snoozzz.com- Logo - Beoordelingen

snoozzz.com

67 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden67 beoordelingen in totaal

4 aug 2024
Kussens en hoezen zijn van goede kwaliteit! Heel blij met deze aankoop en zou ze dan beiden ook zeker aanbevelen en zelf opnieuw kopen! Kussens zijn echter niet helemaal gevuld, maar gelukkig kun je de vulling bij bestellen! Hoe de vulling geleverd wordt en hoe je het kussen thuis moet vullen, waardeloos om eerlijk te zijn.. Hele huis onder de rommel, niet waar je op staat te wachten als je hoog zwanger bent. Met het opruimen ben je wel even ziet gezien het vulmateriaal.. Fijner zou zijn wanneer de kussens gewoon volledig gevuld geleverd worden aangezien deze al niet goedkoop zijn.

29 aug 2024
Het zwangerschapskussen wordt heel snel slap. Hierdoor moest ik als snel nieuwe vulling bestellen. De bezorgkosten zijn hoog. Daarnaast was het vullen van het kussen met de nieuwe vulling een onding: overal lagen bolletjes die overal vastplakken. Dit kan beter vooral gezien de hoge prijs van het kussen.

Beoordelingen voor snoozzz.com

9 aug 2024
31 jul 2024

Kussen is te hard

De levering en de stof kwaliteit van het kussen zijn goed alleen is het kussen echt een stuk harder als dat ik overal lees wat dus jammer is. Ik hoopte na een paar nachten gebruiken dat die zachter werd maar voor mij is die echt te hard!
3 jul 2024
Beste Pascalle, Bedankt voor je review. Onze kussens zijn gevuld met microparels, dit zijn hele kleine bolletjes die gevuld zijn met lucht. Het voordeel hiervan is dat deze parelvulling licht in gewicht is, gemakkelijk vormt naar het lichaam, goed ventileert waardoor je niet zweet en het kussen flexibel maakt. Wanneer er druk op het kussen komt kan er lucht ontsnappen uit de microparels. Dat is heel gebruikelijk bij deze vulling. Daarom vullen we het kussen altijd extra vol. Gelukkig is het kussen aan te passen naar het gewenste volume dankzij de rits in de binnenhoes. Je kan er vulling uithalen en ook hebben we losse vulling om het kussen bij te vullen. We willen je graag helpen, zodat jij kan slapen met een kussen geheel naar jouw wensen. Je kan ons altijd contacten per mail of telefoon. Groet van Jeanette van Snoozzz
5 jul 2024
Vlotte afhandeling, proper geleverd. Schitterend kussen. Mooi en kwalitatief. Ik zou het persoonlijk ook leuk vinden als ik een mail zou krijgen bij verzending zodat ik weet wnnr ik het kan verwachten.
7 jul 2024

Fijn kussen

Zacht materiaal van binnen. Hoes is uitwasbaar en leuk design Eerst moest ik wennen aan de grootte van het kussen in bed, na 2 dagen was ik eraan gewend.
AS
Astrid S.
Zaandam
22 jun 2024
Snelle levering en 1 zak vulling is voor ons oude lekkende kussen meer dan genoeg. We gaan repareren en bijvullen.
28 jun 2024
Beste Astrid, Bedankt voor je mooie review. We wensen je heel veel plezier met je goed gevulde kussen :) Vriendelijke groet, Team Snoozzz®

Mijn slaap weer terug

Ik had zo'n moeite met in slaap vallen door mijn groeiende buik... Nu kan ik eindelijk weer lekker slapen!
3 jul 2024
Beste heer, mevrouw van der Zanden, Bedankt voor jouw 5 sterren review! Wat fijn om te lezen dat je weer lekker slaapt met ons kussen. Geniet er nog heerlijk van! Groet van Jeanette van Snoozzz
28 jun 2024
Draaien is niet meer mogelijk. Klittenband eindstuk anders bevestigen
29 jun 2024
Beste Annelies, Bedankt voor je review over de Snoozzz Slaapwikkel. Nu kunnen jullie weer lekker slapen :) Wanneer je meer informatie wenst of hulp bij het gebruik van de slaapwikkel, kan je ons contacten per mail of telefoon. Groet van Jeanette van Snoozzz®
26 jun 2024
Fijn product, supersnelle levering, keileuk cadeautje erbij!
28 jun 2024
Beste Mara, Super bedankt voor jouw 5 sterren review! Hier worden wij helemaal blij van :) We wensen je heel veel plezier met je aankopen. Vriendelijke groet, Team Snoozzz®
16 jul 2024
Goede producten en snelle levering.
16 jul 2024
10 jul 2024