bartebben.nl- Logo - Beoordelingen

bartebben.nl

317 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden668 beoordelingen in totaal

Was de eerste keer dat ik bij hun bestelde dus alijd spannend maar ik ben zeer tevrede over mijn bestelling het was namalijk een auto stoel die ik 05-04-24 besteld en had hem 10-04-24 binnen en ze hebben een klant der bij wand ik ga zeker vaker bij hun bestellen aan gezien ik nog meer ding nodig zal hebben moet nig wel even de bekleeding even schoon maken maar dat vind ik nie erg ik advies wel om voortan even de binnen kand van de achtervak en de stoel de chekken of er niks bijzonders tussen zit aan gezien er best nog veel spullen in zat maar al gemeen zijn we tevrede

4 mei 2024
Aangegeven prijs van 140 euro bleek bij aankoop 180 euro Niet aangegeven was dat het vervangen onderdeel retour gezonden moest worden waarna er 40 euro zal worden terug gestort. Uitgangspunt moet zijn een prijs van 180 euro en een vergoeding van 40 euro wanneer men het vervangen onderdeel retour gestuurd is Duidelijker en eerlijker communiceren
MG
M. G.
Bovenkarspel

Beoordelingen voor bartebben.nl

Plus, veel onderdelen

Plus, Grote sortering originele Peugeot onderdelen. Wat minder, geen antwoord op een aanvraag.
Antwoord van bartebben.nl
Dankjewel voor het vertrouwen in ons bedrijf en team! Wij doen ons uiterste best om altijd zo spoedig mogelijk een aanvraag te beantwoorden. Via welke methode heeft u een aanvraag gedaan? Groeten van Bart
13 jan 2024

Super tevreden

Verzorgde website - duidelijke communicatie -correcte omschrijving - snelle verzending….top !!
Dankjewel voor dit mooie compliment! Groeten van Team Ebben
24 apr 2024
Uitstekend geholpen door een verkoopmedewerker bij het bepalen van het juiste onderdeel.
25 apr 2024
Bedankt voor je positieve feedback, Jaspers! We zijn blij dat onze verkoopmedewerker je uitstekend heeft kunnen helpen bij het vinden van het juiste onderdeel. Als je in de toekomst weer hulp nodig hebt, staan we voor je klaar. Met vriendelijke groet, Bart Ebben.

Top

Snel, professioneel, doe wat beloofd wordt. Super. Mijn to-go adres voor alles Citroën.
Antwoord van bartebben.nl
Dankjewel voor het vertrouwen in ons bedrijf en team! Tot de volgende keer! Groeten van Bart
6 okt 2023
Er wordt precies gedaan wat op de site staat vermeld. Er wordt ook meegedacht.
Antwoord van bartebben.nl
Beste Bert, dankjewel voor dit mooie compliment! Het doet ons altijd goed om samen met de klant het perfecte onderdeel te vinden! Groeten van Bart
Een zeer goed bedrijf wat zijn afspraken nakomt en vriendelijke mensen
18 apr 2024

Zeer tevreden.

Prima contact, goede omschrijving van de artikelen en snelle levering.
22 apr 2024
Bedankt voor je positieve feedback, Marco! We streven naar uitstekend contact, duidelijke omschrijvingen en snelle levering. Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, helpen we je graag opnieuw. Met vriendelijke groet, Bart Ebben.
10 nov 2023
Zeer snelle reactie op mail en zeer snelle, keurig verpakte levering!
Antwoord van bartebben.nl
Dankjewel voor dit mooie compliment! Heel veel rijplezier gewenst en groeten van Bart Ebben

Snelle reactie

Snelle levering en er wordt, zonder het te vragen, met je meegedacht
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij dat we aan uw verwachtingen konden voldoen. Graag tot ziens bij Bart Ebben! 🚗💨
11 mei 2024

Vervangen van de zekeringkast

Na vervangen van de zekeringkast doet de auto het weer uitstekend.
13 mei 2024
Bedankt voor het delen van je ervaring! We zijn blij te horen dat de vervanging van de zekeringkast heeft bijgedragen aan het uitstekend functioneren van je auto. Als je in de toekomst weer onderdelen of hulp nodig hebt, staan we graag voor je klaar. Met vriendelijke groeten, Bart Ebben.
6 okt 2023
Top. Meerdere dingen aangeschaft daar. Goed. Snel en goede spullen.
Antwoord van bartebben.nl
Beste Meister, dankjewel voor dit mooie compliment! Heel veel rijplezier gewenst! Groeten van Bart
16 apr 2024
Altijd goed. Ben al vele jaren klant, zowel zakelijk als privé.
17 apr 2024
Bedankt voor je trouwe klandizie! We stellen het zeer op prijs dat je al vele jaren zowel zakelijk als privé bij ons winkelt. Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, weet je ons te vinden. Groeten van Bart Ebben.
JB
Johan B.
Leeuwarden
Zeer vakkundig verpakt en zeer mooi 2 de hands artikel ontvangen
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor je positieve feedback! We besteden veel aandacht aan het vakkundig verpakken van onze producten. Fijn om te horen dat je tevreden bent met het ontvangen tweedehands artikel. Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we voor je klaar. Groeten van Bart Ebben.
Snelle service, onderdelen worden netjes verpakt en verstuurd.
1 okt 2023

Gaspedaal

Super service binnen 1dag binnen en een goede eerlijke prijs!
3 okt 2023
Beste Falkie, bedankt voor deze leuke reactie! En voor het vertrouwen in ons bedrijf en team! Groeten van Bart Ebben
Snelle levering, zeer goed verpakt. Overzichtelijke website.
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor uw positieve feedback! We streven naar snelle levering en zorgvuldige verpakking. Fijn dat u onze website overzichtelijk vindt! Dankjewel namens onze webdesigner en heel team Ebben.
26 sep 2023
fijn bedrijf/klant gericht/medewerkers met kennis van zaken
28 sep 2023
Dankjewel voor deze mooie opmerking en het vertrouwen in ons bedrijf en het team! Groeten van Bart
Super service , goed contact alles top geregeld aanrader !
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service, het goede contact en de professionele afhandeling. Aarzel niet om ons aan anderen aan te bevelen. Groeten van Bart Ebben.

Online bestelling

Voor mij niks online besteld en na 2 dagen al ontvangen.
Dankjewel voor het vertrouwen in ons bedrijf en team! Groeten van Bart
Laat in de middag een BSM besteld volgende dag ik huis.