Made for Moments- Logo - Beoordelingen

Made for Moments

109 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.857 beoordelingen in totaal

28 aug 2024
Bij Made for Moments hebben wij het voor ons perfecte geboortekaartje en geboortebord ontworpen. Toen de gekozen foliekleur uit het assortiment ging baalden we enorm, maar we zijn goed geholpen bij het vinden van een alternatief. De bezorging van de definitieve geboortekaartjes duurde helaas wel langer dan wij verwacht hadden. We hebben deze besteld op zaterdag en ontvingen ze op woensdag.

Wij hebben 50 geboortekaartjes besteld voor € 3,62 per stuk. Helaas vertoonden bijna alle kaarten drukfouten en stippellijnen, waardoor ze niet bruikbaar waren. De klantenservice bood direct hun excuses aan en stuurde een nieuwe set op. Hoewel de meeste kaarten van de tweede levering in goede staat waren, hadden een aantal kaarten helaas weer hetzelfde probleem. Het design is prachtig en de andere kaartjes zijn verder heel mooi geworden, maar het voelt als weggegooid geld wanneer een deel van de bestelling door productiefouten niet te versturen is.

Beoordelingen voor Made for Moments

Oneerlijke service

Twee jaar geleden hebben we kaartjes besteld met de extra service dat ze de volgende dag voor 12.00 in huis zouden zijn. Dit gebeurde niet, er werd verteld dat er een storing bij DHL was. Deze keer gebeurde exact hetzelfde. Daarbij werd ons verteld dat de kaartjes meteen opnieuw gedrukt zouden worden en via postNL verzonden zouden worden. We zouden dus twee keer (DHL en postNL) de kaartjes krijgen. We hebben nooit via postNL de kaartjes gekregen, dit geeft het gevoel dat er niet op een eerlijke manier met klanten wordt omgegaan.
31 aug 2024
Klantenservice zeer slecht. Beloven van alles. Komen dat niet na.
24 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Jammer genoeg hebben wij geen goede ervaring. De foliedruk van onze geboortekaartjes was bij een deel van de kaarten doorgedrukt waardoor de kaartjes er niet mooi uit zagen. Na dit aangegeven te hebben, lieten ze weten dat dit inderdaad vaker voorkomt. Samen hebben we gezocht naar een passende oplossing. Helaas hebben we die in onze ogen niet kunnen vinden. Het is vervelend dat je een een periode na de geboorte van je kindje zoveel energie moet stoppen in het vinden van een oplossing.
21 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
De drukker maakt heel veel fouten!
Geïmporteerde beoordeling
Jammer genoeg slechte ervaring. Keuze gemaakt voor een kaartje, proefdruk zag er keurig uit. Aanpassing in kaartje gemaakt, duurde erg lang voordat deze werd geleverd, Topper Tim heeft voor ons een nieuw kaartje in productie gezet. Toen deze werd geleverd zijn we direct tot bestelling overgegaan voor 35 kaarten met enveloppen voor 197,50,-. Bij binnenkomst zagen we jammer genoeg dat de binnenkant van de kaarten vlekken had. Luna gesproken en die gaf aan dat ze het probleem vaker zien met koperfolie. Dus in plaats van dat je de klant informeert over mogelijke problemen in het geboortekaartje zodat die zijn/haar bestelling kan aanpassen, doe je niks zodat er een kans bestaat dat de klant geboortekaartjes met vlekken heeft, zoals nu dus. Geboden oplossing; nieuwe kaartjes met andere folie (wat weer een halve week zou duren) of bevlekte kaarten houden met 5 gratis kaartjes en tegeltje. Suggestie; maak Tim verantwoordelijk voor jullie klantenservice en verander de naam naar; Almost Made for Moments but not quite yet
Geïmporteerde beoordeling
Incompleet en verkeerde folie.Ik mis de helft van het pakket voor trouwkaarten en de spullen die ik heb is de folie waar je extra voor betaald zilver i.p.v. goud. Erg teleurgesteld nadat we een mooie proefdruk hadden ontvangen. Telefonisch niet te bereiken, hopelijk reageren ze per mail snel voor een oplossing. Anders is het een hoop geld voor weinig.Bestelling MF3204724
18 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Slecht. Te laat geleverd en verkeerd product geleverd. Vervolgens zou ik het goede opgestuurd krijgen en kreeg ik weer het foute product. Kortom, drama.
Geïmporteerde beoordeling
Levering van de geboortekaartjes is niet volgens afgesproken data verlopen dit duurde 1,5 week terwijl het volgens de site 3 dagen zou duren.
Geïmporteerde beoordeling
Meerdere keren besteld en toen tevreden. Materiaal is veranderd, maar dat werd niet aangegeven.
13 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling
Mooie producten, goede site, maar slechte verzending en zwakke klantenservice
14 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Slecht, ben erg teleurgesteld met het eindresultaat
Antwoord van Made for Moments
21 nov 2023
Beste Marieke,Fijn dat we inmiddels contact hebben gehad met je naar aanleiding van jouw beoordeling en dat we het samen goed hebben kunnen afsluiten.Veel geluk voor jullie!Met vriendelijke groeten,CarlaTeam Made for Moments
Geïmporteerde beoordeling
Druk twee maal mislukt inkt uitgeveegd op kaartjes
Antwoord van Made for Moments
Beste Aurelie,Wat vervelend te vernemen dat het niet goed is gegaan. We hebben je naar aanleiding hiervan gemaild, omdat we er altijd voor gaan het samen positief af te sluiten. Wellicht dat je de mail niet ontvangen hebt of dat deze in je spambox terecht is gekomen.Voel je vrij om nog te reageren op de mail, zodat we samen naar jou ervaring bij Made for Moments kunnen kijken.Met vriendelijke groet,Sofieke Made for Moments
Kaartjes zeer slecht bedrukt
13 mei 2024