hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.292 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden43.862 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

13 jan 2024
Heb het I pad hoesje nog steeds niet ontvangen..
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij dat u nog niets ontvangen heeft. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om dit op te lossen. Met vriendelijke groet, Yvonne
Correcte communicatie en een wat latere levering
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat goed om te lezen dat u tevreden bent over de communicatie. Wat betreft de latere levering, is het helaas de laatste tijd wat drukker dan normaal bij Postnl. Hierdoor zijn er enkele vertragingen ontstaan. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Yvonne
30 apr 2024
Ondanks de a50 doorgegeven, paste hij niet goed
1 mei 2024
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat jammer om te horen dat het product niet om uw toestel past! Ik stuur u direct een e-mail toe om met u mee te kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Marlon
16 apr 2024

hoeken slecht gelijmd heb dit zelf…

hoeken slecht gelijmd heb dit zelf bijgewerkt.
17 apr 2024
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet geheel tevreden bent over het hoesje. Fijn dat u het probleem zelf heeft kunnen oplossen. Wij zullen het product nakijken om te bekijken of wij hierin verbeteringen in kunnen brengen. Bedankt voor de tip! Met vriendelijke groet, Yvonne
31 mrt 2024
Al besteld op 21 maart en NOG NIETS ontvangen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u nog niets ontvangen heeft. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice en dat wij wachten op een reactie. Met vriendelijke groet, Yvonne
29 mei 2024
Hoesje zat geen magneet op, om het te sluiten.
30 mei 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw review. Het spijt ons te horen, dat het product niet in orde is. Onze klantenservice gaat met u per e-mail contact opnemen en het probleem voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Ursula
Maatvoering komt niet overeen met iphone model
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u het hoesje niet past. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
4 nov 2023
Hoesje zag er helemaal anders iit dan verwacht
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat de hoes niet naar uw verwachtingen voldoet. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
ik kan mijn pas en bankkaart er niet in kwijt
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw review. U heeft bij ons een backcover besteld, dit is een hoes, dat alleen de zijkanten en de achterkanten van het toestel bedekt en daarom kunt u in dit hoesje geen passen en bankkaarten in kwijt. U kunt de backcover op onze website voor retour aanmelden en het product ruilen. Met vriendelijke groeten, Ursula
Ik heb het hoesje nog steeds niet ontvangen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen, ik zie dat er reeds per e-mail contact geweest is. Helaas heeft u nog niet gereageerd op onze e-mail voor de adres check. Hier in is zichtbaar dat het adres niet compleet is. Kunt u op de e-mail reageren zodat wij u zo spoedig mogelijk verder kunnen helpen? Met vriendelijke groet, Robin
18 jan 2024
Geen prettige omgang toen pakket zoek bleek.
18 jan 2024
Beste klant, Bedankt voor uw review. Helaas is uw pakketje erg vertraagd. Ik zie echter dat mijn collega met een oplossing is gekomen en dit voor u opgelost heeft. Met vriendelijke groet, Robin
27 jan 2024
De bestelling is nog steeds niet toegekomen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u nog niets ontvangen heeft. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Heb niets ontvangen alhoewel het betaald is
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u de bestelling nog niet ontvangen heeft. Helaas zie ik dat er een niet bestaand adres ingevoerd is, ik stuur u dan ook een e-mail toe om de juiste gegevens te achterhalen. Met vriendelijke groet, Robin
14 nov 2023
Te weinig concrete uitleg over het product
15 nov 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet geheel tevreden bent. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
11 okt 2023
Mails worden naar verkeerde persoongestuurd
12 okt 2023
Beste klant, Bestellingen worden behandeld volgens de gegevens die de klant invoert. Wanneer de mails naar een ander mailadres worden gestuurd, is dit mailadres ook zo ingevoerd. Wij wijzigen geen gegevens, tenzij de klant hierover contact opneemt en het gewijzigd wil hebben. Met vriendelijke groet, Brigitte
6 jan 2024
Ik heb het artikel nog steeds niet binnen!
22 mei 2024
Is geen hoesje voor de i phone 15 pro Max
23 mei 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw review. U heeft een hoesje voor een ander model besteld. Wij gaan u een e-mail sturen met de retourinformatie en de link naar het juiste model. Met vriendelijke groet, Ursula
26 apr 2024
12 dagen na bestelling nog niets geleverd
26 apr 2024
Geachte klant, Het spijt ons te horen, dat de bestelling nog niet is geleverd. Door een staking bij bpost zijn er helaas vertragingen opgelopen met de levering van uw bestelling. Ik begrijp dat het erg vervelend is dat uw bestelling nog niet is geleverd. Uw pakketje zal zo spoedig mogelijk geleverd worden. Met vriendelijke groet, Ursula
Hoedje past niet goed bij camera gedeelte
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te zien dat het hoesje niet goed past bij het camera gedeelte. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne

Matige kwaliteit…

Hoesje was niet goed in elkaar gelijmd.
24 okt 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne