yarinde.nl- Logo - Beoordelingen

yarinde.nl

168 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden429 beoordelingen in totaal

17 aug 2024
Ik had drie Syringa ‘Palabin’ (Dwergsering) van ca. 80 cm. hoogte besteld. Na de bestelling werd ik digitaal uitstekend op de hoogte gehouden van de zending. Er werd mij ca. een week levertijd toegekend en dat klopte precies. Na 5 dagen stond de vrachtwagen van TransMision b.v. voor de deur. Het bedrag aan verzendkosten is best hoog maar gezien de transportwijze wel aannemelijk. De drie struiken stonden, ieder in een beschermdoos verpakt, op een kleine pallet en werd keurig voor de deur afgezet. Met de meegeleverde duidelijke (digitale als schriftelijke) aanplantinstructies kan er eigenlijk weinig mis gaan. Ik heb deze precies toegepast en hoop dat de struiken zich zullen aarden. Ik heb geen echt groene vingers dus ik hoop dat de bevlekte blaadjes het effect zijn van het oppotten en daarna, eenmaal in de volle grond, zullen verdwijnen. Ik vind dus tot nu toe: 1. de prijs-/kwaliteitsverhouding uitstekend. 2. het levertraject goed begeleid. 3. de meegeleverde plant adviezen een prima service.

30 apr 2024
Beloven 5-8 werkdagen maar dat zijn er bij ons intussen 18 (en nog aan het wachten)!! Laten niets weten en zijn niet bereikbaar (negeren mails en nemen telefoon niet op). Eindelijk te pakken gekregen: "levering zeker vrijdag". Niets gebeurt ... Probeer hen weer te contacteren maar is weer onmogelijk. Ze hebben mijn geld en lijken dan te verdwijnen. Transporteur lijkt fake.

Beoordelingen voor yarinde.nl

26 mei 2024

Slechte kwaliteit!!!

Planten worden veel te laat geleverd en zien er niet meer uit! (Zie foto’s) Waardeloos..,,,
5 jun 2024
Hallo, Bedankt voor uw review! U geeft aan dat de kwaliteit slecht is. Wij kunnen het zeker weten eens zijn wanneer wij de foto's bekijken dat de kwaliteit heel slecht is, maar daar bedoelen wij de planten niet mee. Ja.... de dozen zien er niet uit en daarmee automatisch een slechte kwaliteit levering. Maar de planten zien er juist super uit op de foto's en ook hebben wij dit al in de mail aangegeven dat deze het echt super gaan doen in de tijd. Hierbij hebben wij een aaplantgarantie van drie maanden aangeboden met de belofte indien er planten niet opkomen alles volledig vergoed wordt, zo zeker zijn wij van onze kwaliteit. Met vriendelijke groet, Team Yarinde
29 apr 2024
Nog steeds niks ontvangen.
1 mei 2024
Hallo, Bedankt voor uw review. Klant geeft aan niks ontvangen te hebben, wanneer wij het systeem bekijken zien wij dat deze klant de bestelling 29-04-2024 in ontvangst heeft genomen. Ook was dit bekend bij de klant doormiddel van de automatische email waarbij de verwachte leverdag ook 29-04-2024 was. Wij hebben ook geen contact gehad met de klant met vragen over de bestelling en wanneer deze geleverd zou worden. Groene groet, Team Yarinde
8 jun 2024
Waardeloos, 4 maal afspraak bezorging niet nagekomen, tenslotte maar geannuleerd
10 jun 2024
Hallo, Bedankt voor uw review! De bestelling is inderdaad meerdere keren aangeboden en niet op tijd geleverd. De bestelling was vervolgens door u geannuleerd. U belde ons op dat u het toch niet wilde annuleren en toen hebben wij deze weer opnieuw verstuurd. Wat hier precies is misgegaan waardoor u de bestelling wederom niet ontvangen heeft, kunnen we niet meer achterhalen. Het transport geeft aan meerdere pogingen te hebben gedaan. Gelukkig heeft u wel het geld teruggekregen, echter kunnen wij het ongemak niet meer wegnemen en dat spijt ons uiteraard. Wellicht dat wij in de toekomst een nieuwe kans krijgen. Met vriendelijke groet, Team Yarinde
15 nov 2023

Late levering

Zondagmiddag besteld, méér dan een week later in huis.
Antwoord van yarinde.nl
Hallo. Bedankt voor uw feedback! Vervelend om te lezen dat u lang op de bestelling heeft gewacht. Soms kan het voorkomen door meerdere factoren dat een bestelling vertraging oploopt. Wij proberen dit dan altijd zo goed duidelijk mogelijk communiceren zodat er geen onzekerheid ontstaat, als dit niet het geval was dan spijt ons dat zeer. Hopelijk kunt u inmiddels genieten van de bestelling, ondanks dat deze te laat geleverd was.
1 jun 2024
Zeer slechte kwaliteit planten
2 jun 2024
29 mei 2024
5 jun 2024
Hallo, Bedankt voor uw review! Helaas is dit een vervelend geval waarbij er in het transport een paar dagen vertraging is opgelopen. U stuurt vervolgens tientallen mails met eisen en allerlei instantie die u erbij wilt halen. Wij hebben heel vaak met de transporteur contact gehad over deze kwestie. De eigenaar van het transportbedrijf gaf aan elk half uur een bericht van u te krijgen op zijn privé nummer die u ergens op sociaal media had gevonden. De transporteur heeft aangegeven dat u de eigenaar behoorlijk heeft lastiggevallen. Ook wij moesten veel lezen in de correspondentie in de mal met de vele mailtjes die wij in korte tijd hebben ontvangen, waardoor niet alles altijd helemaal duidelijk was. U heeft gelijk in uw onvrede wat betreft de late levering en dat spijt ons enorm. Ondanks alles hopen wij dat u lekker kan genieten van uw tuin. Met vrindelijke groet, Team Yarinde
23 mei 2024
28 apr 2024