alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

alleeninkt.nl

1.904 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden81.308 beoordelingen in totaal

10 sep 2024
Helaas waren de cartridges niet bruikbaar. Of dat aan de cartridges of de printer lag is niet duidelijk, maar de oplossing met retour en creditering is keurig afgehandeld.

Website duidelijker maken, ik had hp aangeklikt en daarna mijn serienummer van de printer en de nummers van mijn cartridges en ben er toen vanuit gegaan dat ik de originele cartridges bestelde maar ik kreeg deze niet. Ik wil absoluut geen namaak omdat ik bij mijn vorige printer hiermee problemen kreeg. Heb deze nu terug gestuurd. Jammer een hoop gedoe.

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

20 jun 2024
Telefonisch gestelde vraag over plaatsingsinstructie inktpatroon werd vlot en goed beantwoord.
24 jun 2024
Hartelijk dank voor je positieve recensie! We zijn blij te horen dat je vraag over de plaatsing instructies van het inktpatroon snel en goed beantwoord zijn. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Groet Tom
2 nov 2023
Het snel kunnen vinden van de juiste soort inktpatronen. Snelle afhandeling van de bestelling.
9 mei 2024

Ik heb nog nooit een pakketje met cardridges in huis gekregen als deze week van Alleen Inkt..
BV
Bertha V.
Schaijk
Snelle en een goede levering van bestelde producten en een gemakkelijke site om te bestellen
25 dec 2023
Alles komt goed aan en vriendelijke mensen aan de balie plus vriendelijke mensen aan de deur
HK
Henk k.
vlaardingen
5 nov 2023
Makkelijk en heel simpel te bestellen wat je nodig hebt , en de bestelling is snel in huis.
2 jun 2024

Al jaren de beste inktpatronenleverancier

Al vele jaren goede inktpatronen voor een scherpe prijs en snel via de brievenbus geleverd.
3 jun 2024
Bedankt voor je positieve recensie! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze inktpatronen en de snelle levering. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Groet Tom
RP
Roland P.
Blankenberge
14 mei 2024
Jullie eigen product is goed voor een goed prijs en de levering was snel, hiervoor mijn dank
23 mei 2024
Heel erg bedankt voor de 5 sterren review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met ons product, de prijs en de snelle levering. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan staan wij altijd voor je klaar. Nogmaals bedankt voor je waardering. Groet Tom
9 nov 2023

Concurrentieel, snel en compact

Snelle levering, zeer concurrentiële prijzen, compacte verpakking. Kon door de brievenbus.
26 apr 2024
Had graag het bestelde artikel in aantal willen veranderen, maar dat kon volgens mij niet
LB
Lian B.
Nispen
Snelle levering, goede communicatie, alleen zoeken op de site was voor mij niet makkelijk
10 feb 2024
Duidelijk zoek en bestelmogelijkheid voor je printer en snee levering via de brievenbus..
18 jan 2024

Prima gehandeld nadat DHL spullen was kwijtgeraakt.

Onze vrienden van dhl waren weer eens iets kwijt. Maar is goed opgelost door alleen inkt.
MD
Marc D.
Aartselaar
ben zeer tevreden mailtje naar de info en direct het antwoord en de oplossing bedankt
NO
Nico O.
Vlaardingen
2 nov 2023
Wat besteld wordt wordt op tijd en netjes geleverd dus een klantvriendelijke afwikkeling.
Gewoon goed genoeg om de volgende keer weer te bestellen. Levering cf. toezegging, top!!
25 dec 2023
Goede site,makkelijk te bestellen, Wordt snel geleverd .maar niet concurrerend geprijsd

Snelle en correcte levering

Geen op en/of aanmerkingen. Geleverd zoals beloofd. Niet veranderen, gewoon zo doorgaan.

Snelle herlevering, nadat ik een niet werkende cartridge had ontvangen. Prima opgelost.
MD
Mirella d.
Gorinchem
31 mrt 2024
Snelle levering en toen ik nog vraag had kreeg ik gelijk antwoord en werd het opgelost