alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

alleeninkt.nl

1.904 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden81.308 beoordelingen in totaal

10 sep 2024
Helaas waren de cartridges niet bruikbaar. Of dat aan de cartridges of de printer lag is niet duidelijk, maar de oplossing met retour en creditering is keurig afgehandeld.

Website duidelijker maken, ik had hp aangeklikt en daarna mijn serienummer van de printer en de nummers van mijn cartridges en ben er toen vanuit gegaan dat ik de originele cartridges bestelde maar ik kreeg deze niet. Ik wil absoluut geen namaak omdat ik bij mijn vorige printer hiermee problemen kreeg. Heb deze nu terug gestuurd. Jammer een hoop gedoe.

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

MD
Mirella d.
Gorinchem
31 mrt 2024
Snelle levering en toen ik nog vraag had kreeg ik gelijk antwoord en werd het opgelost
IV
Ineke v.
Doetinchem
Heb al jaren goede ervaringen gehad.Snelle service,goede inkt en vriendelijk personeel
Dat jullie goed bereikbaar waren.ik had een probleem en dat werd heel goed opgelost. 👍
Bestellen was éénvoudig,jammer dat de korting niet bij de eerste bestelling geldig was
KLANTVRIENDELIJK! Veel betaalmogelijkheden en snelle afhandeling van de bestelling !
Correcte levering maar zie nu ook dat deze producten goedkoper op sites aanwezig zijn.
RK
Roy K.
Almere

Prettig bedrijf.

Heel prettig bedrijf met een super snelle levering en de producten zijn ook nog goed!
Bestellen ging makkelijk Product goed verpakt en afgeleverd En op de beloofde tijd
AN
Anita N.
Oud Gastel
duidelijke site, je wordt via de diverse keuzes naar de juiste bestelling geleid.
7 mei 2024
De vlotte afhandeling van de bestelling en de scherpe prijzen die jullie hanteren

Snelle correcte service

Snelle levering Heel snel respons op vraag voor informatie Regelmatig kortingen
JV
Julia v.
Zwolle
Ik kan nog niet de echte beoordeling geven, omdat het de eerste keer voor mij is
DM
Derk M.
Medemblik

Canon inktcartriges voor een lage prijs

Canon inktcartriges voor een concurrerende prijs, snelle levering, goed product
Bij mijn pakje, is er een code: QRAB6H krijg ik daarmee een korting van 10% ????
EV
E v.
Houten
9 mei 2024
Prima producten voor een redelijke prijs .Snelle levering. Doen wat ze beloven.
Gemakkelijk bestellen. Fijn dat je kunt gebruikmaken van uitgestelde betaling.
De bestelling kon gemakkelijk gedaan worden en het gevraagde werd snel geleverd.
Levering was sneller dan verwacht :) De volgende dag was de levering al binnen.
s'Avonds laat besteld en toch de volgende dag in huis. Dat is nog eens service!
ED
Erik D.
Deurne
het was heel fijn dat de gemaakte vergissing zo goed als direct werd rechtgezet