hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.292 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden43.862 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

17 okt 2023
Sluiting niet geweldig, laat steeds los
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat de sluiting niet helemaal naar behoren werkt. Ik stuur u een e-mail toe om mee te kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Robin
Nog steeds geen hoesje iPad ontvangen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, helaas is de levering van uw bestelling door de feestdagen vertraagd. De klantenservice gaat met u per e-mail contact opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
productomschrijving is niet correct !
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de productomschrijving. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Hoesje past niet mooi om mijn iPad air
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat de hoes niet goed past. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
23 dec 2023
Ik wacht al 2 weken op mijn bestelling
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen, helaas zien wij dat er veel vertragingen zijn bij de post door de kerstdrukte. De bestelling wordt naar verwachting vandaag geleverd. Met vriendelijke groet, Robin
Hoesje bedekt voor een stuk de camera
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
21 nov 2023
volgende dag thuis was niet het geval
22 nov 2023
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Helaas is het erg druk bij de post en zijn er vertragingen ontstaan, waar wij weinig invloed op hebben. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Yvonne
6 okt 2023
kleine beschadiging . is is erg jammer
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste Klant, Wat vervelend om te horen. Ik heb u een e-mail toegestuurd om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Mandy
2 mei 2024
Hoesje was voor een ander type small
2 mei 2024
Beste klant, Bedankt voor uw review. Ik zie dat er reeds contact geweest is, jammer genoeg hebben wij geen terugkoppeling meer ontvangen. U ontvangt van mij nog een e-mail zodat wij mee opzoek kunnen gaan naar een passende hoes. Met vriendelijke groet, Robin
Volgens mij noemje ddit geen hoesje..
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Na 10 dagen nog steeds niets geleverd
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, het spijt ons om te horen, dat uw bestelling nog niet is geleverd. In verband met de feestdagen is het bij de bezorgdiensten momenteel erg druk. Daardoor kan een zending langer onderweg zijn dan normaal. We gaan met u per e-mail contact opnemen en verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
16 mei 2024
Beloven op 1 dag te leveren, nt waar
17 mei 2024
Geachte klant, Het spijt ons te horen, dat PostNL de bestelling niet binnen een dag geleverd kon leveren. Helaas kunnen er soms wel vertragingen ontstaan bij PostNL, onder andere door de feestdagen en de vakantieperiode. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Ursula
11 mei 2024
Hoesje besteld , maar nooit gekregen
13 mei 2024
Geachte klant, Het spijt ons te horen, dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. Helaas zijn sommige leveringen door de feestdagen en de vakantieperiode vertraagd. Onze klantenservice gaat met u per e-mail contact opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
Service goed maar hoesje past niet.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat de hoes niet passend is. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
16 mei 2024
7 mei besteld 16 mei pas ontvangen
17 mei 2024
Geachte klant, Het spijt ons, dat de bestelling bij PostNL zoek was geraakt. Wij hebben hierop gereageerd en u kosteloos een tweede zending toegestuurd. Met vriendelijke groet, Ursula
Heb beschadigd gals thuis ontvangen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te zien dat het glas gebarsten is. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Product kwam bijna halve week later
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen, helaas heeft er bij de bezorging een vertraging plaats gevonden. Excuses! Met vriendelijke groet, Robin
Mijn bestelling is niet aangekomen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Het spijt ons te horen, dat PostNL de bestelling tot nu toe nog niet bij u niet bezorgd heeft. Wij hebben u in onze laatste e-mail de oplossing hiervoor aangeboden. Met vriendelijke groet, Ursula
Te veel vragen om een beoordeling
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u het niet prettig vindt om een beoordeling te plaatsen. Wij hechten waarde aan een eerlijke mening van de klant en willen graag onze diensten verbeteren. Met vriendelijke groet, Yvonne

Ontvangen hoesje niet conform foto op website

Ontvangen hoesje niet conform foto
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen, ik zie dat er reeds mail contact geweest is. Wij zijn er dan ook direct mee aan de slag gegaan! Met vriendelijke groet, Robin