verf-plaza.nl- Logo - Beoordelingen

verf-plaza.nl

1.442 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.331 beoordelingen in totaal

Wij komen inmiddels al jaren regelmatig bij Verfplaza en zoals het bedrijf voorheen genoemd werd. Ondanks dat Verfplaza in verhouding duurder is dan de gemiddelde bouwmarkt wordt dat verschil teniet gedaan door de kwaliteit van de artikelen die zij in het assortiment voorhanden hebben en de service die verleend wordt. Vragen worden beantwoord en als jezelf ergens niet helemaal zeker van bent denken ze altijd met je mee en voorzien je altijd van een goed advies. Meest prettige is dat je altijd met goed materiaal aan het werk gaat en lang van het resultaat kan genieten.

19 aug 2024
Misschien zelf niet goed gelezen. Bij bestellen was het voor mij onduidelijk wanneer ik de levering kon verwachten, maar was blij dat het er binnen een paar dagen was. Verder dacht ik een verfemmer besteld te hebben die geschikt is voor diverse rollers. Dat is dus niet zo. De tekst bij de diverse emmers is hetzelfde en daarin staat dat er 3 maten zijn voor 3 verschillende roller breedtes. Had dus een te kleine emmer besteld en geleverd gekregen. Zag 8L en 25L. De benodigde 12L kun je niet bestellen. Hadden ze in theorie iets mee kunnen doen. Ik vermoed dat het aan de weergave op een smartphone ligt. Op een computer is de tekst bij artikelen veel overzichtelijker.

Beoordelingen voor verf-plaza.nl

7 nov 2023