alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

alleeninkt.nl

1.904 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden81.308 beoordelingen in totaal

10 sep 2024
Helaas waren de cartridges niet bruikbaar. Of dat aan de cartridges of de printer lag is niet duidelijk, maar de oplossing met retour en creditering is keurig afgehandeld.

Website duidelijker maken, ik had hp aangeklikt en daarna mijn serienummer van de printer en de nummers van mijn cartridges en ben er toen vanuit gegaan dat ik de originele cartridges bestelde maar ik kreeg deze niet. Ik wil absoluut geen namaak omdat ik bij mijn vorige printer hiermee problemen kreeg. Heb deze nu terug gestuurd. Jammer een hoop gedoe.

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

EV
Edward v.
Leidschendam
3 feb 2024
Nette en overzichtelijke website. Kwaliteit en prijzen zijn prima. Snelle (brievenbus) levering Houden zo😊
PV
Peter v.
Eindhoven
4 nov 2023
Netjes geleverd, kleuren niet altijd optimaal, lijkt het, maar zou ook aan mijn oude printer kunnen liggen.
GV
georges v.
blankenberge
23 mrt 2024
Ik ben zeer tevreden vlugge en juiste levering . Hartelijke dank, ben wel niet zoveel bezig met de printer
De verpakking was goed, de inkt kon niets mee gebeuren toen het pakketje door de brievenbus werd geleverd.
De levering door DHL werd 3.keer zonder enige verklaring of excuus met een dag verplaatst naar achteren
10 jun 2024
Bedankt op de levering die verloren was gegaan zo vlug opnieuw te verzenden. Goed aangekomen deze keer.
MM
M M.
Heerle
Heb de inkt nog niet gebruikt.Maar de service was goed vandaag besteld de volgende dag in huis super.
4 feb 2024
DHL aflevering was niet op juiste adres en servicedesk van alleeninkt heeft dat goed op kunnen lossen
De snelle bezorging ongeacht het tijdstip van bestellen binnen 24 uur uitlevering aan de deur. Prima
Goede service. Ik kreeg een inktcartdrige die lekte.Deze werd gelijkt vergoed. Was snel opgelost.Top
10 mrt 2024
Ik was geschrokken van de lage prijs voor z'n set inkt voor mijn HP printer.
11 feb 2024
De bestellingen die ik plaatst, wordt geleverd en op de hoogte gesteld.
23 dec 2023
Geen probleem vinden juiste cartridge , levering prima.
9 mei 2024
Vriendelijke mevrouw aan de telefoon, mooie geste en snelle restitutie ivm niet werkende cartridge.
YS
Yvan S.
Dendermonde - België
17 mei 2024
Ik heb een beetje moeten wachten op de levering, maar uiteindelijk zonder beschadiging afgeleverd.
zoals beloofd door u is het pakket netjes in mijn brievenbus beland en werkelijk heel snel, dank u
24 feb 2024
Ben een 100% tevreden klant zowel in de snelheid van de levering als de kwaliteit van het product!
RD
Ron d.
Schore

Snel en goedkoop

Goede website, prijs is uitstekend snelle levering en goed verpakt. Heb ze alleen nog niet getest

Snelle Levertijden

Wat mij altijd beviel de snelle levertijd. Mogelijk beter doen, zo doorgaan niks op aan te merken
Wat mij betreft is jullie service uitstekend! Ik bestel al jaren bij jullie en ben heel tevreden!