bartebben.nl- Logo - Beoordelingen

bartebben.nl

318 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden669 beoordelingen in totaal

Was de eerste keer dat ik bij hun bestelde dus alijd spannend maar ik ben zeer tevrede over mijn bestelling het was namalijk een auto stoel die ik 05-04-24 besteld en had hem 10-04-24 binnen en ze hebben een klant der bij wand ik ga zeker vaker bij hun bestellen aan gezien ik nog meer ding nodig zal hebben moet nig wel even de bekleeding even schoon maken maar dat vind ik nie erg ik advies wel om voortan even de binnen kand van de achtervak en de stoel de chekken of er niks bijzonders tussen zit aan gezien er best nog veel spullen in zat maar al gemeen zijn we tevrede

4 mei 2024
Aangegeven prijs van 140 euro bleek bij aankoop 180 euro Niet aangegeven was dat het vervangen onderdeel retour gezonden moest worden waarna er 40 euro zal worden terug gestort. Uitgangspunt moet zijn een prijs van 180 euro en een vergoeding van 40 euro wanneer men het vervangen onderdeel retour gestuurd is Duidelijker en eerlijker communiceren
MG
M. G.
Bovenkarspel

Beoordelingen voor bartebben.nl

12 mei 2024

afgebeelde onderdeel…

Helaas was het afgebeelde onderdeel niet dat wat ik ontvangen heb maar bij navraag kreeg ik per ommegaande wel het juiste onderdeel kosteloos toegezonden.
13 mei 2024
Bedankt voor je feedback! We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Het spijt ons dat het ontvangen onderdeel niet overeenkwam met wat afgebeeld was. We zijn blij dat we het probleem snel hebben kunnen oplossen door het juiste onderdeel kosteloos naar je toe te sturen. Als je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groeten, Bart Ebben.
26 dec 2023

Passende oplossing, goede service

Passende oplossing, meedenken over het ophalen. Demper van C5 break achterklep, alleen nieuw leverbaar, zeker de moeite waard om zelf te vervangen.
Antwoord van bartebben.nl
Dankjewel voor deze mooie review. Heel veel rijplezier en beste wensen! Groeten van Bart
6 mei 2024

Snel en goed

Snel, betrouwbare levering, onderdelen van goede kwaliteit. Communicatie is goed, er wordt snel gereageerd op mail. Flexibel in de afhandeling
13 mei 2024
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met onze snelle en betrouwbare levering, evenals de goede kwaliteit van de onderdelen. Het is ons doel om uitstekende communicatie te bieden en flexibel te zijn in de afhandeling. Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we voor je klaar. Groeten van Bart Ebben.
16 apr 2024

Fijn zaken gedaan!

Ze nemen alle tijd voor je en ze zijn erg klantvriendelijk. Aan deskundig advies niets te kort! De volgende dag was mujn bestelling al binnen!
17 apr 2024
Bedankt voor je lovende woorden! We zijn blij dat je tevreden bent met onze klantenservice en deskundig advies. Fijn om te horen dat je bestelling snel is geleverd. Als je nog meer nodig hebt, staan we voor je klaar. Groeten van Bart Ebben.
24 feb 2024
Het is te vinden, maar kenteken check werkt niet. En dan moet je wel weten hoe je het niet zoeken. Verder is alles gewoon goed zoals het hoort
Antwoord van bartebben.nl
Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback. Onze oprechte excuses voor het ongemak met de kentekencheck. We zullen als team dit grondig onderzoeken en verbeteren om een waterdichte ervaring te garanderen. Fijn om te horen dat de rest naar wens is. Bij Bart Ebben staan we altijd klaar om u te helpen!
15 nov 2023

Goede service snelle levering!

Er werd zelfs ff gebeld dat het onderdeel niet 100% was. En of ik dat gezien had. Heel netjes! Word ik blij van, dit soort service!!!!
Antwoord van bartebben.nl
Dankjewel voor dit mooie compliment! Het doet ons team erg goed om te horen dat wij u hebben kunnen helpen. Heel veel rijplezier gewenst en groeten van Bart Ebben
ben helemaal tevreden. ik werd zelfs gebeld om zeker te zijn dat ik het juiste type radio had besteld. dat noem ik prima service
Antwoord van bartebben.nl
Fantastisch om te horen dat je helemaal tevreden bent! 🎉 We gaan voor die extra mijl om ervoor te zorgen dat je precies krijgt wat je nodig hebt. Bedankt voor het mooie compliment naar onze service! Met vriendelijke groet, Bart Ebben
Zeer klantvriendelijk aan de telefoon en denkt mee aan een oplossing Alle gevraagde onderdelen in een keer keurig afgeleverd
Antwoord van bartebben.nl
Fijn om te horen dat je tevreden bent! Bedankt voor je positieve feedback. We staan altijd voor je klaar bij Bart Ebben!
Altijd vriendelijk, behulpzaam, netjes en correct. en uiteraard snelle verzending. Wij doen erg graag zaken met dit bedrijf.
Antwoord van bartebben.nl
We zijn blij dat je onze service waardeert! Bedankt voor de vriendelijke woorden. We kijken ernaar uit om in de toekomst weer zaken met je te doen bij Bart Ebben!
7 nov 2023
Telefonisch goed geholpen, alleen jammer dat ik terug moest naar de webshop en het niet direct telefonisch afgehandeld werd.
8 nov 2023
Beste Ed, dankjewel voor het vertrouwen in ons bedrijf! Groeten van Bart

Uitstekende communicatie

Navraag doen of je het juiste artikel ook hebt besteld. Duidelijke communicatie. Goede prijzen en groot assortiment.
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor het vertrouwen in ons bedrijf, en bedankt namens on verkoop team! Groeten van Bart Ebben
Super netjes afgehandeld. Snel en correct Helaas maakt dhl er een potje van. Te beroerd om 50 meter verder te lopen
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor het vertrouwen in ons bedrijf! Heel veel plezier met uw onderdeel. Wij betreuren het om te horen dat DHL op deze manier heeft gehandeld en zullen er zeker een notitie van maken! Groeten van Bart Ebben
4 mei 2024
Remblokken en remschijven waren perfect in orde, en de beschrijving op hun pagina was top! Zeker een aanrader!!
13 mei 2024
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat de remblokken en remschijven perfect waren en dat je tevreden was met de beschrijving op onze pagina. We waarderen het dat je ons aanbeveelt en staan altijd klaar om te helpen bij eventuele toekomstige behoeften. Met vriendelijke groeten, Bart Ebben.
Envoi rapide et assez bien emballé. Malgré cela quelques marques sur mes Airbump Citroën pendant le transport...
Antwoord van bartebben.nl
Salut! Nous sommes ravis que tu aies reçu ta commande rapidement. Désolés pour les marques sur tes Airbump Citroën. Nous travaillons à améliorer notre processus d'emballage. Cordialement, Bart Ebben
22 apr 2024
Service ultra top, service après vente très très rapide, envoi en moins de 24h en Belgique. Top 1000%
25 apr 2024
Merci pour votre formidable retour, Racicars ! Nous visons un service de première classe et un service après-vente ultra rapide. Nous sommes ravis d'apprendre que vous êtes si satisfait de nos services. Nous continuerons à nous efforcer de répondre à vos attentes. Cordialement, Bart Ebben.
Snel verzonden, snel ik huis en precies zoals beschreven. Volgende keer kijk ik hier weer als eerste!
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle verzending, ontvangst en nauwkeurige beschrijving van het product. We kijken ernaar uit je weer als eerste te verwelkomen bij je volgende bezoek. Groeten van Bart Ebben.
16 okt 2023
Goede service producten goed omschreven kwa beschadigingen en of slijtage snel verzonden en bezorgd
17 okt 2023
Dankjewel voor het vertrouwen in ons bedrijf en team! Groeten van Bart
16 okt 2023

Zeer snelle service en levering.

Snelle service en levering. Correct en zo goed als nieuw onderdeel. Gefeliciteerd en doe zo verder!
17 okt 2023
Dankjewel voor het vertrouwen in ons bedrijf en team! Groeten van Bart
26 nov 2023
Bedankt voor het vertrouwen in ons bedrijf! Groeten van Bart Ebben
Geleverd volgens afspraak, en gebruikerssporen heb ik niet kunnen ontdekken😊👍
Antwoord van bartebben.nl
Beste Wim, Wat geweldig om te horen dat je bestelling volgens afspraak is geleverd en dat er geen gebruikerssporen te ontdekken zijn! 😊👍 Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Bart Ebben