ledwereld.nl- Logo - Beoordelingen

ledwereld.nl

560 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden560 beoordelingen in totaal

27 aug 2024
Alle bestelde producten netjes verpakt en snel thuis ontvangen. Besteld als zijnde een set, maar... Er moest wel het een en ander aangepast worden. De inbouwstrip is precies 1m, de leestip ook. Hoe pas ik dan de connector in de strip. Dan de aansluitkabel, deze past niet door het eindkapje van de aluminium inbouwstrip. Dus deze ook maar aangepast. Het werkt allemaal, maar her koste wel wat improvisatie. Terwijl je er van uit gaat dat het meer click & klaar zou zijn.

11 jul 2024
- Levering is prima, doet LEDwereld goed en snel. - Product is niet goed omschreven aangegeven is dat product werkt van 0 - 300 watt. maar met 6 LED lampen werkt de zigbee dimmer niet. Na wat zoekwerk blijkt dat de range 50 - 300 watt is. Dus product is niet zoals omschreven. - Bij vraag om hulp krijg je wel snel en net antwoord, maar het helpt niet. - Mogelijkheid om product op website te beoordelen is niet makkelijk te vinden (mij niet gelukt). Zorgt er al met al voor dat ik niet tevreden ben.

Beoordelingen voor ledwereld.nl

30 apr 2024
De aangekochte dimmers dimmen maar een heel klein beetje.
3 mei 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de dimmer niet goed dimt. Wij zullen uw klacht in behandeling nemen en nemen zo snel mogelijk contact met u op. Met vriendelijke groet, Led Wereld
nog niets ontvangen vandaar dit oordeel
Antwoord van ledwereld.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Ik begrijp hieruit dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Deze is volgens onze informatie netjes bezorgd op de afgesproken dag. Mocht dit niet zo zijn, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via onze live chat of telefoonnummer 085-0600936. Met vriendelijke groet, Led Wereld
19 mei 2024
Nog steeds niets ontvangen.
21 mei 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Ik zie dat uw pakket inderdaad een vertraging heeft opgelopen. Gelukkig zal de koerier het pakket vandaag alsnog bezorgen. Onze excuses voor het ongemak! Team Led Wereld
21 mei 2024
24 mei 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Helaas nog niet helemaal tevreden. We nemen zo snel mogelijk contact met u op. Met vriendelijke groet, Led Wereld
29 apr 2024
30 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Helaas maar één ster. Onze klantenservice neemt contact op om te kijken hoe wij u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Led Wereld