donrox.com- Logo - Beoordelingen

donrox.com

140 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden140 beoordelingen in totaal

27 jun 2024
Zowel informatie op de site als ook informatieve video's zijn heel duidelijk. Bestellen en afleveren ging snel en goed. In 1e aanleg daags na Pasen meteen mijn autobanden (en die van de auto van een buurman die net daarvoor een signaal (te) zachte banden had gekregen) opgepompt. Dit ging probleemloos en relatief snel. Vorige week de pomp gebruikt voor de fietsbanden. Ik was even bang dat de pomp het liet afweten omdat dit in vergelijking met het oppompen van de autobanden aanzienlijk meer moeite c.q. tijd kostte. Voorlopig houd ik het er echter maar op dat dit ligt aan het verschil in doorlaatcapaciteit van de respectievelijke ventielen. Vandaar op dit moment 4 sterren in plaats van 5. Inmiddels enige tijd verder en "gewend" aan verschil in oppompsnelheid bij verschillende fietsbanden (c.q. fietsventielen) en daarom van 4 naar 5 sterren.

2 sep 2024
1/Ik heb moeite om alle functies die op 1 knop staan van elkaar te onderscheiden. 2/ in het zonlicht is het scherm soms moeilijk leesbaar.

Beoordelingen voor donrox.com

Prima opgelost…

Ik had een compressor besteld maar door een fout van Postnl kreeg ik een verkeerd pakketje geleverd. Het Donrox-pakketje was door Postnl naar hen retour gestuurd. Na contact met Donrox kreeg ik het pakket na 2 dagen alsnog toegestuurd. De informatie over het gebruik van het apparaat is uitstekend (Nederlandse handleiding en enkele videofilmpjes). Ook aanvullende vragen worden goed en correct beantwoord. Ik vind het wel jammer dat het niet mogelijk is om telefonisch of via Whatsapp contact te communiceren.Je moet altijd een formulier op de contactpagina invullen en dan maar afwachten.
HO
Harry O.
Maarssen
30 aug 2024
Zou het niet weten hij werkt zoals omschreven de powerbank is handig als je telefoon met navigatie op is

misgelopen verzending goed opgelost

Na eerst een misgelopen verzending, snel actie door klantenservice en alsnog snel de pomp gekregen.
18 aug 2024
Gemakkelijk om met de fiets mee te nemen
Alles goed geen problemen Mvg
M.D D.
Groningen
7 jul 2024

Oude / stukken vervangen

Helaas, door dat de oude stuk is gegaan. Hij hing zich op in de besturing, ging alleen nog uit als accu leeg was en dan kan ie lang pompen / lawaai maken. Pomp was 1,5 jaar buiten garantie dus nergens recht op. Op nieuwe 10% korting gekregen. Wel jammer dat ze geen Technische dienst hebben, want ik had het idee dat het wel was op te lossen. Dus nu een nieuwe gekocht 🤞
26 jun 2024
Krachtig toestel om motorbanden op te blazen in een mum van tijd maar oplaadtijd van de accu zou sneller mogen
11 jul 2024
Duidelijke website, snelle levering. extra mail met gebruiksaanwijzingen is heel fijn.
7 jul 2024
Netjes verstuurd en mooi op tijd geleverd