habitatsolutions.eu- Logo - Beoordelingen

habitatsolutions.eu
Beoordelingen:

20 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden947 beoordelingen in totaal  

4,45
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

3 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik ben erg tevreden met de service van dit bedrijf. Ook het product die ik heb gekocht. Goed kwaliteit. Top!!!

Meest relevante negatieve beoordeling

4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Voor alles een uitstekend alleen kwalijk dat hun systeem mijn 5 cijferige huisnummer niet accepteerde zodat ik vol betaalde en toch zelf nog bij dpd punt mijn pakket op moest halen. Raar want bij eerdere bestellingen liep alles goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor habitatsolutions.eu

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(1)
(1)
Resetten
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Voor alles een uitstekend alleen kwalijk dat hun systeem mijn 5 cijferige huisnummer niet accepteerde zodat ik vol betaalde en toch zelf nog bij dpd punt mijn pakket op moest halen. Raar want bij eerdere bestellingen liep alles goed
Beoordeling melden
Antwoord van habitatsolutions.eu
2 dagen geleden
Goedemorgen,, Hartelijk dank voor uw review. Fijn te horen dat u tevreden bent over ons. Heel vreemd dat wij niet in staat waren om uw pakket correct te bezorgen. We zullen dit zeker intern nog oppakken om na te gaan wat hier gebeurd is. Vorige week waren er wel wat technische problemen met het aanmaken van de verzendlabels. Ik ben bang dat het hier voor u dan ook mis is gegaan. Onze excuses voor het ongemak en wij zullen dit intern opvolgen om het in de toekomst beter te doen. Hartelijk dank voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions BV
5 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ze kunnen de spullen beter verpakken En de vervoerder kan er ook beter mee omgaan
Beoordeling melden
Antwoord van habitatsolutions.eu
6 jun 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zullen dit zeker intern opnemen om onze dienstverlening te verbeteren. Wij vullen onze dozen normaal gesproken op met extra papier om de producten goed te beschermen. Tijdens het transport hebben de pakketten het inderdaad helaas soms ook wel zwaar te verduren. Mocht er onverhoopt daardoor schade ontstaan zijn aan uw product dan verzoeken we u vriendelijk om hiervan melding te maken met een foto via info@habitatsolutions.eu zodat wij het verder op kunnen volgen met ons magazijn en de vervoerder. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions BV
5 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Zeer ontgoocheld over dit bedrijf.Door fout van het afleverpunt zijn de flessen na enkele weken terug bij mij terechtgekomen met aan de andere kant factuur van Habitat.Volgens de klantendienst na de uitleg zou alles in orde komen mits terug opsturen van de flessen maar dat is buiten de facturatiedienst en José Blommers gerekend die in plaats van een kredietnota betaling met interesten enz. blijft eisen. Ik vind dit ongehoord en zeer klantonvriendelijk. "
Beoordeling melden
Antwoord van habitatsolutions.eu
18 apr 2024
Beste Roger, Bedankt voor het delen van jouw feedback. We vinden het erg jammer om te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Het lijkt erop dat er een misverstand is ontstaan. We willen graag uw zorgen serieus te nemen. U heeft op 1 februari jl. bij ons CO2 flessen besteld waarbij u heeft aangegeven dat u lege flessen binnen 2 weken na ontvangst van de nieuwe flessen zult terugsturen. Helaas hadden wij deze lege flessen op 6 maart jl. nog niet mogen ontvangen. Om deze reden bent u gefactureerd voor het leveren van de nieuwe flessen welke al in uw bezit waren. Voor de facturatie controleren wij altijd of het retourlabel welke door ons verstuurd is bij de bestelling gebruikt is. Deze was nog niet gebruikt hiermee gaan wij er dan ook vanuit dat u ondanks onze herinneringsmail verzuimd heeft om de flessen tijdig terug te sturen. Wij hanteren standaard 2 weken en zijn dan al vrij coulant om u 4 weken later pas te factureren. U heeft na ontvangst van de factuur de lege flessen toegezonden. Helaas is dit buiten de voorwaarde van 2 weken. U geeft aan dat u het retourpakket bij u retour is gekomen. Door de controle die wij expliciet hebben uitgevoerd op de retourflessen hebben wij gezien dat het retourlabel niet gebruikt is. Zou u ons alsjeblieft wat meer details kunnen geven over wat er precies is misgegaan zodat we dit kunnen oppakken en verbeteren? We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en uw feedback is daarbij van onschatbare waarde. We hopen dat u ons nog een kans wilt geven om u te laten zien dat we het beter kunnen doen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions BV
19 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Onvriendelijke klantenservice bij verzoek om te helpen bij verloren pakket. Ik zou hier nooit meer wat bestellen.
Beoordeling melden
Antwoord van habitatsolutions.eu
27 jul 2023
Beste, Allereerst bedankt voor de genomen moeite om een review te plaatsen. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen maar helaas zonder succes. U geeft aan dat u onze klantenservice als onvriendelijk heeft ervaren na het kwijtraken van uw pakket. Het is natuurlijk heel vervelend dat uw pakket kwijt is geraakt bij DPD. Mijn collega heeft daarop een onderzoek opgestart bij DPD. Hiertoe hebben wij een verklaring van u nodig dat u het pakket nooit ontvangen heeft. Nadat u deze na een week tijd had toegestuurd heeft mijn collega direct een onderzoek opgestart. Helaas heeft de opvolging van het onderzoek langer geduurd dan normaal. Op uw verzoek hebben wij toen direct uw geld teruggestort. Wij hebben intern onze procedures aangescherpt zodat dit soort onderzoeken sneller opgevolgd worden en u als klant niet onnodig hoeft te wachten. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions BV"
9 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Slecht heb niets ontvangen, dus mijn beoordeling is negatief.
Beoordeling melden
Antwoord van habitatsolutions.eu
14 jul 2023
Beste, Hartelijk dank voor uw genomen moeite om een review achter te laten. Helaas scoort u ons onvoldoende. U geeft aan uw order niet ontvangen te hebben binnen een week. Wij hebben u direct na het plaatsen van uw order gemaild voor extra toelichting om uw, waardoor uw verzending een week vertraging op heeft gelopen. order uit te kunnen leveren. Daar hebben wij helaas geen reactie op mogen ontvangen. Toen u een week later contact met ons opnam om te vragen waar uw pakket bleef hebben we het direct op kunnen lossen en uw order dezelfde dag verzonden. Het is heel vervelend dat onze mail bij u niet goed ontvangen is. Wij nemen dit intern zeker mee en hopen u in de toekomst toch weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions BV"
29 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Slechte service
Beoordeling melden
Antwoord van habitatsolutions.eu
5 okt 2023
Beste heer Eringa, Hartelijk dank voor uw review. Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over onze service. Dat de straat opengebroken is bij u was vermoedelijk de reden dat de chauffeur van DPD het pakket niet bij u afgeleverd heeft maar bij een DPD punt aan het einde van uw straat. Hij heeft daarbij ten onrechte de melding "foutief adres" gemaakt. Wij hebben hierover direct een klacht ingediend bij DPD en vinden het heel vervelend dat de bezorging op deze manier niet op uw adres plaats heeft gevonden. U heeft vervolgens aangegeven dat u slecht ter been bent en dat maakt het natuurlijk extra lastig. Op onze vraag of het dan wel lukte om het pakket op te halen misschien met hulp van iemand uit uw omgeving gaf u aan dat dit wel zou lukken. Anders hadden wij het pakket retour laten halen en opnieuw aangeboden. Wij hebben aangegeven dat we dan mogelijk wel hetzelfde probleem zouden hebben met de bezorging zolang de straat nog opengebroken was. U gaf echter aan dat dit niet nodig was. Aan uw verzoek om compensatie van het volledige aankoopbedrag of een tegemoetkoming van 50% op een volgende bestelling konden wij helaas niet voldoen. Helaas heeft u daarop besloten om deze review achter te laten via onze shop en Google. Het is heel vervelend als het mis gaat bij de bezorgdienst maar zolang het pakket ontvangen is bieden wij daar geen compensatie voor aan. Natuurlijk doen we altijd ons uiterste best om samen met DPD het pakket alsnog zo snel mogelijk bij de klant te krijgen. Op basis van bovenstaande zouden we het waarderen als u uw beoordeling op elementen aan zou willen passen. Met vriendelijke groet, Klantenservice, Habitat Solutions BV"