hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.292 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden43.862 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

1 jun 2024
Hoesje gekregen maar niet de juiste maat Retour zenden kost 3 euro en dit krijg je als te goed terug Maar ik bestel er denk nooit meer wat Jammer Dag 3 euro
3 jun 2024
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat de hoes niet passend was, ik zal u een e-mail toesturen. Met vriendelijke groet, Robin
10 mrt 2024

Na 5 emails nog steeds geen reactie.

Je stuurt 5 emails met steeds dezelfde vraag. Je krijgt een email dat ze de vraag ontvangen hebben en dan stopt het. Een week later nog niks. Ze reageren niet.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u nog geen reactie ontvangen heeft. Onze excuses hiervoor. Onze klantenservice zal direct contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
24 okt 2023

Niet kloppende communicatie

Na bestelling van een product een paar keer mail dat het was verzonden. Maar na een aantal dagen kwam het bericht dat het product helemaal niet leverbaar was.
25 okt 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de communicatie. Wij hebben u geprobeerd zo snel mogelijk te informeren nadat wij van de leverancier te horen kregen dat het hoesje niet leverbaar was. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Yvonne

Nooit meer

Weinig duidelijkheid over retourkosten, ook zeer hoog, voor een brievenbuspakket. Kwaliteit van de iPad hoes was bedroevend. Terugbetaling duurt 14 dagen!!!!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de retourkosten en de hoes. Wij bieden voordeligere retourzegels dan bij een postpunt. Helaas is het erg druk bij de post waardoor retouren langer onderweg waren. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Yvonne
24 mrt 2024
mooi stevig hoesje, maar het lipje zit andersom; de sluitbeweging is dus van links over rechts inplaats van rechts(Onder) naar links voelt "onnatuurlijk""
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de sluiting. Mocht de hoes nog in nieuwstaat zijn, dan is het eventueel mogelijk deze om te ruilen. Met vriendelijke groet, Yvonne
Camera beschermer na een keer vallen al kapen en het ring achter het telefoon hoesje na twee weken ook kapot- eraf gegaan, zeer slechte kwaliteit producten
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de producten. Ik zie dat u inmiddels bent gemaild door onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Yvonne
Screenprotector kreeg ik niet goed op het scherm . Veel luchtbellen. Vervolgens helemaal verwijderd maar daarna plakte het niet meer goed. Een miskoop dus
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de screenprotector. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
ik heb een hoesje (gsm /portefeuillehoesje) besteld voor samsung S21, dit is te klein. Mijn gsm past er niet, sorry. kunnen jullie mij verder helpen aub?
7 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Er zijn verschillende varianten van de Samsung Galaxy S21 ik zal u een e-mail toe op te achterhalen over welke variant u precies beschikt. Met vriendelijke groet, Robin
15 nov 2023
Zou bestelling op 08 november ontvangen Nu nog steeds niets ontvangen. Hoesje direct heeft nog geen enkele actie ondernomen. Bestel ik dus niets meer
16 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u de bestelling nog niet ontvangen heeft. Helaas zie ik dat er nog geen contact opgenomen was, hierdoor hebben wij nog geen oplossing kunnen bieden. Ik neem contact met u op. Met vriendelijke groet, Robin
14 nov 2023
Op zich alles mooi en netjes geleverd. Helaas heeft mijn camera protector welgeteld 1 dag geleefd… Was losgekomen van mijn gsm en dus zo stuk gevallen
15 nov 2023
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van het product. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
10 okt 2023
Het hoesje dat ik heb gekocht heeft een soort pootje, zodat je hem neer kan zetten. Dat was al na een week stuk...verder is het hoesje wel heel stevig
11 okt 2023
Beste klant, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de stevigheid van de hoes. Wat jammer om te lezen dat de standaard kapot is gegaan. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
14 mei 2024
Ik kreeg een hoesje in de verkeerde kleur en ik had hem al uitgepakt voor ik het besefte. Ik bestelde een donkergroen hoesje en kreeg een lichtgroene
15 mei 2024
Beste klant, Wat jammer om te horen dat u een verkeerd artikel heeft ontvangen! De klantenservice neemt contact met u op om u verder te helpen. Met vriendelijke groet, Marlon
18 apr 2024
Verkeerde hoesje gekregen na veel heen en weer email verkeer toch eindelijk het goede tablet hoesje gekregen maar ging niet van harte.kan gebeuren.
19 apr 2024
Beste klant, Onze excuses ervoor, dat er per ongeluk een verkeerd hoesje werd geleverd. Zoals ik in de correspondentie kan terugzien, werd alles keurig opgelost. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Ursula
Verkeerde product opgestuurd. Gelukkig na contact binnen enkele dagen kosteloos het juiste product ontvangen, dus prima opgepakt. Maar toch jammer :)
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, nogmaals onze excuses dat er per ongeluk een verkeerd product aan u werd verstuurd. Wij zijn blij om te horen, dat u met de afhandeling van uw klacht tevreden bent. Met vriendelijke groet, Ursula
13 jan 2024
Twee dezelfde producten besteld en zagen er allebei anders uit bij levering. Na lang sturen met (onbekwame) klantendienst het maar zo gelaten 🤦🏼‍♀️
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent. Helaas hoort de screenprotector niet bij de hoes inbegrepen, zoals vermeld staat op de productpagina. Met vriendelijke groet, Yvonne

Trage behandeling van terugbetaling

Als ik de website mag geloven (maar die is zeer verwarrend) is mijn terugzending sinds 5/01 goedgekeurd. Maar laat de terugbetaling op zich wachten.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw bericht. Ik heb de status van uw retour gecontroleerd. Op dit moment is de zending nog niet ontvangen. De zending is nog onderweg. Ons magazijn is gevestigd in Nederland. Om de retour kosten zo laag mogelijk te houden voor onze klanten, worden retouren gebundeld verzonden naar ons magazijn in Nederland. De overkomstduur is daardoor helaas soms wat langer. Wij informeren u direct per e-mail zodra uw retour is ontvangen en verwerkt. Met vriendelijke groet, Yvonne
22 mei 2024
Op de website staat dat de hoesjes volgende dag worden bezorgd. Ik ging 2 dagen later zonder hoesje op vakantie en zit nu met een kapot scherm...
23 mei 2024
Geachte klant, Het spijt ons te horen, dat PostNL de bestelling niet de volgende dag bezorgd heeft. Helaas hebben wij geen invloed op de drukte bij PostNL. Met vriendelijke groet, Ursula
14 mei 2024
Had een iets beter uitleg bij mogen zitten. Heb het er nu niet goed op kunnen plakken. Waardoor het er nu niet goed op zit. Verder was het prima
15 mei 2024
Beste klant, Wat jammer om te lezen! De klantenservice neemt contact met u op om u verder te helpen. Met vriendelijke groet, Marlon
Hoesje zat qua prijs zeker goed, maar de tekening komt al los na een paar dagen. Kleur valt er gewoon van en dat is jammer. Geen goede kwaliteit.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te zien dat het hoesje kapot is. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
11 nov 2023
Post nl heeft het hoesje pas na 1 week geleverd!!!!!!! En dat terwijl het een brievenbuspakketje is. Ze moeten het contract met post nl opzeggen!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Helaas is het erg druk bij de post en zijn er vertragingen ontstaan, waar wij weinig invloed op hebben. Met vriendelijke groet, Yvonne