GYZS- Logo - Beoordelingen

GYZS

572 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.951 beoordelingen in totaal

21 jul 2024
Toen bleek dat de levertijd van een van de producten wat langer was dan verwacht werd direct een mail gestuurd vanuit de webshop. Daarin kregen we de opties om te wachten, het geld terug te krijgen of een eventueel vervangend product af te nemen. ook konden we kiezen om de andere producten al wel te ontvangen en deze wat later. We hebben gekozen voor wachten, waarbij de levertijd uiteindelijk enorm meeviel. Fijn dat er pro actief contact wordt gezocht, dit geeft duidelijkheid en we weten waar we aan toe zijn.

7 jun 2024
In tegenstelling tot de afspraak is het pakketje niet afgeleverd op de gevraagde plek. Wel is een briefje afgeleverd met de mededeling dat het pakketje is afgegeven , voor de ontvanger is het dan de vraag waar? Dat wordt een probleem als je in een groot complex woont. De bekende personen gevraagd of zij iets ontvangst hadden genomen. Helaas. Om meer informatie vragen bij jullie, na drie dagen nog geen antwoord. Dan komt een bewoner met de mededeling dat zij het pakket je heeft. Rampzalig want de monteur die het zou monteren is dan al vertrokken. Een hoop ergernis en extra werk. Een teleurstelling al met al.

Beoordelingen voor GYZS

27 mei 2024
Niet twee weken over een verzending doen, wees eerlijk over levertijden
18 jun 2024
Klant informeren Zeggen wat je gaat doen en doen wat je gezegd hebt.
Er wordt geen rekening verstuurd. Al twee keer erover gemaild....
31 okt 2023
zit vanaf augustus nog steeds te wachten op mijn bestelling
1 nov 2023
Beste klant, onze excuses voor de vertraging. Bepaalde artikelen uit uw bestelling moesten speciaal besteld worden en hadden een langere levertijd dan verwacht. Wij hebben vandaag wel uw bestelling verstuurd. Met vriendelijke groet, Team GYZS
7 jun 2024
Bestelling nog niet ontvangen, beoordeling niet mogelijk
23 dec 2023
Orders worden vergeten, beloftes worden niet nagekomen
11 jun 2024
Niet communiceren wanneer product niet op voorraad is
Tijdsduur tussen bestellen en afleveren is te lang
7 apr 2024
Ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen
Ladder pootjes betaald maar niet ontvangen.
Antwoord van GYZS
Beste klant, wat vervelend om te horen. We begrijpen helemaal dat dit niet werkt voor jou, onze excuses voor het ongemak. We gaan nu uitzoeken wat er fout is gegaan bij jouw bestellingen en zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Met vriendelijke groet, Team GYZS
Levering laat al 2 maanden op zich wachten
Antwoord van GYZS
Je hebt helemaal gelijk, dit is niet ok. Gun je ons de kans dit goed te maken? We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op! Met vriendelijke groet, Team GYZS
21 jan 2024
Product nogsteeds niet geleved
14 mei 2024
na 4 weken nog niets geleverd
6 jun 2024
Bestelling nooit ontvangen
Bestelling niet nagekomen
Antwoord van GYZS
Wat vervelend om te horen. We begrijpen helemaal dat dit niet werkt voor jou, onze excuses voor het ongemak. We gaan nu uitzoeken wat er fout is gegaan bij jouw bestelling en zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Met vriendelijke groet, Team GYZS
26 dec 2023
Niets stop met deze zaak.
Antwoord van GYZS
Wat vervelend om te horen. We begrijpen helemaal dat dit niet werkt voor jou, onze excuses voor het ongemak. We gaan nu uitzoeken wat er fout is gegaan bij jouw bestellingen en zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Met vriendelijke groet, Team GYZS
Pakket nooit ontvangen
De actie uitbetalen
Antwoord van GYZS
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. We begrijpen echter niet wat precies de klacht is. Zou je alsjeblieft contact met ons willen opnemen dat we dit samen zo snel mogelijk kunnen afhandelen? Met vriendelijke groet, Team GYZS
24 mei 2024

U kan van uw woord zijn en eindelijk de bestelling afleveren. Ik wacht na al die weken nog steeds op mijn windhaak. Nooit geleverd geweest.ling afleveren.

U kanvan uw woord
Eerder leveren.
Antwoord van GYZS
Beste klant, wat vervelend om te horen. We begrijpen helemaal dat dit niet werkt voor u, onze excuses voor het ongemak. We hebben een heel groot assortiment waar ook producten in zitten die we speciaal bij de fabrikant bestellen. Hier hoort vaak een langere levertijd bij , dit proberen we ze accuraat mogelijk op onze site te vermelden met een gemiddelde verwachte levertijd van in uw geval 15 werkdagen, maar dit kan dan ook enkele dagen langer duren. Met vriendelijke groet, Team GYZS