S&V Stegplattenversand | Polycarbonaat kanaalplaten- Logo - Beoordelingen

S&V Stegplattenversand | Polycarbonaat kanaalplaten

51 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden441 beoordelingen in totaal

12 aug 2024
Materialen werden keurig binnen de beloofde tijd geleverd. Eén klein puntje: er werd vanuit het bedrijf geen e-mail gestuurd of telefoontje gepleegd over de datum en tijdstip van levering, de chauffeur belde me een uur van tevoren op om mede te delen dat de levering eraan kwam. Materiaal ziet er mooi en robuust uit. Op de site is duidelijk gemaakt middels een pdf en een filmpje hoe e.e.a. in elkaar moet worden gezet. Had toch nog wat vragen en kon die via WhatsApp stellen aan een medewerker van het bedrijf. Die werden allemaal binnen een paar uur beantwoord en dat laatste is in mijn ogen een uitstekende service die het bedrijf biedt. Tijdens de bouw komen die vragen namelijk op (ik heb nooit eerder een kanaalplaten dakje gemaakt) en dan wil je snel verder kunnen bouwen. Het resultaat ziet er prima uit!

Wanneer je een bestelling plaatst om iets af te halen en je betaald deze krijg je netjes een mail dat het betaald is. Vervolgens is er complete radio stilte totdat ik zelf na 4 dagen maar eens ging bellen. Toen werd mij verteld ja je kan woensdag een bericht verwachten dat het opgehaald kan worden dus een complete week later dan de bestelling geplaatst is. Woensdag weer niks gehoord zelf weer gebeld op toen kreeg ik de bevestiging gemaild. Dat het opgehaald kon worden vervolgens wil ik het donderdag op laten halen kan het vrijdag of de week erop. Duurt veel te lang zonder info en betaal er 20 euro voor om af te halen dan verwacht ik dat het beter georganiseerd is. De materialen zijn wel van prima kwaliteit. En als je belt wordt je ook snel en prima te woord gestaan. Dus echt wel een goed bedrijf m.i. maar ook zeker verbetering in de communicatie te behalen.

Beoordelingen voor S&V Stegplattenversand | Polycarbonaat kanaalplaten

Goede info en begeleiding bij bestelling door Tlmo , een week later is alles geleverd en alles was tip top in orde. wij hebben alles zelf geplaatst en het product en resultaat is top.
Antwoord van S&V Stegplattenversand | Polycarbonaat kanaalplaten
Beste Luc, Bedankt voor het nemen van uw tijd om een review te schrijven en bedankt voor de 5 sterren! Het eindresultaat staat er mooi bij 🤩 Met de meest vriendelijke groeten ☀️🙋🏼‍♀️, Sandra #BouwenMetVertrouwen
20 sep 2024
Hele snelle levering, producten zoals beschreven en voordelig geprijsd. Leveringskosten echter hoog in verhouding tot gewicht/afmeting, jammer.
Antwoord van S&V Stegplattenversand | Polycarbonaat kanaalplaten
Beste Henny, Bedankt voor het nemen van uw tijd om een review te schrijven en bedankt voor de 5 sterren! Polycarbonaat, kijkend naar het gewicht, weegt inderdaad relatief (in vergelijking met bijvoorbeeld glas of staal) weinig. De afmetingen aan de andere kant, zijn ietwat onhandig om met regulier transport te bezorgen waardoor vracht transport bij komt kijken. We hebben het eerder geprobeerd om het transport van onze producten zelf te leveren maar waren hier niet heel goed in, waardoor levertijden te lang duurden, producten niet altijd compleet aankwamen. Om deze reden zijn we in zee gegaan met Vervoort Transport & Logistics, met volgende resultaten als gevolg 🤝🏻; - Snelle(re) levertijden; soms zelfs in dezelfde week van bestellingen al geleverd 🏎️ - In 1x-goed-leveren is van 72% naar 95% toegenomen 📈 - De overall klanttevredenheid is van 7.6 naar 9.1 gestegen 😊 Dit alles hebben we gedaan om bij te dragen aan onze missie: "Toegankelijk maken en houden van de (online) aanschaf van bouw- en kunststof materialen gespecialiseerd in dak & wand". Het vervoeren van onze materialen, met kwaliteit, gaat helaas niet met regulier vervoer en dat komt met een prijs. In vergelijking met de online bouwmarkt, met de aanbieders die ook onze afmetingen kan leveren (tot wel 7000mm lang en 2100mm breed), liggen onze prijzen overigens wel gemiddeld, dit is iets wat we ook altijd in de gaten houden. We wensen u fijne week toe! Met de meest vriendelijke groeten ☀️🙋🏼‍♀️, Sandra #BouwenMetVertrouwen
16 sep 2024

Communicatie

Er wordt direct gereageerd als er een vragen zijn over de levering. Als er een aanpassing in de levering is, misschien beter vooraf communiceren.
Antwoord van S&V Stegplattenversand | Polycarbonaat kanaalplaten
Beste Ria, Bedankt voor het nemen van uw tijd om een review te schrijven en bedankt voor de 4 sterren! We kunnen de feedback goed plaatsen en zullen kijken hoe we dit kunnen verbeteren. We wensen u fijne week toe! Met de meest vriendelijke groeten ☀️🙋🏼‍♀️, Sandra #BouwenMetVertrouwen
Na gereklameerd te hebben over enkele beschadigingen aan één van de platen een nieuwe plaat ontvangen. Prima service !
Erg snel verstuurd, kwaliteit op het oog prima. Ben nog niet in de gelegenheid geweest om de platen te gebruiken..
Antwoord van S&V Stegplattenversand | Polycarbonaat kanaalplaten
Beste Kamho, Bedankt voor het nemen van uw tijd om een review te schrijven en bedankt voor de 5 sterren! Met de meest vriendelijke groeten ☀️🙋🏼‍♀️, Sandra #BouwenMetVertrouwen
15 sep 2024
Precies geleverd op maat die we hadden doorgegeven en snelle levering
Antwoord van S&V Stegplattenversand | Polycarbonaat kanaalplaten
Beste Wim, Bedankt voor het nemen van uw tijd om een review te schrijven en bedankt voor de 5 sterren! We wensen u fijne week toe! Met de meest vriendelijke groeten ☀️🙋🏼‍♀️, Sandra #BouwenMetVertrouwen
12 sep 2024
Attent en snel en de platen en bevestigingen zijn fantastisch
13 sep 2024
Beste Peter, Bedankt voor het nemen van uw tijd om een review te schrijven en bedankt voor de 5 sterren! Het eindresultaat mag er nu wel zijn met de golfplaten en toebehoren van S&V. En dat met 10 jaar garantie tegen hagelbeschadiging, het weekend kan niet meer stuk 🏋🏻 We wensen u fijn en zonnig weekend toe! Met de meest vriendelijke groeten ☀️🙋🏼‍♀️, Sandra #BouwenMetVertrouwen
Houd zich aan de afspraken , snelle levering en niet duur.
Antwoord van S&V Stegplattenversand | Polycarbonaat kanaalplaten
Beste Rien, Bedankt voor het nemen van uw tijd om een review te schrijven en bedankt voor de 5 sterren! Één van onze kernwaarden is; "We zeggen wat we doen en doen wat we zeggen" 💬 en daar houden we ons allemaal maar al te graag aan, fijn dat dit ook terugkomt uit de klantbeleving. Met de meest vriendelijke groeten ☀️🙋🏼‍♀️, Sandra #BouwenMetVertrouwen
13 sep 2024
Top platen!! Veel beter dan die ik bij mijn Tuinkas kreeg
Antwoord van S&V Stegplattenversand | Polycarbonaat kanaalplaten
Beste Steven, Bedankt voor het nemen van uw tijd om een review te schrijven en bedankt voor de 5 sterren! We wensen u fijne week toe! Met de meest vriendelijke groeten ☀️🙋🏼‍♀️, Sandra #BouwenMetVertrouwen
Alles is perfect gelopen ik heb geen verdere commentaar
Antwoord van S&V Stegplattenversand | Polycarbonaat kanaalplaten
Beste Raymond, Bedankt voor het nemen van uw tijd om een review te schrijven en bedankt voor de 5 sterren! Met de meest vriendelijke groeten ☀️🙋🏼‍♀️, Sandra #BouwenMetVertrouwen
Volgens afspraak geleverd, goede kwaliteit materialen.
Antwoord van S&V Stegplattenversand | Polycarbonaat kanaalplaten
Beste Werner, Bedankt voor het nemen van uw tijd om een review te schrijven en bedankt voor de 5 sterren! Met de meest vriendelijke groeten ☀️🙋🏼‍♀️, Sandra #BouwenMetVertrouwen
Uitstekende levering met telefoontje vooraf
Antwoord van S&V Stegplattenversand | Polycarbonaat kanaalplaten
Beste Eckardt, Bedankt voor het nemen van uw tijd om een review te schrijven en bedankt voor de 5 sterren! Met de meest vriendelijke groeten ☀️🙋🏼‍♀️, Sandra #BouwenMetVertrouwen
Goede service! mooie producten
Antwoord van S&V Stegplattenversand | Polycarbonaat kanaalplaten
Beste Ricardo, Bedankt voor het nemen van uw tijd om een review te schrijven en bedankt voor de 5 sterren! Met de meest vriendelijke groeten ☀️🙋🏼‍♀️, Sandra #BouwenMetVertrouwen
19 sep 2024
Snelle en correcte levering
Antwoord van S&V Stegplattenversand | Polycarbonaat kanaalplaten
Beste Marc, Bedankt voor het nemen van uw tijd om een review te schrijven en bedankt voor de 5 sterren! We wensen u fijne week toe! Met de meest vriendelijke groeten ☀️🙋🏼‍♀️, Sandra #BouwenMetVertrouwen
PC
Paul C.
Reuver
Alles was prima in orde.
Antwoord van S&V Stegplattenversand | Polycarbonaat kanaalplaten
Beste Paul, Bedankt voor het nemen van uw tijd om een review te schrijven en bedankt voor de 5 sterren! Met de meest vriendelijke groeten ☀️🙋🏼‍♀️, Sandra #BouwenMetVertrouwen
11 sep 2024
Goed en snel geholpen
13 sep 2024
Beste M J, Bedankt voor het nemen van uw tijd om een review te schrijven en bedankt voor de 5 sterren! Fijn dat u goed 👍🏻 en snel 🏃🏼‍♀️💨 geholpen bent We wensen u fijn en zonnig weekend toe! Met de meest vriendelijke groeten ☀️🙋🏼‍♀️, Sandra #BouwenMetVertrouwen
Antwoord van S&V Stegplattenversand | Polycarbonaat kanaalplaten
Beste Sandor, Bedankt voor het nemen van uw tijd om een review te schrijven en bedankt voor de 4 sterren! Met de meest vriendelijke groeten ☀️🙋🏼‍♀️, Sandra #BouwenMetVertrouwen
Antwoord van S&V Stegplattenversand | Polycarbonaat kanaalplaten
Beste Pieterjan, Bedankt voor het nemen van uw tijd om een review te schrijven en bedankt voor de 4 sterren! Met de meest vriendelijke groeten ☀️🙋🏼‍♀️, Sandra #BouwenMetVertrouwen
20 sep 2024
Antwoord van S&V Stegplattenversand | Polycarbonaat kanaalplaten
Beste J,C, Bedankt voor het nemen van uw tijd om een review te schrijven en bedankt voor de 4 sterren! We wensen u fijne week toe! Met de meest vriendelijke groeten ☀️🙋🏼‍♀️, Sandra #BouwenMetVertrouwen