Berger Camping- Logo - Beoordelingen

Berger Camping

1.593 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.229 beoordelingen in totaal

28 mei 2024
Het bestelde artikel is top. dus voor de producten van Berger alleen lof. Echter nu het transport: de bestelling komt met een voor mij onbekende vervoerder. Pakket zelf is door Berger snel verzonden maar de verzender doet er erg lang over om het pakket te bezorgen. de track and trace site geeft ook vage informatie. een pakket van aliexpres kan ik makkelijker volgen dan bij deze verzender. ik zou kiezen voor een ander bedrijf om zaken mee te doen. Moet wel zeggen dat het transportbedrijf netjes is en personeel vriendelijk is.

23 apr 2024
De bestelling via internet liep vlotjes tevens de keurige bezorging (15 april 2024) bij ons aan huis. De service over dat wij het terug willen sturen is minimaal. Geen telefoonnummer wel van het filiaal Berger te bereiken, maar dat zijn twee verschillende bedrijven, heel verwarrend, dus toch het contactformulier ingevuld. Wij hadden dezelfde dag aangegeven via mail dat wij de stoelen retour willen sturen ivm stikfout en de stoelen : niet wat wij ervan verwacht hadden. Van Anaïs (van Berger, webshop)): Twee keer een mail gehad of wij korting willen hebben om de stoelen te behouden, waarop wij niet op ingegaan zijn, aangezien de stoelen niet naar wens zijn.. Dat snappen wij, dat scheelt weer transportkosten, als wij de stoelen zouden gebruiken is het wat geen probleem, nu is het verspild geld als ze in een hoekje terecht komen. We zijn nu een week verder en nog is er niets geregeld en mail duurt dagen voordat je weer antwoord krijgt. Graag dit zsm oplossen, dat kunnen wij zeker waarderen.

Beoordelingen voor Berger Camping

JB
J B.
Kortenhoef NL
3 okt 2023

Uiteindelijk goed gekomen

Verzending gaat zeker en snel. Geen kritiek op Berger. Berger kan beter zoeken naar een beter georganiseerde vervoerder. De vervoerder is echt een ramp. Van het bedrijf naar de grens, dan naar Luxemburg, dan weer terug naar dezelfde plaats aan de grens en uiteindelijk 1,5 week later bezorgd.
16 okt 2023

Uitstekende service

Het kan altijd gebeuren dat de techniek je in de steek laat. Ik had tv gekocht bij Berger en die had een aantal defecten. Fijn dat ik mijn geld terugkreeg. Bij het bestellen van een nieuwe bleek deze duurder te zijn geworden en zijn ze me tegemoet gekomen. Mijn complimenten Berger!
TC
Theo C.
Landgraaf

De stabiliteit van Berger XL campingstoelen

De enorme stabiliteit van Berger XL camping stoelen. Tot 200 kilo mogelijk, ik weeg misschien de helft, maar juist op de camping op vaak ongelijke bodem worden ze niet scheef, krom of gaan kapot. Onduidelijke rekening, alle bedragen van 0 € omdat er met creditcard is betaald?
Op uw uitgebreide site een Kenwood CR-ST100 voor een aantrekkelijke prijs gezien en besteld. Door uw bedrijf snel verzonden, door de feestdagen wat verlaat en dat is normaal. Verder kan ik na een aankoop bij u uw bedrijf niet beoordelen. vriendelijke groet, Hans van Rhijn
AU
Anneke U.
IJsselmuiden
25 mei 2024

Super comfortabele slaapzakken

Wij moesten 7 dagen voor de vakantie nog nieuwe slaapzakken kopen ,liefst lekkere comfortabele slaapzakken waar je goed in liggen kunt. En zowaar is dat gelukt. En ondanks het koele natte weer hebben wij heerlijk kunnen slapen in onze nieuwe slaapzakken. Super!

Nette prijs

Goede foto’s en zeer nette prijs voor het product. Persoonlijk vond ik het iets lang duren voordat het verzonden eerst, maar ik had het op tweede kerstdag aangeschaft. Dus is ook niet een beste tijd om een goede beoordeling over verzending te beschrijven.
23 mrt 2024
Product beschadigd, wordt door klantenservice goed opgepakt. Alleen klantenservice is onderbezet en de afhandeling duurt 3 weken!! Na een laatste mail van mijn kant wordt het binnen een dag opgelost. Van een online shop verwacht je meer snelheid.
LK
Leo K.
Wagenborgen
Alles ging goed tot bij de transporteur waar het verkeerd gegaan is weet ik niet de postcode van ons was verkeerd 66-- in plaats van99-- en we kregen het pakket maar niet ,ik controleerde het een en ander het probleem was verkeerde postcode
Het product was niet zo als afgebeeld, mocht het wel houden en kreeg geld terug,maar dat wel na 3 mails door dat berger het steeds over een ander product had dan ik gekocht had en dat het eerst retour moest . Dat was niet de afspraak

Een A tot Z perfecte afhandeling van een online bestelling van kampeer materiaal!

De bestelde producten (die trouwens zijn zoals ze voorgesteld werden op de site) goed ontvangen binnen de gestelde termijn (en wanneer ik dacht dat het fout liep met de levering wisten ze mij snel -en daadkrachtig- verder te helpen)
4 feb 2024
Was vlotjes geleverd en compleet. Zeker niet veranderen naar post.nl. Zeer nare ervaringen, Bpost zijn mensen zijn nog post-beambten en vriendelijke mensen. Die andere hadden misbruik van handtekening en achteraf nog komen dreigen.
16 mrt 2024
Ik had graag een mailtje gekregen wanneer de levering zou gebeuren. De pakjesdienst heeft het pak over de poort laten vallen..... Er zal een kookpan in..... Maar voor de pakjesdienst is Berger natuurlijk niet verantwoordelijk.
We bestelden 3 artikelen die in 2 pakketten werden geleverd. Via de e-mail kun je aangeven dat je het pakket op een andere datum wilt ontvangen. Dat hebben we gedaan, maar de bezorger kwam toch op een andere dag helaas.
12 nov 2023
Na een aantal reviews gelezen te hebben, wist ik niet of ik hier iets zou bestellen. Toch maar een bestelling geplaatst, en de bestelling goed aangekregen ( nog niet gebruikt). Zeker een aanrader, prima winkel/webshop

Breed assortiment locaal leverbaar

Breed assortiment met artikelen die je bij andere campingshops niet vindt en vaak binnen enkele dagen leverbaar. Ook heel prettig vinden we dat je de artikelen in het filiaal kunt afhalen en dan pas hoeft te betalen.
3 mei 2024

Meindl Siena SUPER …

Meindl Siena wandelschoenen zitten super ! Al meteen ingewandeld met wandeling van 15Km, zonder problemen ! Heb als man kleine maat daarom neem ik de comfort fit van Meindl. De leest is iets breder dan de normale !
23 mrt 2024
Artikel prima alleen mijn advies is een andere bezorger te kiezen. Mail over geleverde datum klopte niet..kwam een dag later en het artikel is zonder mijn toestemming bij de deur gezet. Gelukkig stond het er nog.
30 sep 2023
snelle verzending, pakket kwam eerder dan aangegeven. Goed verpakt. de info. op de site zelf gaf mij wat vraagtekens. Twijfelde hierdoor of het pakket wel aan zou komen na de de wisselende reviews.
In het begin wanneer de bestelling is gedaan is het niet duidelijk aangeven dat het enkele dagen duurt dat je het pakketje kunt volgen. Als je het kunt volgen verloop het proces uitstekend.
13 apr 2024
Artikel was volledig volgens de verwachting Levering van DPD was asociaal Even aan de deur hard wegrijden daarna binnen gooien bij afhaalpunt en niet vermelden waar het is afgeleverd