Minicarparts.nl Nederland- Logo - Beoordelingen

Minicarparts.nl Nederland

666 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.451 beoordelingen in totaal

26 apr 2024
Super grote voorraad alles snel klaar voor verzending er is natuurlijk altijd een maar en dat houd in dat dhl de verzend organisatie die is helaas echt ruk heb het nu meerdere malen ervaren niet leveren niemand thuis terwijl er 500 man aanwezig is of bezorg adres is gesloten helaas dat het doorrij paaltje erin zat ze moesten uitstappen lopen dus ja en daar word je moe van dus schrijf ik gewoon op dat ze dicht zijn maar over minicar -parts top bedrijf

3 sep 2024
Eigenlijk is 1 * al veel te veel. Wat een slecht bedrijf. Telefonisch niet bereikbaar totaal niet klantvriendelijk. Te dure verzendkosten en verzenden duurt dagen. Spreek je ze aan via mail op verzend kosten enzo krijg je reactienwaar honden geen brood van lusten. Nu 2 weken niet naar werk kunnen autocuit elkaar langs de straat. En lagers gekocht die niet eens nodig zijn. 😡😡😡😡😡😡😡😡 Jammer hebafhankelijk van ze bent en ze dat weten en daar misbruik van maken. Voortaan naar brommielonderdelen.eu deze weten wel waar ze over praten en leveren niet 5 dagen later en te hoge verzendkosten

Beoordelingen voor Minicarparts.nl Nederland

8 okt 2023
5 okt 2023
Antwoord van Minicarparts.nl Nederland
Bedankt voor de goede beoordeling!
3 okt 2023
5 okt 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen!
30 sep 2023
2 okt 2023
26 sep 2023
29 sep 2023
Hartelijk dank voor uw vriendelijke feedback!
25 sep 2023
Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn blij om te horen dat u een goede en snelle ervaring met ons had.
25 sep 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. We zijn blij te horen dat u tevreden was over onze producten, levering en service in het algemeen!
23 sep 2023
Bedankt voor de beoordeling. Dit waarderen wij enorm!
22 sep 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling!
20 sep 2023
22 sep 2023
Bedankt voor de positieve beoordeling!
20 sep 2023
22 sep 2023
Bedankt voor de goede beoordeling!
19 sep 2023

Afnemende service

Jarenlang zijn wij al een tevreden klant maar de afgelopen jaar hebben wij het gevoel dat het alleen maar moeilijker voor ons als bedrijf wordt gemaakt om efficiënt ons werk te kunnen doen. Als wij een probleem aankaarten waar wij als klant tegen aan lopen wordt er niet geluisterd en moeten wij maar accepteren dat het zo is. Wij lopen achter met ons werk hierdoor en kunnen onze klanten niet goed helpen. Het is heel jammer dat het deze kant op gaat aangezien wij jaren lang tevreden zijn geweest over de goede service en vriendelijkheid.
19 mrt 2024
Beste Ap, Erg jammer dat je deze discussie hier nu voortzet en een negatief beeld schetst. Uit emotie plaatst je nu een review terwijl we al jaren op een prettige manier samenwerken. Wij zijn erg tevreden met jou als klant en staan altijd voor je klaar als er hulp nodig is. Dit hebben we altijd al gedaan en zullen dit ook altijd blijven doen. Het probleem waar jij nu tegen aanloopt is omdat je bestellingen niet a la minute voor je klaarliggen (Vaak wil je dit al binnen het uur). Dit is praktisch onmogelijk. Dat heeft nergens anders mee te maken. Het enige advies wat wij kunnen meegeven is om je eigen planning niet te strak aan te houden. Verder zullen wij altijd de beste service bieden die mogelijk is! Met vriendelijk groet, Maarten Minicarparts
15 mei 2024
al best een aantal keren wat besteld en ik merk dat er iedere keer andere verzendkosten worden berekend. als ik hier een vraag over stel of ik ook kan afhalen in de chat krijg ik als antwoord "alles wordt duurder en afhalen doen wij niet meer aan" tip, maak het wat persoonlijker en sta ook toe dat er keer gebeld kan worden met een medewerker. positief is wel jullie hebben een mooie overzichtelijke webshop. met vriendelijke groet Marco Wigmans.
28 mei 2024
Bedankt voor de beoordeling en eerlijke feedback. Dit waarderen wij enorm en zullen het meenemen in toekomstige verbeteringen.
Er was bij een bestelling van meerdere artikelen 1 niet op voorraad en de hele bestelling wordt niet verstuurd als je een mail stuurt krijg je als antwoord dat had je kunnen zien tijdens het bestellen op de website Ik had graag die melding gehad tijdens het afrekenen dan had ik zelf kunnen besluiten of ik wilde wachten of mijn artikelen ergens anders had gekocht
Antwoord van Minicarparts.nl Nederland
In onze voorwaarden wordt vermeld dat wij alleen complete bestellingen versturen. De verwachte levertijd wordt inderdaad vermeld bij het product. Wel bedankt voor uw feedback. We zullen dit meenemen om onze diensten te verbeteren!
Waardeloos dat je niet telefonisch kunt overleggen en via de app meermaals gestuurd wordt op het feit dat de inbouw van de spulletjes op eigen verantwoordelijkheid is , geeft het gevoel niet serieus genomen te worden. Lezen ook niet wat je schrijft, verwijzen naar mogelijke oorzaken die al in de mail en app bevestigd zijn dat die punten gecontroleerd zijn.
19 mrt 2024
Vervelend dat u deze ervaring heeft. Uiteraard nemen we u wel serieus en willen we altijd helpen. Dit kunnen wij altijd het beste via de mail of via de Whats app doen. Via de telefoon kunnen wij bijvoorbeeld geen beeldmateriaal communiceren. In uw specifieke situatie was dit ook juist nodig. Het inbouwen van onderdelen is overigens altijd op eigen verantwoordelijkheid. Dat is niet heel raar. Hopelijk heeft u in de toekomst weer een betere ervaring!
11 mei 2024
Onderdelen uit voorraad leveren gaat goed, bij toeleveranciers te bestellen onderdelen laten steeds lang op zich wachten. Lijkt erop dat deze onderdelen niet vlot afgehandeld/doorgestuurd worden. Voor zakelijke klanten zou achteraf betalen wenselijk zijn, want niet elke medewerker heeft toegang tot betalingsmogelijkheden (iDeal).
15 mei 2024
Hartelijk dank voor uw recensie! Wij zijn dankbaar voor uw feedback!
Het eerste probleem was dat mijn adres niet zou kloppen, dus weer retour afzender, na enkele wagen en wat aandringen kwam het aan. Het tweede probleem was dat de bestelde motor steun op de radiator lag waardoor de steun de radiator beschadigd heeft, maar nog wel dicht was. De onderdelen paste wel perfect.
Antwoord van Minicarparts.nl Nederland
Bedankt voor de beoordeling. Vervelend dat de bestelling niet vlekkeloos is verlopen wat de verzending betreft en bedankt ook voor de feedback!