Berger Camping- Logo - Beoordelingen

Berger Camping

1.593 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.229 beoordelingen in totaal

28 mei 2024
Het bestelde artikel is top. dus voor de producten van Berger alleen lof. Echter nu het transport: de bestelling komt met een voor mij onbekende vervoerder. Pakket zelf is door Berger snel verzonden maar de verzender doet er erg lang over om het pakket te bezorgen. de track and trace site geeft ook vage informatie. een pakket van aliexpres kan ik makkelijker volgen dan bij deze verzender. ik zou kiezen voor een ander bedrijf om zaken mee te doen. Moet wel zeggen dat het transportbedrijf netjes is en personeel vriendelijk is.

23 apr 2024
De bestelling via internet liep vlotjes tevens de keurige bezorging (15 april 2024) bij ons aan huis. De service over dat wij het terug willen sturen is minimaal. Geen telefoonnummer wel van het filiaal Berger te bereiken, maar dat zijn twee verschillende bedrijven, heel verwarrend, dus toch het contactformulier ingevuld. Wij hadden dezelfde dag aangegeven via mail dat wij de stoelen retour willen sturen ivm stikfout en de stoelen : niet wat wij ervan verwacht hadden. Van Anaïs (van Berger, webshop)): Twee keer een mail gehad of wij korting willen hebben om de stoelen te behouden, waarop wij niet op ingegaan zijn, aangezien de stoelen niet naar wens zijn.. Dat snappen wij, dat scheelt weer transportkosten, als wij de stoelen zouden gebruiken is het wat geen probleem, nu is het verspild geld als ze in een hoekje terecht komen. We zijn nu een week verder en nog is er niets geregeld en mail duurt dagen voordat je weer antwoord krijgt. Graag dit zsm oplossen, dat kunnen wij zeker waarderen.

Beoordelingen voor Berger Camping

23 jun 2024

Verkeerde product ontvangen

Vandaag gingen we de fietsendrager monteren, blijkt het niet de juiste te zijn! Deze is voor VW4 met openslaande deuren. Wij hebben achterklep. Jullie hebben mij het verkeerde product gestuurd!
24 jun 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het is vervelend om te horen dat u het verkeerde product hebt ontvangen. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat u hebt ervaren. We begrijpen volledig hoe frustrerend dit voor u moet zijn geweest. Dit zal natuurlijk worden gecontroleerd. We hebben u al een persoonlijk bericht gestuurd en u horen graag van u. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger team
18 jun 2024
6 tafels ruim op tijd besteld en betaald. In drie verschillende zendingen 5 ontvangen en de zesde ben ik nog op aan het wachten. Gewoon ondermaats.
19 jun 2024
Beste klant, Bedankt voor uw bericht en beoordeling op TrustedShops. Het spijt ons te horen dat u een incomplete bestelling heeft ontvangen. Uw pakket werd tegelijk met de andere artikelen uit uw bestelling overhandigd aan de leveringsdienst. Uiteraard hebben we onmiddellijk contact opgenomen met de verantwoordelijke leveringsdienst. In een persoonlijk bericht hebben we u meer informatie hierover gestuurd. Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Het Berger Team
9 jun 2024

Na 2 weken nog niets ontvangen.

Onderdeel camper besteld, op voorraad. Na betaling een mail levering laat op zich wachten. I nmiddels 2 weken verder, nog niets ontvangen.
11 jun 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling op TrustedShops. Het is jammer dat u niet tevreden bent met uw bestelling. We hebben u al een e-mail toegestuurd en horen graag van u. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
7 jun 2024
Betaling via iDeal, is zogezegd niet doorgekomen. Wel van mijn rekening. Geen camping tafel en geld kwijt.
10 jun 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling op TrustedShops. Het spijt ons te horen dat er problemen zijn opgetreden tijdens het bestelproces. We hebben u een e-mail toegestuurd en horen graag van u. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
13 jun 2024

Na 2 weken nog geen enkel bericht over levering van het bestelde

Twee weken na bestelling en betaling van het product nog niets gehoord over de levering ervan.
26 jun 2024
Heb een klacht gestuurd over het verkeerde geleverde product en geen antwoord gekregen
27 jun 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat u het verkeerde product hebt ontvangen. Dat is natuurlijk heel vervelend en we begrijpen uw ontevredenheid. Helaas kunnen we geen berichten van u vinden. Graag willen wij u verder helpen. Daarom hebben we u al een persoonlijk bericht gestuurd en horen graag van u. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger team
BB
B B.
Lienden
7 jun 2024
Product is goed levering is zeer slecht 9 dagen veel te lang
10 jun 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling op TrustedShops. Het is jammer dat u niet tevreden bent met uw bestelling. We hebben u een e-mail toegestuurd en horen graag van u. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
TB
16 jun 2024
Product niet compleet.mail gestuurd. Niets meer gehoord
17 jun 2024
Beste klant, Bedankt voor uw bericht en beoordeling op TrustedShops. Het spijt ons te horen dat u een incomplete bestelling heeft ontvangen. Uiteraard hebben wij uw bericht ontvangen, direct beantwoord en u een mogelijke oplossing aangeboden. Uw tevredenheid is voor ons belangrijk en wij zouden uw feedback zeer waarderen. Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Het Berger Team
20 jun 2024
Spullen verzenden die al betaald zijn!
21 jun 2024
Beste klant, Het spijt ons dat er problemen zijn opgetreden tijdens de levering van uw pakket. Na contact te hebben gehad met DHL, hebben we geconstateerd dat uw pakket inderdaad onvindbaar is. Hierover hebben wij u al geïnformeerd en wij danken u voor het invullen van het formulier. We begrijpen dat het invullen van de verklaring extra tijd en moeite van uw kant vereist, en we verontschuldigen ons voor het ongemak. We hebben u nog een persoonlijk bericht gestuurd en horen graag van u. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger Team
13 jun 2024
clips is na uur reeds kapot
14 jun 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor uw evaluatie. Het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent met de bestelling en dat de bestelling al beschadigd is. Wij hebben u hierover een persoonlijk bericht gestuurd. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
6 jun 2024
28 mei 2024

Het bestelde artikel is top transport is wat jammer en duurt lang

22 okt 2023
Alles zeer correct geleverd en tegen scherpe marktprrijzen. De in 1 keer geplaatste bestelling van kwaliteitsproducten is gratis in 2 separate leveringen bezorgd. Zelf heb ik een voorkeur dat een bestelling in 1 keer wordt bezorgd. Uitleg in fysieke Berger winkel in Nieuwegein om in meerdere leveringen te bezorgen is vanwege logistieke/financiële redenen en vindt dat plausibel. Overigens ben ik tot volle tevredenheid heel goed geholpen in voornoemde winkel. Ik had als herintredende caravanner een hoop vragen waar zeer geduldig op werd gereageerd zonder verkoopdruk te voelen.

Klantendienst

Het duurde een week, voordat ik antwoord kreeg van de klantendienst bij een vraag om de bestelling aan te passen. Daardoor kreeg ik een artikel teveel gestuurd. Om dit dan te retourneren, heb ik een retourticket bij de klantendienst moeten aanvragen, waar ik op dit moment nog op aan het wachten ben! Waarom kun je niet een retourticket downloaden? Verder is de bestelling wel correct geleverd en ben ik tevreden over de artikelen.
29 apr 2024
De bestelling op tijd geleverd. Alleen de bezorging zelf is bagger heel slecht ze kwamen de bestelling niet boven brengen en ze waren veel te laat ,pas rondom 19.00. Pas na mijn belletje kwam de pakketdienst. Ik kreeg het idee dat ze naar huis wilden.

Correcte dienst na verkoop.

Omdat de bestelde srtikelen niet meer leverbaar waren hadden we een brief gekregen in het Duits waar we uit andere artikelen konden kiezen. We wilden uiteraard ons geld terug en hebben daarvoor een brief gezonden , zelf vertaald van Nederlands naar Duits. Kort nadien stond ons geld terug op onze rekening. Graag correspondentie in het Nederlands voor klanten uit het vlaamse België.
IW
Ineke W.
Puiflijk
30 sep 2023

Geen communicatie over de status van mijn bestelling.

Ik kreeg meteen een bevestiging van mijn bestelling, na 4 dagen kreeg ik digitaal de rekening voor eigen administratie. Vervolgens hoorde ik niks en kreeg ook geen track en trace. Zonder aankondiging werd mijn bestelling ineens bezorgd na 9 dagen. Waren niet thuis, omdat we niet wisten dat mijn bestelling zou komen. Is bij de buren bezorgd.
Fijne overzichtelijk website. Goede prijs kwaliteit verhouding. Snel verzonden (High Peak Redwood 3L) Helaas heeft de DPD het pakket ergens anders afgeleverd zonder briefje in mijn deur, dus het pakket was dagen zoek. Geen fout van Berger, maar wel lastig. Ondertussen wel lekker buiten geslapen in de nieuwe slaapzak bij 0,4 °C. Fijn ding.

Puik product.

Puik product dat voldoet aan de verwachtingen hoewel het verleden jaar 20% goedkoper was. Ook jammer dat de leveringsdatum niet werd aangekondigd door de vervoerder en we daardoor in het gewisse waren over de leveringsdatum. Maar toch anno 2024 met het nodige begrip naar Berger toe die altijd correct de bestellingen afhandelt.
17 feb 2024

Froli bedsysteem

Bij Berger een Froli bedsysteem gekocht omdat zij een completer assortiment hebben/hadden met ook de uitbreidingsset. Prijs ook prima tov anderen. Wel een klein nadeel is de langere levertijd omdat het allemaal via Duitsland loopt. Dat scheelt een dag een drie-vier ten opzichte van bestellen bij andere Nederlandse bedrijven.