UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

6.823 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.913 beoordelingen in totaal

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

24 dec 2023
De site was niet wat ik verwachtte, wat ook kwam omdat ik Inkt123 had gezocht maar bij jullie uitkwam. Dat was dus even zoeken. Uiteindelijk wel afgerond, maar achteraf met gepaste tegenzin. De zending bleek ook nog eens zwarte cartridges te bevatten die als Extra large (zoals ook bij Inkt123 nr LC-1280XLBK) werden verkocht, maar niet de zelfde breedte hadden. Ergo: spijt van de aanschaf. U mag mij eventueel bellen op 06 53323839. Gert Koolman Oosterakker 46 te De Wijk 7957EK.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

24 dec 2023
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Beste Gert, bedankt voor uw beoordeling, de XL slaat niet op de omvang van de cartridge maar de inhoud. Wij hebben meer inkt erin zitten en zijn ook nog eens goedkoper dan... M.a.w. deze passen gewoon in uw printer alleen u hoeft ze niet zo snel te vervangen. Mocht u contact met ons hierover willen staan we altijd voor uw klaar. Kleurrijke groet, Erik
27 sep 2023

100% compatibel?

Ik heb twee toners voor mijn Samsung SCX-3205W besteld waarbij 100% compatibiliteit wordt beloofd. Ze bleken niet te werken en daarna werkte ook de oude (imitatie) toner niet meer. Het advies was om weer een originele toner te bestellen.... Ik heb ze verzocht in ieder geval een disclaimer over die 100% op de site te plaatsen, maar hier wordt niet op gereageerd. Wel kan ik de onbruikbare toners retourneren. Al met al een teleurstellende ervaring.
28 sep 2023
Dank voor uw beoordeling. Helaas is het ons samen niet gelukt de producten werkende te krijgen in uw printer. Wat hiervan precies de oorzaak is, hebben we helaas niet kunnen achterhalen. Daarom zijn we ook de garantieprocedure met u gestart. Mochten de toners vaker problemen bij klanten geven, dan zouden wij onze 100% compatibiliteit-garantie ook aanpassen. Met kleurrijke groet, Ton
16 okt 2023
op de site van 123-inkt cartridges willen bestellen maar bleek bij uwcartridgewinkel.nl terecht gekomen te zijn zonder dat ik dat wist. Cartridges snel ontvangen maar de printer herkend ze niet meer na 6 prints. Keurige medewerker aan de telefoon gehad, maar kan nog steeds niet printen. Kreeg een DHL-label gemaild welke ik kon uitprinten voor het retour sturen, maar de printer herkend de cartridges niet.
17 okt 2023
Dank voor uw beoordeling. We vinden het vervelend dat onze cartridges niet meer herkend worden door uw printer. Mijn collega heeft contact met u gehad en u daarbij de garantie procedure gestart. Ik heb u zojuist ook een QR code toegestuurd via DHL, zodat u geen retourlabel hoeft te printen. Deze QR code kunt u laten scannen bij het DHL punt en zij printen dan het label voor u uit. Hopelijk gaat het zo lukken. Met kleurrijke groet, Linn
11 nov 2023
Voor mijn Kyocera M5526cdn cartridge besteld. Krijg verkeerde toegestuurd. Ze passen niet. Na dat ik gereclameerd had krijg ik een kinderachtig berichtje van ene Desiree van klantenservice waarin ze doet voorkomen dat ik achterlijk ben, moest vooral de cartridge uit het cellofaan halen en er "gewoon" in doen. Een kind kan zien dat ze niet passen. Dit meegedeeld. Vervolgens hoor je niets meer.
14 nov 2023
Bedankt voor uw review! We hebben inderdaad contact gehad en omdat we er eigenlijk van overtuigd zijn dat deze wel moeten passen. Een huismerk lijkt nooit op het origineel product. We hebben u een email gestuurd om eventueel een foto te sturen, zodat we even met u mee kunnen kijken. U heeft namelijk garantie op de producten en we willen u graag helpen. Met kleurrijke groet, Desirée

Eerlijke service aanbieden zoals…

Eerlijke service bieden, zoals vandaag vóór 22:00 bestellen en morgen bezorgd krijgen. Zonder een extra dag te kiezen en zonder tegenbericht om de wijziging door te geven. Werkt ook met betrouwbare postservices die zich aan hun woord houden en niet zomaar bij een locatie bezorgen die ik niet heb gekozen omdat deze zogenaamd vol of gesloten was. Ik heb het nagecheckt en ze hadden gelogen.

Pakket kan niet bij juiste DHL-punt worden bezorgd.

Pakket niet bij verkeerde DHL-punt laten afleveren en indien dat toch gebeurd het alsnog op het juiste DHL-punt laten afleveren, zodat men niet na een week nog de bestelling niet in huis heeft Wel aangebonden opnieuw te verzenden, maar kan om onbegrijpelijke redenen niet naar gewenste afhaalpunt. Ligt nu bij punt dat zelfs op zaterdag in het geheel niet open is. Schiet dus lekker op
6 jan 2024
De hp cardriges die ik heb gekregen was chinese rotsooi ze paste wel na de strip verwijderd te hebben bleef mijn printer maar zeggen verwijder strip alle cardridges geprobeerd bleef het zelfde met als resultijd alle verpakkingen kapot kan dus ook niet meer retourneren €78 weggegooid ook klacht indienen is al bijna onmogelijk gemaakt ze weten wat ze leveren rommel Gr Leo
Levering was snel. De prijs is ook heel goed. Maar zodra ik de cartridges in mijn printer heb gedaan maakt hij een heel hard ratelend geluid en lijkt het uit de rails te lopen. Volgens de klantenservice komt het niet door hun cartridges, maar gewoon toeval. Achteraf had ik toch spijt dat ik geen originele HP cartridges had gekocht want nu is mijn printer kapot.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! U heeft garantie op onze producten en zie dat u al contact heeft gehad met onze klantenservice. Mocht u het graag terug willen sturen dan horen we dit graag. Met kleurrijke groet, Desirée

Storing op de laserprinter

Ik heb 4 toners gekocht voor mijn laserprinter. Prima levering verder maar bij 2 van de 4 gaf de printer een foutmelding. Na terugplaatsen van de oude toners verscheen deze melding niet. Moest de nieuwe toners er een keer of 5 in en uitdoen en de printer 3 x opnieuw opstarten. Toen deed alles het weer. Heeft HP een hekel aan imitatie toners?
2 nov 2023
Bedankt voor uw bericht. Dit merk doet er inderdaad alles aan om u geen gebruik van even zo goede maar veel voordeligere cartridges te laten gebruiken. Mochten er problemen met onze producten zijn verzoeken wij u om contact op te nemen met onze klantenservice. U heeft 10 jaar garantie op onze producten. Kleurrijke groet, Erik
Wat ik slecht vind is dat ik vorige week woensdag al gemeld heb dat mijn pakket niet bezorgd is zoals de vervoerder aangegeven heeft. Daar heb ik nog steeds geen reactie op. Wel heb ik al twee keer een mail ontvangen met een verzoek voor een waardering. Misschien is dit niet de juiste volgorde. Ik zie liever dat mijn inkt geleverd wordt.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review. We hebben u een email gestuurd en navraag gedaan bij onze vervoerder. Helaas hebben we dit probleem niet eerder vernomen, maar lossen dit graag met u op. Met kleurrijke groet, Desirée
10 mrt 2024
ik heb 2 sets besteld voor Epson WF 2860 Ik had het idee dat deze patronen waren droog heb heel lang moeten spoelen terwijl de koppen schoon waren dag ervoor nog gewoon gebruikt met oude cartridges, dus de helft van 1set is al leeg :( ik heb div keren deze gehad en nog nooit problemen ermee geweest alleen nu das jammer.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review. Het kan wel eens voorkomen dat een printkop verstopt is en dat u vaker moet reinigen. We hebben u email gestuurd om toch even met u mee te kijken. Met kleurrijke groet, Desirée
Het pakket kon niet thuis bezorgd worden, op afhaaladres was het niet, ben ook niet terug gebeld geworden. heb vandaag wederom telefonisch contact opgenomen met DHL, Ze gaan een onderzoek instellen , ik zou er binnen vijf werkdagen iets van horen, ben benieuwd. Heb het bedrag van tevoren reeds volledig betaald.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw beoordeling! Wat vervelend dat deze zending is misgegaan. Volgens onze gegevens is deze afgegeven bij uw buren. We hebben u dan ook een email gestuurd. Met kleurrijke groet, Desirée
Er is wellicht niets mis met de Cartridge winkel maar met de bezorging door DHL. Ik kreeg 3 mails van DHL.. Iedere keer met ander tijdstip. 2 keer met een andere datum. Vervolgens zou het aldus hun website op een maandagavond komen. Iedere keer thuis geweest en ik betwijfel of er überhaupt aangebeld is.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! We hebben inmiddels contact al gehad en we gaan dit zeker voor u oplossen. Excuses voor dit ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
10 mei 2024
De aanvraag betrof cartridges voor een XP-3155 printer. Ik heb ontvangen cartridges met nummer E1T603XL BK. In eerste instantie gaf de printer aan dat de cartridges niet herkend werden. Daarna kwam de vraag of ik toch wilde doorgaan. Mijn antwoord was bevestigend. Het lukte uiteindelijk te printen.
16 mei 2024
Bedankt voor uw beoordeling, de printer kan inderdaad aangeven dat het huismerk cartridges zijn. Door op OK te klikken kunt u dan doorgaan. We wensen u veel print plezier. Kleurrijke groet, Erik
18 okt 2023
De bezorging door DHL was heel slecht. Het zou in een box bij mij in de buurt worden gedaan. Op de dag zelf kreeg een mail dat mijn pakket in De Bilt lag. Ik woon in Utrecht en een half uur fietsen van De Bilt. Ik heb geen auto. Op een steenworp afstand van de geplande box is nog een DHL afhaalpunt.
FS
F. S.
Dwingeloo
19 sep 2023
Mijn nieuwe zwarte cartridge werkt niet. Ik had geen tijd om een klacht in te dienen. Jammer. En ik moest dagen wachten op de bestelling, terwijl ik wel een bericht had ontvangen dat de bestelling van de cartridges de volgende dag al bezorgt zou worden, en dan werkt de zwaerte cartridge niet
20 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling. We hebben u inmiddels een email gestuurd om uw probleem op te lossen. Helaas is de levering door onze vervoerder vertraagd geweest. We horen graag van u, zodat u weer snel kunt printen. Met kleurrijke groet, Desirée
7 apr 2024

Verbeterpunt ANDERE BEZORGBEDRIJF

Verbeterpunt : Gebruik een ANDER BEZORGBEDRIJF !!! Ik denk dat uw bedrijf wel goed is maar door uw samenwerking met het bedrijf DHL is het product te laat bezorgd en in een totaal andere plaats bezorgd. Hierdoor moest ik naar een andere stad reizen om het op een DHL point op te halen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review. Wat vervelend te lezen dat dit zo mis is gegaan met uw levering en we koppelen dit zeker terug. Onze excuses voor dit ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
EB
E. B.
ZANDVOORT

Geen DHL meer?

Goedemiddag, Nog steeds geen cartridges binnen. Kreeg een melding van bezorging gistermiddag, toen gisteravond, toen vanochtend en nu vanmiddag. Zit er echt op te wachten ivm project van zoon. Wellicht geen DHL meer als pakketdienst?? Heb de cartridges dus nog niet kunnen beoordelen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! We zien dat uw bestelling inmiddels is bezorgd. Helaas door de drukke tijden bij de vervoerder lukt het soms niet om op tijd te bezorgen. We wensen u veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée