Minicarparts.nl Nederland- Logo - Beoordelingen

Minicarparts.nl Nederland

666 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.451 beoordelingen in totaal

26 apr 2024
Super grote voorraad alles snel klaar voor verzending er is natuurlijk altijd een maar en dat houd in dat dhl de verzend organisatie die is helaas echt ruk heb het nu meerdere malen ervaren niet leveren niemand thuis terwijl er 500 man aanwezig is of bezorg adres is gesloten helaas dat het doorrij paaltje erin zat ze moesten uitstappen lopen dus ja en daar word je moe van dus schrijf ik gewoon op dat ze dicht zijn maar over minicar -parts top bedrijf

3 sep 2024
Eigenlijk is 1 * al veel te veel. Wat een slecht bedrijf. Telefonisch niet bereikbaar totaal niet klantvriendelijk. Te dure verzendkosten en verzenden duurt dagen. Spreek je ze aan via mail op verzend kosten enzo krijg je reactienwaar honden geen brood van lusten. Nu 2 weken niet naar werk kunnen autocuit elkaar langs de straat. En lagers gekocht die niet eens nodig zijn. 😡😡😡😡😡😡😡😡 Jammer hebafhankelijk van ze bent en ze dat weten en daar misbruik van maken. Voortaan naar brommielonderdelen.eu deze weten wel waar ze over praten en leveren niet 5 dagen later en te hoge verzendkosten

Beoordelingen voor Minicarparts.nl Nederland

bestelsite gaat soms moeizaam en sommige onderdelen moeilijk of niet te vinden. de app wordt niet op gereageerd en als je via de site iets vraagt krijg je vaak helemaal geen antwoord. Geen tel contact krijgen voor vragen over onderdelen of technische ondersteuning is een groot gemis.
Antwoord van Minicarparts.nl Nederland
Bedankt voor de beoordeling en feedback. We hebben ondertussen contact gehad en deze punten besproken!
17 feb 2024
Heb 2 stuks achterklep dempers besteld voor mijn microcar first besteld maar die passen niet, zijn ca 2 2,7 mm te lang. Heb geprbeert ze te monteren waardoor de lak bij de sluitveer iets beschadigd is waardoorr ik ze niet terug wil retourneren.
Antwoord van Minicarparts.nl Nederland
Vervelend. Als u contact opneemt met onze helpdesk kunnen wij u helpen om de juiste dempers te bestellen. Hopelijk kunnen we daarna een betere ervaring met ons bieden!
Onderdelen komen vaak net niet overheen en de prijzen zijn asociaal hoog, een deur slot kost bijvoorbeeld €70 a €90 terwijl je deze online ook voor 2 tientjes kan krijgen. Erg jammer
19 mrt 2024
Vervelend dat u deze ervaring heeft. De meeste onderdelen bieden wij juist voor enorm scherpe prijzen aan onder het merk van Bonq. Het slot waar u het over heeft is een origineel onderdeel van de fabriek waarvan wij de prijzen niet kunnen bepalen. Als u een alternatief heeft gevonden zal dit nooit een origineel onderdeel kunnen zijn en dus kunnen deze producten niet met elkaar vergeleken worden.
Heb een motorkoppeling vario gekocht waar onderdelen er niet bijzaten voor een Microcar virgo 2 hij deed het twee maanden toen brak het draaiende over de moer er af
19 mrt 2024
Dat klinkt niet zoals wij onderdelen verkopen. Neem even contact op met onze helpdesk om uw verhaal te verduidelijken en zodat wij het kunnen oplossen..
Valt wat tegen . Een nieuwe waterpomp die kapot is . veel extra werk om dat je niet verwacht dat hij kapot is. Ik vraag me af hoe de service verder geregeld is.
Antwoord van Minicarparts.nl Nederland
Dat is vervelend. Neem even contact op met onze helpdesk dan helpen wij u verder!
AM
Aad M.
Rotterdam
13 jan 2024
De telefoon normaal beantwoorden ! Dit is voor ons niet te doen, zakelijk, ik snap dat u dat doet voor particuliere klanten maar zakelijk kan dit niet !
Antwoord van Minicarparts.nl Nederland
Best Aad, Bestellen via de telefoon is inderdaad niet mogelijk. Hiervoor hebben wij diverse alternatieven die uitstekend werken. Zo kunnen wij via de chat, whats app of mail beter communiceren waardoor wij iedereen het beste en het snelst kunnen helpen. Ongeacht particulier of zakelijk. Wij waarderen elke mening en beoordeling. Maar deze kwestie hebben wij jou al meerdere malen uitgelegd. Beetje flauw en kinderachtig om er maar steeds over door te blijven zeuren.
De website is niet gebruiksvriendelijk genoeg en de Whatsapp is helemaal een flop, vroeger was een telefoontje genoeg en werd er mee gekeken.
Antwoord van Minicarparts.nl Nederland
Hoi Wim, Aan het gemak van de website blijven wij werken. Echter met de WhatsApp kunnen wij juist beter en sneller helpen dan via de telefoon. Misschien is het alleen even wennen als u vroeger vergelijkt met het heden.
10 feb 2024
Ik heb niets besteld en niets ontvangen. En toch krijg ik mail dat er iets is bezorgd. Geen reactie op mijn mail dat ik niets besteld heb.
Antwoord van Minicarparts.nl Nederland
Uit onze gegevens blijkt dat u 31-01-2024 een aandrijfriem bij ons heeft besteld en ook is afgeleverd. We kunnen ook geen mail terugvinden over deze situatie. U kunt ons contacten via de online helpdesk!
12 okt 2023

Brievenbuspakket tarief

Weer de mogelijkheid bieden voor brievenbuspakket met bijbehorend tarief voor alleen een afstandsbediening.
19 okt 2023
Bedankt voor de feedback!
Mischien een idee dat je boven de 50€ euro gratis verzendkosten kan krijgen.
18 apr 2024
Bedankt voor de beoordeling en uw feedback!
20 mrt 2024
de leveringen verbeteren, ik wacht al twee dagen op mijn bestelling
Antwoord van Minicarparts.nl Nederland
Uw bestelling is binnen 3 dagen bezorgd. U heeft op donderdagavond de bestelling geplaatst, wij hebben de bestelling daarom de volgende dag op vrijdag verstuurd. Door het weekend kan de vervoerder er een dag langer over doen. De levering is niet abnormaal verlopen..
28 sep 2023
Kennis van onderdelen en de bijhorend brommobielen
29 sep 2023
Bedankt voor uw feedback. Neem even contact op met onze helpdesk. Wellicht kunnen wij u helpen met onze ervaring en kennis over brommobielen..
Telefonisch bereikbaar zou een stuk beter zijn
Antwoord van Minicarparts.nl Nederland
Bedankt voor de feedback. We begrijpen u maar voor ons werkt de online helpdesk het beste om iedereen zo goed en snel mogelijk te kunnen helpen!
Telefonisch niet bereikbaar bij vragen .
19 mrt 2024
Bedankt voor de feedback. We begrijpen de opmerking maar wij kunnen de beste en snelste service alleen leveren door digitaal te werken!
Na een week ruitenwisser nog niet binnen
Antwoord van Minicarparts.nl Nederland
Dat is vervelend. Wij hebben het pakket verstuurd maar er is vertraging bij DHL. Dit is helaas overmacht voor ons. De tracking staat op uw mail..
9 mei 2024
Geen hulp bij vragen over onderdelen
15 mei 2024
Gek dat u deze ervaring heeft. Onze online helpdesk staat klaar om al uw vragen te beantwoorden!
Ze leveren met slechte kwaliteit
Antwoord van Minicarparts.nl Nederland
Vervelend dat u deze ervaring heeft. Dit is namelijk niet waar wij voor staan. Als u contact opneemt met onze helpdesk en het probleem van het artikel voorlegt zullen wij onderzoeken hoe het precies zit en gaan wij het oplossen!
Retourkosten vind ik niet gepast
19 okt 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback achter te laten!
Verzendkosten veelst te hoog
Antwoord van Minicarparts.nl Nederland
Bedankt voor de beoordeling en eerlijke feedback. De verzendkosten van 7,98 euro voor uw bestelling zijn niet abnormaal en onvermijdelijk.
Telefonisch bereikbaarheid!!
Antwoord van Minicarparts.nl Nederland
Bedankt voor de feedback. Wat betreft onze telefonische bereikbaarheid. Wij zijn niet via de telefoon te bereiken. Om iedereen het best én het snelst te helpen kunnen wij dat alleen doen via onze online klantenservice. Stel gerust uw vraag en wij zullen deze altijd zo snel mogelijk beantwoorden.