KNO-winkel.nl- Logo - Beoordelingen

KNO-winkel.nl

1.398 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.536 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor KNO-winkel.nl

De winkel prima maar het gekochte materiaal minder van kwaliteit!
Antwoord van KNO-winkel.nl
Beste, Bedankt voor uw review en de feedback! We streven altijd naar de hoogste kwaliteit en hebben contact met u gehad. We zullen dit probleem onderzoeken om het product of de productinformatie te verbeteren. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
Ik heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen!!!
Antwoord van KNO-winkel.nl
Beste, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen. We hebben dit even voor u nagekeken en zien dat uw bestelling bij een afhaalpunt ligt. We hebben u een mail gestuurd met de details. Hopelijk heeft u uw bestelling vlug in handen. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
24 okt 2023
Belachelijk hoge prijs voor 30 plastic neusstripjes
27 okt 2023
Beste, Bedankt voor het delen van uw ervaring! We waarderen uw input en begrijpen dat prijs een belangrijke factor is. Uiteraard streven wij ernaar onze producten zo toegankelijk mogelijk te maken. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
3 mei 2024
Post nl schoof tot 2 keer toe het bezorgmoment op
14 mei 2024
Beste, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de bezorging niet helemaal naar wens is verlopen. Wij streven er altijd naar om aan onze leverbelofte te voldoen. Helaas hebben wij hier niet altijd invloed op wanneer het pakketje ons magazijn heeft verlaten. We hopen dat u desondanks tevreden bent met de bestelling. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
Geleverde hoeveelheid niet conform bestelling
Antwoord van KNO-winkel.nl
Beste, Bedankt voor uw review. We hebben inmiddels contact met u gehad en sturen de ontbrekende sachets per post na. Excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
Bestelling en snelle levering van Rhinoblock
Antwoord van KNO-winkel.nl
Beste, Bedankt voor uw review! We zijn blij om te zien dat u over het algemeen tevreden bent, maar we zien aan het aantal sterren ook dat er ruimte is voor verbetering. Als u specifieke aspecten heeft waarvan u denkt dat we ze kunnen verbeteren, horen wij graag van u. Vriendelijke groet, KNO-winkel
25 okt 2023
Ik heb nog steeds niks ontvangen....
27 okt 2023
Beste, Dank voor uw feedback en wat vervelend dat u het pakket nog niet heeft ontvangen. We hebben u gemaild met meer informatie over de verzending. We hopen dat u uw bestelling spoedig ontvangt. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
25 sep 2023
defecte artikelen; neusdouches
6 okt 2023
Beste, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wat vervelend dat de neusdouche defect is. We hebben contact met u gehad en zijn samen tot een passende oplossing gekomen. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
23 mrt 2024
Product nooit ontvangen 🤷‍♂️
Antwoord van KNO-winkel.nl
Beste, Bedankt voor uw review! Wat vervelend dat u het product nog niet heeft ontvangen. We hebben u gemaild met meer informatie over de verzending en hopen dat u het pakket spoedig ontvangt. Zo niet, dan horen wij graag van u en zorgen wij uiteraard voor een passende oplossing. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
23 nov 2023
Bestelling is niet geleverd.
24 nov 2023
Beste, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u het pakket nog niet heeft ontvangen. We hebben contact met u gehad en hebben bij PostNL een onderzoek gestart. We hopen dat uw pakket snel bij u zal aankomen en zullen anders kijken naar een geschikte oplossing voor het probleem. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
2 okt 2023
Bestelling is niet geleverd
3 okt 2023
Beste, Bedankt voor uw review! Wat vervelend dat u het pakket nog niet heeft ontvangen. We hebben contact gehad en sturen een nieuw pakket uw kant op. We hopen dat u deze spoedig ontvangt. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
Werkt niet naar behoren
Antwoord van KNO-winkel.nl
Beste, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u niet tevreden bent. We hebben contact met u proberen te zoeken om erachter te komen waardoor uw ervaring niet positief is en om te kijken of wij dit kunnen verbeteren. Helaas hebben wij nog geen reactie ontvangen. We horen graag van u. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
Past niet in mijn mond
Antwoord van KNO-winkel.nl
Beste, Bedankt voor uw review. We hebben contact gehad met u en hopen u via deze weg verder te helpen bij de juiste oplossing. Hopelijk zal dit uw ervaring verbeteren. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
14 okt 2023
Te weinig ervaring
8 nov 2023
Beste, Bedankt voor uw review. We begrijpen dat het soms wat tijd kost om een beoordeling te geven. We hopen dat uw ervaring met ons product/dienst in de toekomst nog positiever zal zijn en horen het graag als u meer ervaring heeft opgedaan. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
Snellere levering
Trieste zaak
Antwoord van KNO-winkel.nl
Beste, Bedankt voor uw review! We vinden het vervelend te lezen dat u niet tevreden bent. We hebben contact gehad met u en hopen u via die weg voldoende te hebben geïnformeerd. Als u verder vragen heeft, dan horen wij graag van u. Vriendelijke groet, KNO-winkel
27 apr 2024
29 apr 2024
Beste, Bedankt voor uw review! We zijn blij om te zien dat u over het algemeen tevreden bent, maar we zien aan het aantal sterren ook dat er ruimte is voor verbetering. Als u zaken heeft waarvan u denkt dat we ze kunnen verbeteren, horen wij graag van u. Vriendelijke groet, KNO-winkel
16 apr 2024