bartebben.nl- Logo - Beoordelingen

bartebben.nl

317 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden668 beoordelingen in totaal

Was de eerste keer dat ik bij hun bestelde dus alijd spannend maar ik ben zeer tevrede over mijn bestelling het was namalijk een auto stoel die ik 05-04-24 besteld en had hem 10-04-24 binnen en ze hebben een klant der bij wand ik ga zeker vaker bij hun bestellen aan gezien ik nog meer ding nodig zal hebben moet nig wel even de bekleeding even schoon maken maar dat vind ik nie erg ik advies wel om voortan even de binnen kand van de achtervak en de stoel de chekken of er niks bijzonders tussen zit aan gezien er best nog veel spullen in zat maar al gemeen zijn we tevrede

4 mei 2024
Aangegeven prijs van 140 euro bleek bij aankoop 180 euro Niet aangegeven was dat het vervangen onderdeel retour gezonden moest worden waarna er 40 euro zal worden terug gestort. Uitgangspunt moet zijn een prijs van 180 euro en een vergoeding van 40 euro wanneer men het vervangen onderdeel retour gestuurd is Duidelijker en eerlijker communiceren
MG
M. G.
Bovenkarspel

Beoordelingen voor bartebben.nl

10 mrt 2024
het goede product, goed verpakt en snelle levering.top.
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor de lovende woorden! We zijn blij dat je tevreden bent met het product, de verpakking en de snelle levering. Groeten van Bart Ebben.
Super snelle levering en onderdeel zag er keurig uit.
Antwoord van bartebben.nl
Fantastisch om te horen dat je tevreden bent met onze service en het onderdeel! Bij Bart Ebben streven we altijd naar snelle leveringen en topkwaliteit. Graag tot de volgende keer! 🚚💨
Zeer kundig ,zeer vriendelijk en super snelle service
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor uw vriendelijke woorden! We zijn blij dat u tevreden bent met onze kundige service en snelheid. Tot ziens bij Bart Ebben! 🚗💨
6 okt 2023
Snelle levering en netjes verpakt.Super.Geen klachten.
Beste Arjo, dankjewel voor dit mooie compliment! Groeten van Bart
Gevonden wat ik zocht, goede prijs en snel geleverd!
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je hebt gevonden wat je zocht tegen een goede prijs en dat het snel geleverd is. Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we voor je klaar. Groeten van Bart Ebben.
onderdeel in een keer goed heel fijn klant heel blij
Dankjewel voor het vertrouwen in ons bedrijf en team! Groeten van Bart
Zeer goede website, en een ongekende snelle levering
Antwoord van bartebben.nl
Dankjewel voor deze prachtige review! En bedankt voor het vertrouwen in ons bedrijf en team! Beste wensen! Groeten van Bart
16 okt 2023
Snelle verzending en heel goed verpakt ,uitstekend!!
17 okt 2023

Perfect

Deur was snel geleverd en precies zoals omschreven
Antwoord van bartebben.nl
Beste Marco, hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn verheugd te horen dat de deur snel is geleverd en aan uw verwachtingen voldoet. Ons team streeft ernaar klanten de beste ervaring te bieden. Als u in de toekomst meer hulp nodig heeft, staan we graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, het Bart Ebben-team.
1 nov 2023
Bellen om de levering te controleren. Top service.
Antwoord van bartebben.nl
Dankjewel voor dit mooie compliment! Het doet ons zeer goed dat ons team u zo heeft kunnen helpen! Groeten van Bart Ebben
28 apr 2024
Snelle verzending en artikelen zoals beschreven.
29 apr 2024
Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle verzending en dat de artikelen overeenkomen met de beschrijving. Als je nog meer nodig hebt, staan we voor je klaar. Groeten van Bart Ebben.
16 apr 2024
Snelle levering en het product voldeed aan de eis
17 apr 2024
Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering en dat het product aan je verwachtingen voldeed. Als je nog meer nodig hebt, staan we voor je klaar. Groeten van Bart Ebben.
Goede communicatie. Snelle levering. Prima prijs.
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent over onze communicatie, snelle levering en prijs. Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we voor je klaar. Groeten van Bart Ebben.
Betrouwbare partner, goede kwaliteit onderdelen.
Antwoord van bartebben.nl
Beste Nefkens, Hartelijk dank voor je vriendelijke woorden en het vertrouwen in ons team. We zijn erg blij om te horen dat je ons als betrouwbare partner ziet en tevreden bent over de kwaliteit van onze onderdelen, hier blijven wij ons voor inzetten! Als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons alsjeblieft weten. Met vriendelijke groet, Bart Ebben
18 okt 2023
Perfect geholpen kom er zeker nog een keer terug
19 okt 2023
Dankjewel voor dit mooie compliment, we kijken uit naar de volgende keer! Groeten van Bart
Goede service en klant goed en tijdig informeren
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor je feedback! We hechten veel waarde aan goede service en tijdige communicatie. Fijn dat je tevreden bent. Als je nog vragen hebt, staan we altijd voor je klaar. Groeten van Bart Ebben.
Onderdelen zijn zoals beschreven Snelle levering
Antwoord van bartebben.nl
Dank je wel voor de te gekke review! 🎉 We zijn dolblij dat je blij bent met onze onderdelen en snelle levering. Als je ooit weer iets nodig hebt voor je auto, weet je ons te vinden! 🚗💨 Met vriendelijke groet, Bart Ebben
Ze leveren met DHL gelukkig en niet met post nl.
Dankjewel voor het vertrouwen in ons bedrijf en team! Groeten van Bart
Snelle levering, hebben wat andere niet hebben
29 apr 2024
Goede ervaring , Spullen goed en snel geleverd
30 apr 2024
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je een goede ervaring hebt gehad en dat de spullen snel en in goede staat zijn geleverd. Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we voor je klaar. Groeten van Bart Ebben.