Moowy.nl- Logo - Beoordelingen

Moowy.nl

524 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden838 beoordelingen in totaal

hele goede kwaliteit graszaad maar ik moest nog wel even een mailtje erachteraan sturen waar wij konden zien waar de grondtemperatuur was want we kregen wel een duidelijk stappenplan maar we kregen geen linkje of zo dat we konden kijken wat nou precies de grondtemperatuur was het zal wel fijn zijn als we dat de volgende keer er ook bij kunnen krijgen want dan weten wij precies wanneer we de product kunnen gebruiken

Ik vind het bijzonder dat ik geen enkele kortingscode kon toepassen. Toen ik hier navraag naar deed was de reactie kort en bondig: daar kunnen we helemaal niets aan doen, dat is een systeem aangelegenheid. Op vraag of ik dan een nieuwe toegestuurd kon krijgen werd ook afwijzend op gereageerd. Bijzonder dat Moowy mij geen kortingscode kon verstrekken (leefwereld) terwijl ik uit het niets per mail 1 dag later wel ineens een kortingscode heb ontvangen voor 10% korting (systeemwereld). Volgens mij gaat dit dus over de keuze maken om dit vanuit dienstverleningsperspectief te organiseren ipv de reden te zoeken waarom het niet kan. Enfin, ik wilde dit nog even kwijt omdat ik ergens de illusie heb dat dit wordt meegenomen om de dienstverlening in de toekomst beter te maken

Beoordelingen voor Moowy.nl

Snelle bezorging en je wordt helemaal op de hoogte gehouden via de mail hoe en wat te doen met je gazon!
Kalk besteld, duidelijk de aantal M2 omschreven wat daar voor nodig is. Snelle levering. Goed verpakt.

De juiste hoeveelheid met de juiste kwaliteit

Altijd de juiste hoeveelheid met de juiste kwaliteit. Snelle levering en goede uitleg voor het gebruik.
Goede producten, duidelijke informatie en snelle levering.

Combinatie van producten en service werkt.

Altijd snelle service en uitstekend advies. Dit in combinatie met de wekelijkse mails is erg goed.
28 apr 2024
Overzichtelijke webshop, duidelijke toelichting. Deugdelijke producten die tijdig geleverd worden.
10 mrt 2024
Echt de beste kwaliteit met veel info en hulp vanuit moowy, snelle levering! Wil niks anders meer
14 jun 2024
Het gazon ziet er perfect uit( vind mijn vrouw en ik ) heel mooi groen en het groeit heel erg.
17 apr 2024
Snelle levering van het materiaal en keurige verpakking met beschrijving. Alles goed verzorgd.

Beste voeding voor mooi groen gras

Superfijne producten en handig dat je voor een bepaald aantal vierkante meter kunt bestellen.
10 nov 2023
Goede producten met beloofd resultaat, mooie verpakking voor goede houdbaarheid, snel geleverd

Goede spullen, prijs kwaliteit OK

Al een paar keer bij Moowy besteld. De meststoffen doen het goed. Gazon ziet er perfect uit.

Gemakkelijke bestelling en goed advies

Gemakkelijke bestelling, duidelijk advies bij de producten en snel advies bij vragen achteraf
NV
Nico v.
Zeeland
Komen afspraken na. Vandaag besteld morgen binnen. En op vragen per mail binnen 1 response 👍
Snelle levering, goede app en altijd antwoord op je vraag. Nu nog het resultaat afwachten.
MD
Mark D.
Vlissingen
13 mei 2024
Kwaliteit spul tegen een mooie prijs! Super mooi grasveldje dankzij producten van Moowy
28 mei 2024
Super geholpen. Veel info op de site en op de zak. Na 3 weken al een mooi groen gazon.
9 mei 2024
Goed product na 1 dag al verandering te zien. en binnen een week al mooi groen gazon

Know what you need and offer quality products.

Offer you seasonal advise of your lawn, offer products at the same time of course.
DT
Dick T.
Gendringen.
14 jun 2024
Kwalitatief hoogwaardige producten, zonder franje en mooie verhalen ,gewoon goed.