donrox.com- Logo - Beoordelingen

donrox.com

128 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden128 beoordelingen in totaal

27 jun 2024
Zowel informatie op de site als ook informatieve video's zijn heel duidelijk. Bestellen en afleveren ging snel en goed. In 1e aanleg daags na Pasen meteen mijn autobanden (en die van de auto van een buurman die net daarvoor een signaal (te) zachte banden had gekregen) opgepompt. Dit ging probleemloos en relatief snel. Vorige week de pomp gebruikt voor de fietsbanden. Ik was even bang dat de pomp het liet afweten omdat dit in vergelijking met het oppompen van de autobanden aanzienlijk meer moeite c.q. tijd kostte. Voorlopig houd ik het er echter maar op dat dit ligt aan het verschil in doorlaatcapaciteit van de respectievelijke ventielen. Vandaar op dit moment 4 sterren in plaats van 5. Inmiddels enige tijd verder en "gewend" aan verschil in oppompsnelheid bij verschillende fietsbanden (c.q. fietsventielen) en daarom van 4 naar 5 sterren.

1/Ik heb moeite om alle functies die op 1 knop staan van elkaar te onderscheiden. 2/ in het zonlicht is het scherm soms moeilijk leesbaar.

Beoordelingen voor donrox.com

Prima opgelost…

Ik had een compressor besteld maar door een fout van Postnl kreeg ik een verkeerd pakketje geleverd. Het Donrox-pakketje was door Postnl naar hen retour gestuurd. Na contact met Donrox kreeg ik het pakket na 2 dagen alsnog toegestuurd. De informatie over het gebruik van het apparaat is uitstekend (Nederlandse handleiding en enkele videofilmpjes). Ook aanvullende vragen worden goed en correct beantwoord. Ik vind het wel jammer dat het niet mogelijk is om telefonisch of via Whatsapp contact te communiceren.Je moet altijd een formulier op de contactpagina invullen en dan maar afwachten.
25 aug 2024

zeer goede compressor, met beetje lawaai...

Heerlijk om zo voortaan onze banden op te kunnen pompen na jaren getob met een handpomp. Moeiteloos de band van de fiets op 3,5 bar. Omdat je er dicht met de oren bovenop zit klinkt het wel wat luid. Het slangetje had iets langer mogen zijn. Accu heeft genoeg power voor meerdere banden. Klein in mooie verpakking. Standaard bij de hand, ook om anderen te kunnen helpen...
18 aug 2024

Een super gadget voor thuis en onderweg!

Nooit gedacht dat een klein apparaatje zo veel power in zich had als de Donrox mini compressor. Hij is geschikt voor alle ventielen, echt fantastisch. USB oplaad mogelijkheid, dus waar je ook bent en wat je ook doet, hij staat altijd tot je beschikking. Echt blij mee
19 aug 2024

Perfecte service

Zeer snelle levering: 1 dag na bestelling. Goede communicatie. Geven na artikel-levering, via mail links voor optimaal gebruik van product. Product voldoed zeer zeker aan beschrijving in advertentie.
20 aug 2024

Ideaal maatje in onze camper

We hebben de A922 aangeschaft voor in onze camper, bevalt prima: snel bandenspanning van camper en fietsen te controleren en waar nodig te corrigeren. Ook prima om luchtbed mee op te pompen.

Prima apparaat en service

De bestelling kwam snel, kon achteraf betalen. Het apparaat is degelijk, werkt prima, mooi afgewerkt ook. Wat ik nog nooit zag, achteraf mailing met extra instructie over gebruik en tips.
13 aug 2024
Nog geen ervaring met het apparaat behalve een keer als proef. Het lijkt een prima apparaat. De toelichting/ aftersales van donrox is tot nu toe erg goed.

eerste maal gebruikt

heb het vorige week de eerste maal gebruikt. alles instellen, aansluiten en klaar. meer moet dat niet zijn.
HO
Harry O.
Maarssen
Zou het niet weten hij werkt zoals omschreven de powerbank is handig als je telefoon met navigatie op is
20 aug 2024
Snelle levering, het produkt is compact en zeer praktisch. Stopt automatisch bij de ingestelde druk
23 aug 2024
Donrox geeft heel veel eerlijke en goede informatie over het product. Product zelf is ook top!

Prima spul

Vlugge verzending. Kocht de pomp voor autobanden. Werkt goed. Goede info en mails na aankoop.
MS
Monique S.
Destelbergen

Prima verkoopsite

Zeer vriendelijke aanpak en bieden een correcte oplossing bij vragen. Voor mij een aanrader.
Zeer snelle en complete levering inclusief uitleg en filmpje over gebruik via email.
12 aug 2024
Product snel geleverd en voldoet aan zijn verwachting ben er zeer tevreden over
De adviezen over het gebruik, na de aankoop waren waardevol.
20 aug 2024
Prima pomp, heel makkelijk de banden van de camper opgepompt
Hele snelle en complete levering met uitleg via email.
Top product snel geleverd en goede uitleg. Werkt prima
12 aug 2024
Goede service. Het apparaat is makkelijk in verbruik.