verf-plaza.nl- Logo - Beoordelingen

verf-plaza.nl

1.442 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.331 beoordelingen in totaal

Wij komen inmiddels al jaren regelmatig bij Verfplaza en zoals het bedrijf voorheen genoemd werd. Ondanks dat Verfplaza in verhouding duurder is dan de gemiddelde bouwmarkt wordt dat verschil teniet gedaan door de kwaliteit van de artikelen die zij in het assortiment voorhanden hebben en de service die verleend wordt. Vragen worden beantwoord en als jezelf ergens niet helemaal zeker van bent denken ze altijd met je mee en voorzien je altijd van een goed advies. Meest prettige is dat je altijd met goed materiaal aan het werk gaat en lang van het resultaat kan genieten.

19 aug 2024
Misschien zelf niet goed gelezen. Bij bestellen was het voor mij onduidelijk wanneer ik de levering kon verwachten, maar was blij dat het er binnen een paar dagen was. Verder dacht ik een verfemmer besteld te hebben die geschikt is voor diverse rollers. Dat is dus niet zo. De tekst bij de diverse emmers is hetzelfde en daarin staat dat er 3 maten zijn voor 3 verschillende roller breedtes. Had dus een te kleine emmer besteld en geleverd gekregen. Zag 8L en 25L. De benodigde 12L kun je niet bestellen. Hadden ze in theorie iets mee kunnen doen. Ik vermoed dat het aan de weergave op een smartphone ligt. Op een computer is de tekst bij artikelen veel overzichtelijker.

Beoordelingen voor verf-plaza.nl

HJ
Hans J.
Elst NL
Bestelde verf bleek na bestelling niet voorradig. Dat melde men niet. Na vragen bleek dat het nog langer duurde. Terug betaling verliep vlot!
7 jun 2024
Ik ben erg teleur gesteld,de kleur komt niet eens in de buurt 😫,het moet een soort gebroken wit zijn van gamma ,kleur pavlova. GY 0993-0645
7 jun 2024
Beste, Bedankt voor je review. Hier moet helaas iets verkeerd gegaan zijn, onze excuses hiervoor. We gaan contact met je opnemen en een nieuwe opsturen. Met vriendelijke groet, Team Verf-plaza
23 nov 2023
Bedrijf zal wel goed zijn en de bezorging maar de kleur was een totaaal andere kleur met zelfde kleurcode maar dan ook totaal anders.
24 nov 2023
Beste, Bedankt voor je review. Zeer vervelend dat de kleur totaal anders was, dat hoort zeker niet de bedoeling te zijn. We bieden namelijk altijd kleur- en productgarantie. We gaan contact met je opnemen om het probleem op te lossen. Sorry voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Verfplaza
10 feb 2024
Als je gratis iets erbij weggeeft. In dit geval een verfbeugel, dan moet je er geen gamma ding bij doen. Minpuntje. Verf is prima
JK
De kleur week af van de sigma, die ik langer gebruik. Ik heb hem nu maar als grondverf gebruikt, terwijl dat niet de opzet was.
Bij een tweede bestelling bleek dat de opgegeven RAL kleur erg afweek van de eerste levering… Mail gestuurd maar geen antwoord
20 mrt 2024
Spullen redelijk op tijd, maar na opvragen factuur, welke direct zou worden verstuurd, de3 nog niet ontvangen.
24 feb 2024
Er is verkeerde verf geleverd en de afwikkeling daarna was erg traag. Het is tot nu toe niet opgelost.
24 apr 2024

Onduidelijke levertijd

Kreeg een mail dat de verf nog niet geleverd kan worden en erna geen bericht meer. Het is al betaald
LM
L.C. M.
Valburg
De pot verf was gaan lekken, hij zat in een heel dunne doos ZONDER folie of ander dempmateriaal.
PP
P P.
Ulvenhout
Levering duurt veel te lang omdat het product niet op voorraad is. Nog steeds niks ontvangen!
Bestelling nog steeds niet ontvangen en word ook niet op hoogte gehouden of het ooit nog komt
Antwoord van verf-plaza.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Er zijn helaas wat leveringsproblemen bij de leverancier met het product dat je besteld hebt. Op 4 december hebben we hierover een mail gestuurd. We hadden de producten wel eerder verwacht, maar helaas kwamen ze maar niet.... We gaan contact met je opnemen om de exacte leverdatum door te geven. Sorry voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Verfplaza
Had niet eens de verf op voorraad maar ik kon op de website wel bestellen en betalen!!!!
11 okt 2023
I wanted to return a painting which was completely close and you didn't accept.
22 mei 2024
Nog geen levering mogen ontvangen ondanks toezegging van snelle levering....
23 apr 2024
Blikken waren gedeukt en gratis kado zat er niet bij
22 mei 2024
Waarom dubbel etiket op verf bus ?????
16 mei 2024
Niet iets verkopen wat niet leverbaar
Producten nog steeds niet geleverd
Antwoord van verf-plaza.nl
Beste, Bedankt voor je review. We zien dat uw bestelling beschadigd is geraakt bij PostNL. Onze excuses hiervoor. We gaan direct een nieuwe emmer naar je toesturen. Met vriendelijke groet, Lucas
Bezorging al 2 maal uitgesteld