S&V Stegplattenversand | Polycarbonaat kanaalplaten- Logo - Beoordelingen

S&V Stegplattenversand | Polycarbonaat kanaalplaten

51 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden441 beoordelingen in totaal

12 aug 2024
Materialen werden keurig binnen de beloofde tijd geleverd. Eén klein puntje: er werd vanuit het bedrijf geen e-mail gestuurd of telefoontje gepleegd over de datum en tijdstip van levering, de chauffeur belde me een uur van tevoren op om mede te delen dat de levering eraan kwam. Materiaal ziet er mooi en robuust uit. Op de site is duidelijk gemaakt middels een pdf en een filmpje hoe e.e.a. in elkaar moet worden gezet. Had toch nog wat vragen en kon die via WhatsApp stellen aan een medewerker van het bedrijf. Die werden allemaal binnen een paar uur beantwoord en dat laatste is in mijn ogen een uitstekende service die het bedrijf biedt. Tijdens de bouw komen die vragen namelijk op (ik heb nooit eerder een kanaalplaten dakje gemaakt) en dan wil je snel verder kunnen bouwen. Het resultaat ziet er prima uit!

Wanneer je een bestelling plaatst om iets af te halen en je betaald deze krijg je netjes een mail dat het betaald is. Vervolgens is er complete radio stilte totdat ik zelf na 4 dagen maar eens ging bellen. Toen werd mij verteld ja je kan woensdag een bericht verwachten dat het opgehaald kan worden dus een complete week later dan de bestelling geplaatst is. Woensdag weer niks gehoord zelf weer gebeld op toen kreeg ik de bevestiging gemaild. Dat het opgehaald kon worden vervolgens wil ik het donderdag op laten halen kan het vrijdag of de week erop. Duurt veel te lang zonder info en betaal er 20 euro voor om af te halen dan verwacht ik dat het beter georganiseerd is. De materialen zijn wel van prima kwaliteit. En als je belt wordt je ook snel en prima te woord gestaan. Dus echt wel een goed bedrijf m.i. maar ook zeker verbetering in de communicatie te behalen.

Beoordelingen voor S&V Stegplattenversand | Polycarbonaat kanaalplaten

GB
Gerrit B.
Enschede
8 sep 2024
Ik heb het wel bestelt, maar nog steeds niets ontvangen.
Antwoord van S&V Stegplattenversand | Polycarbonaat kanaalplaten
9 sep 2024
Beste Gerrit, Bedankt voor het nemen van uw tijd om een review te schrijven! Vervelend dat uw pakketje nog niet is geleverd. Zou u contact met ons op kunnen nemen via contact@kunststofplatendepot.nl dan kunnen mijn collega's kijken waar het mis gaat. Met de meest vriendelijke groeten ☀️🙋🏼‍♀️, Sandra #BouwenMetVertrouwen
13 sep 2024
Niet tevreden 2 platen beschadigd aan zijkant
Antwoord van S&V Stegplattenversand | Polycarbonaat kanaalplaten
13 sep 2024
Beste Edwin, Bedankt voor het nemen van uw tijd om een review te schrijven! Vervelend dat de materialen beschadigd aangekomen zijn. U kunt contact opnemen met onze klantenservice via +31 10 307 28 19 of contact@kunststofplatendepot.nl zodat we de platen voor u kunnen vervangen. Mijn collega's daar geven aan dat ze van u u nog géén bericht hebben gehad. Mocht u hier een oplossing voor willen, dan kijken mijn collega's graag met u mee. Met de meest vriendelijke groeten ☀️🙋🏼‍♀️, Sandra #BouwenMetVertrouwen

Pas serieux

Plaque de polycarbonate commande avec de coupe sur mesures mais resue entiere, sans emballage. Total avec livraison 182,10a. Le SAV propose une "ristourne" de 9,99a ... Ou une nouvelle livraison moyennant payement des frais de port d'environ 90a. Bref allez en magasin et couper vos plaques vous-mame, ce sera moins cher et beaucoup plus rapide.
26 apr 2024

Levering onvoltooid

Het bestellen gaat heel gemakkelijk, dat is bij ieder bedrijf zo. Maar ik heb nog geen levering gehad en het is inmiddels ruim een week geleden dat ik heb besteld. Ik vind het nu voorbarig om een beoordeling te krijgen voor een product die ik nog niet heb ontvangen.
6 okt 2023

Producten

De geleverde profielen door vervoer krom geworden. Contact gezocht gelijk actie de geleverde producten hadden we die dag nodig bij collega bedrijf opgehaald en producten af besteld. Zonder problemen creditnota gekregen een ++++ waard.