Berger Camping- Logo - Beoordelingen

Berger Camping

1.593 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.229 beoordelingen in totaal

28 mei 2024
Het bestelde artikel is top. dus voor de producten van Berger alleen lof. Echter nu het transport: de bestelling komt met een voor mij onbekende vervoerder. Pakket zelf is door Berger snel verzonden maar de verzender doet er erg lang over om het pakket te bezorgen. de track and trace site geeft ook vage informatie. een pakket van aliexpres kan ik makkelijker volgen dan bij deze verzender. ik zou kiezen voor een ander bedrijf om zaken mee te doen. Moet wel zeggen dat het transportbedrijf netjes is en personeel vriendelijk is.

23 apr 2024
De bestelling via internet liep vlotjes tevens de keurige bezorging (15 april 2024) bij ons aan huis. De service over dat wij het terug willen sturen is minimaal. Geen telefoonnummer wel van het filiaal Berger te bereiken, maar dat zijn twee verschillende bedrijven, heel verwarrend, dus toch het contactformulier ingevuld. Wij hadden dezelfde dag aangegeven via mail dat wij de stoelen retour willen sturen ivm stikfout en de stoelen : niet wat wij ervan verwacht hadden. Van Anaïs (van Berger, webshop)): Twee keer een mail gehad of wij korting willen hebben om de stoelen te behouden, waarop wij niet op ingegaan zijn, aangezien de stoelen niet naar wens zijn.. Dat snappen wij, dat scheelt weer transportkosten, als wij de stoelen zouden gebruiken is het wat geen probleem, nu is het verspild geld als ze in een hoekje terecht komen. We zijn nu een week verder en nog is er niets geregeld en mail duurt dagen voordat je weer antwoord krijgt. Graag dit zsm oplossen, dat kunnen wij zeker waarderen.

Beoordelingen voor Berger Camping

20 okt 2023
Product voldeed volledig aan de verwachtingen. Verzending met DPD vond ik minder. Geen bericht met verwachte datum/tijdstip. Stonden onverwachts voor de deur. Was wel blij hiermee😀

E-trailer

In Nederland had geen enkele caravan dealer een black friday deal op de onderdelen van E-trailer. Bij Berger hadden ze het wel. Toch €10,- verdient.....en gratis verzending. Top!
Snellere afhandeling van de bestelling is wenselijk. Niet duidelijk of het uit voorraad geleverd wordt, of op nabestelling gaat. Prijsstelling was goed. Levering verder oké
1 mei 2024

Fischer daklift fietsendrager evolutie

jullie kunnen in de advertentie van de Fischer platte fietsdrager beter vermelden dat je wel dakdragers nodig heb om de fietsdrager te bevestigen. want dat is niet duidelijk
2 nov 2023

Vlotte reacties

Vlotte, nette reactie van klantenservice. Snelle terugbetaling en opnieuw levering van beschadigd product. Voor verbetering: product zorgvuldiger verpakken voor vervoer.

Breed assortiment dat via locale vestiging leverbaar is.

Deze keten heeft een heel breed assortiment en bestellingen kunnen lokaal afgehaald worden. De communicatie over de status van de bestelling zou nog wel wat beter kunnen.
30 mei 2024

Prima bedrijf!

Levering zou sneller kunnen, maar niet vervelend hoor. Wij hadden een levering die helaas via de bezorgende partij kapot aankwam, maar dat heeft Berger prima opgelost!
Fijne overzichtelijke website en goede prijzen. Het bestelproces verloopt goed en je ontvangt netjes informatie. Goede uitleg over de producten en goede prijs denk ik.
Gemakkelijke webshop. Zeer tevreden over het product. Levering heeft langer geduurd dan verwacht. Zou fijn zijn geweest als we hiervan op de hoogte werden gehouden
Prima product, tegen een redelijke prijs. Nog geen gebruikservaring, gaat pas rondom de Paasdagen gebeuren wanneer we dit seizoen weer voor het eerst gaan kamperen.
Helaas kon het bestelde artikel niet tijdig geleverd worden, maar wij werden hier keurig van op de hoogte gebracht en het betaalde bedrag werd meteen teruggestort.
29 okt 2023

Portable marter verjager!

We hebben last van marters en Berger heeft een makkelijke oplossing om marters te verjagen. Een marter verjager op baterijen die je op de oprit kunt monteren.
14 okt 2023

Keurig net bedrijf. Zoals het hoort.

De e-mails die ik ontvangen heb van Berger zijn allemaal uiterst correct en niet opdringerig. De klant staat bij dit bedrijf duidelijk op de eerste plaats.
10 mrt 2024
Ik heb een groene beker besteld én kreeg een blauwe. Ik hou niet van terugsturen, dus heb ik hem gehouden, maar vind dit eigenlijk niet kunnen...........
JJ
jan j.
Emmeloord
18 nov 2023
zeer duidelijke informatie. na het aanmelden van verzending blijft het een tijdje stil en vervolgens wordt door de bezorging nog een extra dag uitgesteld
24 apr 2024
Na de bestelling is alles vlot en snel verlopen .de bestelling prima verpakt en verzonden.zeker de moeite waard om samen met deze firma in zee tegaan.

Snelle en goede service

Bij de laatste bestelling was een onderdeel helaas tijdens transport iets beschadigd. Na melding bij berger camping werd dit snel en vakkundig opgelost.
6 okt 2023
Goede kwaliteit plissé gordijn voor de caravan voor een goede prijs maar slechte transporteur. CargoLine komt afspraken niet na en communiceert slecht.

Prima zaak!

Vlotte online bestelling vanuit Duitsland geleverd via filiaal en aldaar opgehaald en afgerekend. Leuke winkel, aardige medewerkers, lekkere koffie.

Verzending met DPD

Producten worden vaak met DPD verzonden. Maar DPD communiceert slecht inzake tijdstip van bezorging. Kreeg nu alleen bericht dat het afgeleverd was.