UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

6.794 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.865 beoordelingen in totaal

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

De kleuren foto,'s zijn niet mooi van kleur, sorry gelukkig hoef ik er niet teveel printen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling. Vervelend om te moeten vernemen dat u niet volledig overtuigd bent van onze producten, maar inmiddels hebben we contact met u opgenomen om het probleem ervan te achterhalen. Met kleurrijke groet, Ton
10 nov 2023
Levering DHL heel slecht, zou tussen 10.00 en 15.00 geleverd worden. Kwam pas om 19.00 uur.
14 nov 2023
Bedankt voor uw beoordeling! Wat vervelend te horen dat uw pakket wat vertraagd is geweest door onze vervoerder. Gelukkig heeft u deze nog wel dezelfde dag ontvangen en u kunt weer printen! Met kleurrijke groet, Desirée
Product was niet op voorraad, lange levertijd was balen. Op de aangegeven plek afgeleverd
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw beoordeling, en vervelend dat u langer heeft moeten wachten. We hebben inderdaad een levering probleem gehad met dit product waardoor we niet de volgende dag konden leveren. Onze excuses hiervoor, we hopen dat u tevreden bent over de kwaliteit. Veel print plezieren kleurrijke groet, Erik
KA
klaas a.
ENSCHEDE
6 okt 2023
kan de kleur niet instaleren de printer geeft aan dat het de verkeerde is of beschadigt is
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! We hebben u een email gestuurd om dit probleem met u op te lossen. Met kleurrijke groet, Desirée
Zeer slechte kwaliteit. Lijkt na 5 prints al leeg te zijn of print niet goed de kleuren.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Vervelend te vernemen. We hebben inmiddels per mail contact om u te helpen.
Het werd een dag later bezorgd dan bij de bestelling is beloofd. Verder prima hoor 😊
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling! Helaas door drukte bij onze vervoerder, zijn er wat vertragingen ontstaan. Gelukkig heeft u het de volgende dag ontvangen :) Met kleurrijke groet, Linn
bedrijf regelen dat wel op tijd levert, dinsdag besteld vrijdag pas in huis
3 dec 2023
Mijn adres goed vermelden. Oeveren 2, moet zijn Oeveren 2a. gr. Piet
Bedankt Piet! We zullen dit voor u aanpassen. Met kleurrijke groet, Desirée
2 okt 2023
tot nu toe niet goed eerste bestelling doen de cadtridge het niet
2 okt 2023
Bedankt voor uw review! Wat vervelend te lezen dat u problemen heeft. We zien dat u al contact hebt opgenomen en we lossen dit zeker met u op. Met kleurrijke groet, Desirée
Lange levertijd op zondag avond besteld en donderdags pas geleverd
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling. Uw zending is inderdaad langer onderweg geweest dan u van ons mag verwachten, hiervoor onze excuses. Hopende dat uw bestelling uiteindelijk wel volledig naar wens is? Met kleurrijke groet, Ton
29 okt 2023
De cartridges zouden zaterdag worden geleverd. Ik heb niets gehad!
31 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling! Wat vervelend te lezen dat u uw bestelling niet zoals beloofd de volgende dag heeft ontvangen. Ik zie bij de track en trace van onze vervoerder dat helaas de bezorging was verhinderd, waardoor deze 1 a 2 dagen vertraging heeft opgelopen. Onze oprechte excuses hiervoor. We gaan hier zeker melding van maken bij onze vervoerder! Gelukkig heeft u de zending maandag mogen ontvangen en wensen we u veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Linn
18 jan 2024
De gele toner doet het niet Cq hij geeft aan dat ik bijna leeg is
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling! Vervelend dat u problemen ervaart. U heeft garantie, dus we lossen dit graag op voor u. Ik heb u daarom gemaild om tot een oplossing te komen. We zien graag uw reactie tegemoet. Met kleurrijke groet, Linn
17 dec 2023
Nog niet gebruikt dus alleen een beoordeling over het ontvangen.
6 jan 2024

Slecht leveren

Bestelde artikelen zijn na paar dagen nig steeds niet geleverd.
18 apr 2024
Mijn Epson printer merkt op : geen originele Epson cartridges.
19 apr 2024
Dank voor uw beoordeling. En deze melding is niet abnormaal. Zolang u de melding weg kunt klikken en kunt afdrukken is er niets aan de hand. Mocht de melding telkens moeten worden weggeklikt, dan horen wij dat graag van u! Veel printplezier. Met kleurrijke groet, Ton
Datum bezorging was 8 april maar werd dinsdag 9 april bezorgd.
cartridge met magneta (rood) geinstalleerd maar doet het niet.
7 nov 2023
Dank voor uw beoordeling. Jammer te moeten vernemen dat de magenta-cartridge niet (direct) herkend wil worden. Inmiddels hebben we contact met u opgezocht om dit samen met u op te lossen. Met kleurrijke groet, Ton
28 okt 2023
Niet originele cartridges geven blauwe kleur aan de printen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling. Inmiddels via de mail contact met u gezocht om samen het probleem met u op te lossen. Met kleurrijke groet, Ton
Ik kreeg een cartridge die al eerder gebruikt was en leeg.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review. We hebben u een email gestuurd en we kijken dan ook graag met u mee. Uiteraard lossen we dit voor u op. Met kleurrijke groet, Desirée
IB
IVAN B.
HILVERSUM
25 okt 2023
een paar milimeter te lang.... ongebruikelijke = prullebak
25 okt 2023
Bedankt voor uw review! Wat vervelend dat ze niet passen en we hebben u dan ook een email gestuurd. We horen graag van u. Met kleurrijke groet, Desirée