Moowy.nl- Logo - Beoordelingen

Moowy.nl

524 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden838 beoordelingen in totaal

hele goede kwaliteit graszaad maar ik moest nog wel even een mailtje erachteraan sturen waar wij konden zien waar de grondtemperatuur was want we kregen wel een duidelijk stappenplan maar we kregen geen linkje of zo dat we konden kijken wat nou precies de grondtemperatuur was het zal wel fijn zijn als we dat de volgende keer er ook bij kunnen krijgen want dan weten wij precies wanneer we de product kunnen gebruiken

Ik vind het bijzonder dat ik geen enkele kortingscode kon toepassen. Toen ik hier navraag naar deed was de reactie kort en bondig: daar kunnen we helemaal niets aan doen, dat is een systeem aangelegenheid. Op vraag of ik dan een nieuwe toegestuurd kon krijgen werd ook afwijzend op gereageerd. Bijzonder dat Moowy mij geen kortingscode kon verstrekken (leefwereld) terwijl ik uit het niets per mail 1 dag later wel ineens een kortingscode heb ontvangen voor 10% korting (systeemwereld). Volgens mij gaat dit dus over de keuze maken om dit vanuit dienstverleningsperspectief te organiseren ipv de reden te zoeken waarom het niet kan. Enfin, ik wilde dit nog even kwijt omdat ik ergens de illusie heb dat dit wordt meegenomen om de dienstverlening in de toekomst beter te maken

Beoordelingen voor Moowy.nl

Recent een bestelling geleverd gekregen! Deze kwam beschadigd binnen. Moowy heeft de verpakking welke beschadigd was vervangen door het afzenden van een nieuwe verpakking! Prima opgelost!
Goede producten en top communicatie. Fijne service mailtjes met updates en herinneringen wanneer ik aan mijn grasveld moet werken, zo hoef ik zelf geen calender bij te houden. ;)
Goede website en handige tips. Bovendien heb ik het bestelde snel en keurig verpakt ontvangen. Daarna ontvang je adviezen van hoe en wanneer te zaaien. Dit is gewoon suoer!!!
Voor mij zijn er geen verbeterpunten, de levering is snel en goed. Producten die goed werken. Welkome tips en goede materialen.prijs kwaliteit verhouding is ook goed.
Altijd goede producten, goed advies en snelle levering. Ik ga ook abbonement afnemen zodat er 4 x per jaar standaard de beste producten worden opgestuurd.
AZ
Arjen Z.
Harderwijk
Moowy is goed! Artikelen worden altijd snel en goed verpakt geleverd tegen een goede prijs. De filmpjes zijn leuk ( mag iets korter) en zeer behulpzaam.
9 mrt 2024
Enthousiaste adviseur die op het juiste moment met een enthousiasmerend filmpje komt in het beste resultaat te behalen voor het gazon. Erg blij mee!
10 jun 2024
Uitstekende producten en informatie! Ben jaren klant en ben heel blij met de producten en de informatie op de website/nieuwsbrieven.
LP
Léon P.
Stramproy
Prima adviezen en bijbehorende producten. Ook op vragen wordt keurig gereageerd via mail. Mijn gazon is er belangrijk op verbeterd!
19 mrt 2024
Altijd snelle levering van top producten. En als je vragen hebt heel snel een professioneel en goed antwoord terug . Helemaal topp
Snel en mooi product. Echter de verpakking was een beetje kapot waardoor er wat in de doos zat. Ik denk dat ik wel bijna alles heb.
16 apr 2024
Fijne shop met veel kennis over gras en onderhoud. Hoge kwaliteit producten tegen een goede prijs. Goed verpakt en snel geleverd.
RR
R R.
Zeist
Prima en vlotte levering. Beter? Als je vanuit nl naar de site gaat, direct naar de nl site doorlinken ipv eerst België. .
10 nov 2023

Goede producten, fijne reminders.

Naast goede producten ook erg blij met de regelmatige reminders wat er nu het beste gedaan kan worden voor een mooi gazon.
Bestelling snel ontvangen met uitleg en gebruik. Na het aangebracht te hebben zeer snel resultaat. Prima producten.
21 okt 2023
goede prijs, snelle levering, stevig verpakt, en de tips die je automatisch krijgt daar kan je werkelijk iets mee
Overzichtelijke site, veel info voor een goeie bewuste keuze voor je gazon/ grasmat.. makkelijk te bestellen

Snel opgestuurd. Topkwaliteit.

Snel opgestuurd. Iets duurder maar groeide snel en daardoor ook mooie dichte grasmat die nog steeds mooi is!
23 mei 2024
Perfecte hulp op de site bij het selecteren van het juiste product! Snelle levering en product werkt super.
17 mei 2024
Goede middelen voor m’n gras. De filmpjes zijn een goede hulp hoe en wanneer ik m’n gras kan behandelen.