UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

6.823 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.913 beoordelingen in totaal

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

24 dec 2023
De site was niet wat ik verwachtte, wat ook kwam omdat ik Inkt123 had gezocht maar bij jullie uitkwam. Dat was dus even zoeken. Uiteindelijk wel afgerond, maar achteraf met gepaste tegenzin. De zending bleek ook nog eens zwarte cartridges te bevatten die als Extra large (zoals ook bij Inkt123 nr LC-1280XLBK) werden verkocht, maar niet de zelfde breedte hadden. Ergo: spijt van de aanschaf. U mag mij eventueel bellen op 06 53323839. Gert Koolman Oosterakker 46 te De Wijk 7957EK.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

25 apr 2024
Ik moest zelf actie ondernemen! Ik moest wachten op reactie van vervoerder DHL. Het door DHL opgegeven huisnummer van buren is mijn eigen huisnummer.
29 apr 2024
Bedankt voor uw beoordeling. Helaas had de bezorger een foutje gemaakt met het invullen van het huisnummer op het berichtje. Uiteraard kan dit gebeuren en dan moeten we uiteraard even aan de slag om dit uit te zoeken. Het is gelukkig goed gekomen en we wensen u veel printplezier! Met kleurrijke groet., Desirée
18 feb 2024
Julie zeggen voor 22:00 besteld volgende dag in huis, mooi niet duurde 2 dagen als uitrede carnaval. Nou de post werkt ook met Carnaval. B.S. DUS
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review. We vinden het erg vervelend dat uw zending vertraging heeft opgelopen. Excuses voor het ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
inkt werd door de HP printer niet geaccepteerd , bij de Mediamarkt maar andere gekocht en toen was het probleem opgelost , ik voel me bedonderd
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Beste, bedankt voor het contact maar jammer dat u niet even contact heeft opgenomen met onze klantenservice. Wij hebben namelijk 10 jaar garantie op alle producten! Tevens hadden we u graag geholpen om onze cartridges in uw HP printer te laten functioneren of uit te leggen waarom ze niet bij u werken. U heeft de update aan staan van HP. U bent nog altijd welkom om met ons te sparren hierover. En bedonderen daar doen wij niet aan. We zijn bereikbaar op 085 0013510 Kleurrijke groet, Erik
26 apr 2024
hergebruikt verpakkingsdoos is heel goed. doch toch nog beschadiging (vervoer) aangetroffen aan de onderzijde. gelukkig trof dit niet de inhoud
29 apr 2024
Bedankt voor uw review! Wat vervelend dat deze tijdens het vervoeren beschadigd is geraakt. Goed te horen dat de producten geen schade hebben opgelopen en we wensen u veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée
14 mei 2024
Twee cartridges besteld en gekregen, waarvan 1 niet goed. Of ik verkeerd besteld heb of dat het verkeerd geleverd is ben ik nog niet uit.
16 mei 2024
We hebben inmiddels per mail contact met u opgenomen om u verder te helpen. Kleurrijke groet, Erik
ik ga aan dat ik inkt nodig had voor mijn printer krijg ik verkeerde inktcartidge terwijl ik duidelijk doorgaf om welke printer het ging
Mijn printen is kapot gegaan na het gebruiken van de cartridges. De printer gaf aan dat de cartridges zijn niet origineel maar ingevuld
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling. Vervelend om te moeten vernemen, maar inmiddels hebben we contact met u opgenomen om het probleem samen met u op te lossen. Met kleurrijke groet, Ton
Geen originele cartridge besteld voor de printer maar een huismerk, deze passen niet goed en de printer werkt nu ook niet goed helaas.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review. We hebben u een email gestuurd om even met u mee te kijken. We lossen dit graag voor u op. Met kleurrijke groet, Desirée
30 apr 2024
2 sets canon cl551 besteld, ook 2 gekregen. De chip van 1magenta cl 551is defect, werkt niet. Gelukkig werkte de tweede magenta wel.
30 apr 2024
Bedankt voor uw review! Wat vervelend dat u problemen heeft en we hebben u dan ook een email gestuurd. We lossen dit graag op. Met kleurrijke groet, Desirée
Ik had snel cartridges nodig de optie van afhalen is er niet en versturen duurt al langer dan 5 dagen en blijft maar vertragen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw reactie, we hebben inderdaad een winkel waar u kunt afhalen. Als u met ons contact opneemt is dan veel mogelijk. Wellicht voor een volgende keer. Kleurrijke groet, Erik
Alles volgens afspraak maar de Zwarte inktpatroon zat half vol en de Magenta voor een kwart. Dit is niet zoals het hoort!!!!!
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw beoordeling! We hebben u een email gestuurd en lossen dit uiteraard met u op. Met kleurrijke groet, Desirée
11 feb 2024
dhl stuurt het pakketje naar service punt de klantenservice voorkomt door toch aan huis te laten bezorgrn hopenlijk morgen
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt! We zien dat u uw bestelling in huis heeft. We wensen u dan ook veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée

Geen bezorging

In de mail staat dat het pakket door de brievenbus kon, ik zou een afhaalbericht krijgen en dat heb ik nog steeds niet.
30 apr 2024
Bedankt voor uw bericht. Helaas heeft uw zending door koningsdag vertraging opgelopen. Naar verwachting zal deze snel bezorgd worden. Mocht dit te lang gaan duren dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Onze excuses voor dit ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
Communicatie en informatie over leveringstermijn is waardeloos. Uiteindelijk viel het mee maar moest er wel om vragen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! Helaas waren uw producten niet op voorraad en we proberen zeker onze klanten dit via een email te laten weten. Onze excuses dat dit bij u niet gebeurt is. Met kleurrijke groet, Desirée
29 apr 2024
Op de website staat dat een artikel op voorraad is en dat blijkt niet zo te zijn. Ik kan nu al een week niet printen.
29 apr 2024
Bedankt voor uw beoordeling. Helaas is er vertraging bij onze leverancier en daardoor hebben we de producten niet op tijd op voorraad. Onze excuses voor dit ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
3 mrt 2024
Krijg verouderde (lees: over datum) cartridges toegestuurd. Voor ruim €40,- voel ik me dan wel wat bedonderd.
11 feb 2024

Fout advies ondanks twijfel

Fout advies en blijven pushen om huismerk te nemen. Blijkt dus niet te gaan...weer gedoe met terugsturen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! We proberen het altijd eerst op te lossen, maar helaas wil uw printer het huismerk niet. U heeft garantie en u krijgt dan ook het aankoopbedrag terug. Met kleurrijke groet, Desirée
HS
Herman S.
Dalfsen
De printer accepteerde geen geel,kon het niet detecteren en daarna wou de originele versie ook niet meer
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review. We hebben u een email gestuurd en lossen dit graag met u op. Met kleurrijke groet, Desirée
24 sep 2023
Ik wist niet vantevoren voren dat de cartridges niet gelijk zouden werken. Uiteindelijk goed gekomen.
25 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling! Gelukkig is het toch goed gekomen. Mochten er onverhoopt problemen zijn dan staan we voor u klaar. Met kleurrijke groet, Desirée
28 okt 2023
De spuitmondjes zijn afgedekt met een plastic plaatje dat zich niet laat verwijderen, dus troep!!!!!
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling. Inmiddels hebben we contact met u opgenomen en u medegedeeld dat u deze plastic plaatjes nooit dient te verwijderen. Deze worden automatisch door de printer geperforeerd als u de cartridges in de printer plaatst. Met kleurrijke groet, Ton