hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.292 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden43.862 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

GJ
Gea J.
GENEMUIDEN
25 okt 2023
Betere hoesjes sturen en kijken of ze niet kapot zijn. Die van was kapot. En inmiddels terug gestuurd en nu hopen dat ik mijn geld terug krijg.
26 okt 2023
Beste klant, Wat vervelend dat u een defect product heeft ontvangen. Uw retour wordt na ontvangst snel afgehandeld en terugbetaald. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Brigitte
20 mrt 2024

Matte screenprotector geen aanrader!

Heb nu al een aantal keer een matte screenprotector besteld, maar deze zijn zo gevoelig. iedere keer binnen 1 week al barstjes of chipjes erin.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen, helaas zie ik dat hier over nog geen contact opgenomen is. Ik stuur u dan ook een e-mail toe om met u mee te kijken. Met vriendelijke groet, Robin
1 jan 2024

Droevig.

Op 22-12-2023 besteld, tot op heden nog niks ontvangen. Ook volgens de app van PostNL is er door hun nog geen overdracht geweest van ons pakket.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw e-mail. Wat vervelend om te lezen dat u de bestelling tot op heden niet ontvangen hebt. Ik stuur u een e-mail toe om mee te kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Robin
Maandag besteld, donderdag pas binnen gekregen. Ook niet telefonisch bereikbaar. Doet niet wat het beloofd; voor 2100 besteld, morgen in huis.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Goedemiddag, Het spijt ons te horen, dat PostNL uw bestelling niet sneller kon afleveren. Helaas hebben de vervoerders het op dit moment heel erg druk. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Ursula
De site is goed, Hoesje slecht Haken laat gauw los waardoor je de telefoon verliest. Dacht dat het handig zou zijn, niet dus! (Show product )
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, onder het aangegeven ordernummer heeft u bij ons een screenprotector besteld. Onze klantenservice gaat met u per e-mail contact opnemen. Met vriendelijke groet, Ursula
30 mrt 2024
Geld terug betalen op rekening niet vouchers uitdelen waar mensen niet mee zijn. Dit is achterhouden van gelden en vindt ik mensen scammen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. Met de voucher willen wij onze klanten tegemoet komen in de retourkosten en daardoor gratis omruiling aanbieden. Met vriendelijke groet, Yvonne
Mijn bestelling ( beschermingsklasse voor Samsung s24 ultra) was binnen 3 dagen al stuk... slecht kwaliteit! Helaas 20 euro weggegooid...
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te zien dat de protector kapot is. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
7 okt 2023

Slechte pasvorm

Lange levertijd, en geleverde producten passen niet goed op mijn telefoon. Wide angle heeft zo'n extreem vignet dat iets niet bruikbaar is
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste Klant, Wat jammer dat u niet geheel tevreden bent met uw bestelling. Ik zal contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Mandy
14 nov 2023
Snelle verzending,communicatie en afhandeling allemaal top. Aangekocht product voldoet echter niet aan de verwachtingen, prullenmand in.
15 nov 2023
Beste klant, Goed om te lezen dat u tevreden bent over de verzending en de communicatie. Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over uw bestelling. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
18 okt 2023
Er zit een vlek onder het glas terwijl deze aangebracht werd als in de handleiding. Verder vind ik het een mooie helderheid / pasvorm.
19 okt 2023
Beste klant, Vervelend te lezen dat er een vlek onder de screenprotector zit. Ik ga contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Brigitte
RH
Rene H.
Etten-leur
24 feb 2024
Beschermglas voor telefoon dochter zat stuk in de verpakking, tevens gat in de doos. Hele slechte service per email van hoesjesdirect
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Ik zie dat wij gevraagd hebben om een duidelijke foto van het defect, wanneer u deze toe stuurt kunnen wij dit direct voor u oplossen! Met vriendelijke groet, Robin
Duurde weer ff Kras op de cover (daar betaal ik niet voor) Zijn ergere dingen op aarde Dit is meer iets watnje op Temu zou vindenc
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de hoes. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne

Hoesje stuk . Geld terug!

Het koord van mijn gekochte hoesje ging na 1 dag stuk. Toen ik alles retour stuurde en mijn geld terug vroeg kwam het netjes in orde
31 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat het artikel zo snel kapot ging, ik ben blij om te lezen dat het naar wens opgelost is. Met vriendelijke groet, Robin
MK
Marianne K.
Rotterdam
Bestellen gaat prima maar als het product terug moet zijn de kosten voor de klant. Dat is onbegrijpelijk en niet klantvriendelijk.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Na het bestellen van de retourzegel ontvangt u een voucher ter waarde van € 2,95. Deze kunt u bij het plaatsen van uw nieuwe bestelling invoeren in het winkelmandje. Daarmee is ruilen dus gratis. Met vriendelijke groet, Yvonne
ik had een hoesje terug gestuurd ik zou het geld gestort krijgen maar dat is nog niet gebeurd dat had ik met ene Remco afgesproken
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Ik zie dat wij de retourzending ontvangen hebben, ik ga dit direct verwerken! Met vriendelijke groet, Robin

Belofte 'volgende werkdag in huis' is onjuist.

Belofte van 'bestellen voor zo en zo laat, de volgende dag in huis' klopt niet. Mijn hoesje werd pas 3 dagen later thuisbezorgd.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Helaas is het erg druk bij de post en zijn er vertragingen ontstaan, waar wij weinig invloed op hebben. Met vriendelijke groet, Yvonne
Geen goede klantenservice, meer dan 1 maand moeten wachten voor een antwoord op mijn retour en er hiervoor nog moeten betalen...
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. Wij beantwoorden onze retouraanvragen op alle werkdagen. Waarschijnlijk is er iets misgegaan tijdens de aanvraag van uw retour. Met vriendelijke groet, Yvonne
Ik bestelde een verkeerde maat en zond die terug. Ik kreeg nog niets terugbetaald. De volgende bestelling (juiste maat) was ok.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Ik heb de status van uw retour gecontroleerd. Op dit moment is de zending nog niet ontvangen. De zending is nog onderweg. Ons magazijn is gevestigd in Nederland. Om de retour kosten zo laag mogelijk te houden voor onze klanten, worden retouren gebundeld verzonden naar ons magazijn in Nederland. De overkomstduur is daardoor helaas soms wat langer. Wij informeren u direct per e-mail zodra uw retour is ontvangen en verwerkt. Met vriendelijke groet, Yvonne
31 okt 2023
Hou op met tig mailtjes te versturen over beoordelingen/reviews nadat ik zoiets onbenulligs als een telefoonhoesje heb gekocht.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw bericht. U kunt u zelf uitschrijven op onze nieuwsbrieven. Dit kunt u doen om door op de knop afmelden te drukken. Met vriendelijke groet, Yvonne
IC
Irma C.
Alphen aan den Rijn
23 dec 2023
Vindt het hoesje tegenvallen. Hij is erg zwaar zeker samen met de tablet. Kost je een arm om hem op te houden me9t lezen.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw e-mail. Wat jammer om te lezen dat het artikel niet naar wens is. U kunt de bestelling gemakkelijk en kosteloos omruilen voor een andere hoes via de volgende link: https://www.hoesjesdirect.nl/klantenservice/ruilen-retourneren Met vriendelijke groet, Robin