Berger Camping- Logo - Beoordelingen

Berger Camping

1.593 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.229 beoordelingen in totaal

28 mei 2024
Het bestelde artikel is top. dus voor de producten van Berger alleen lof. Echter nu het transport: de bestelling komt met een voor mij onbekende vervoerder. Pakket zelf is door Berger snel verzonden maar de verzender doet er erg lang over om het pakket te bezorgen. de track and trace site geeft ook vage informatie. een pakket van aliexpres kan ik makkelijker volgen dan bij deze verzender. ik zou kiezen voor een ander bedrijf om zaken mee te doen. Moet wel zeggen dat het transportbedrijf netjes is en personeel vriendelijk is.

23 apr 2024
De bestelling via internet liep vlotjes tevens de keurige bezorging (15 april 2024) bij ons aan huis. De service over dat wij het terug willen sturen is minimaal. Geen telefoonnummer wel van het filiaal Berger te bereiken, maar dat zijn twee verschillende bedrijven, heel verwarrend, dus toch het contactformulier ingevuld. Wij hadden dezelfde dag aangegeven via mail dat wij de stoelen retour willen sturen ivm stikfout en de stoelen : niet wat wij ervan verwacht hadden. Van Anaïs (van Berger, webshop)): Twee keer een mail gehad of wij korting willen hebben om de stoelen te behouden, waarop wij niet op ingegaan zijn, aangezien de stoelen niet naar wens zijn.. Dat snappen wij, dat scheelt weer transportkosten, als wij de stoelen zouden gebruiken is het wat geen probleem, nu is het verspild geld als ze in een hoekje terecht komen. We zijn nu een week verder en nog is er niets geregeld en mail duurt dagen voordat je weer antwoord krijgt. Graag dit zsm oplossen, dat kunnen wij zeker waarderen.

Beoordelingen voor Berger Camping

We zijn tevreden over de hele afhandeling en het product dus ga zo door Het betreft een Heiss- und Kaltlüfter 12 volt-150 watt mit Keramik Einsatz
31 mrt 2024
Ik had een dakluik voor mijn kampeerauto besteld . Was heel mooi en goed verpakt . De overdoos was alleen 3 x te groot. En snel bezorgd 4 dagen.
19 nov 2023
Goed. We kenden Berger niet maar product goed ontvangen en bezorg updates prima verzorgd. Blij met artikel en geleverd waarom gevraagd is. Dank.

Zeer goed TOP

Zeer goed in afspraken en super geleverd is voor mij voor herhaling vatbaar.HaHa met meer korting hoop ik. De prijs was goed en redelijk hoor.
5 okt 2023
Heel tevreden. Correcte levering tegen een goede prijs. De levertijd is met 4werkdagen wel wat aan de lange kant, maar voor ons geen probleem.

Website ok, bezorging traag

Website, bestelling en betaling gaan goed, maar traag. De bezorging is pas écht traag: 4 januari besteld én betaald, PAS 15 JANUARI BEZORGD !

Uitstekend.

Het hele proces van bestellen, de communicatie hierover en alles eromheen (ook de site) is me prima bevallen. Netjes, correct, menselijk.
26 apr 2024

BBQ gekocht

BBQ besteld, welke snel en franco in Ned. afgeleverd werd. Artikelomschrijving op web site duidelijk en conform het artikel. Tevreden. T.K.
25 dec 2023

100% tevredenheid

Ik vond de hiking sticks die ik zocht zeer snel en aan een zeer mooie prijs. Ook de levering verliep heel vlot. Volledige tevredenheid dus.
7 mei 2024
We bestelden een campingkast. (Tampere L) Het is een stevig, ruim en mooie kast. Het overtreft onze verwachting. We zijn er erg blij mee!
18 apr 2024
Bestellen ging makkelijk en duidelijk. De verzending en levering waren niet zo duidelijk. Het product was er op tijd en voldoet prima.
Alles perfect geregeld. Moest een bestelling terug sturen ging zonder problemen en binnen een week stond het geld weer op onze rekening.
Snelle levering, goed verpakt en een authentiek product. Werking van de blokken is perfect en daarmee ook de prijs kwaliteit verhouding.
26 apr 2024
Geen verzendbevestiging met tracking gekregen. Wel snelle en goede communicatie mogelijk met klantendienst. Alles werd goed geleverd.
29 mei 2024

Prima

Keurige update over vertraging, alles netjes verpakt en volgens de berichten geleverd. Zware kwaliteit van een lichtgewicht product!
29 okt 2023
Zeer attent bedrijf kreeg keurig een melding toen het de Emuk spiegels weer beschikbaar waren en zeer scherp geprijsd. Top bedrijf

Goede informatie

Het klopte dat een specifiek item inderdaad nog steeds leverbaar was, informatie op site altijd goed op orde, en snelle levering.
SB
Stef B.
Eindhoven
23 mei 2024
Verkeerde inhoud in de juiste verpakking bleek bij levering. Contact met klantenservice en een en ander werd perfect opgelost.
PW
31 mrt 2024

Levering was ok. Bevestiging materialen ondermaats.

Levering was ok, de gebruiksaanwijzing bij de drager minimaal mbt aansluiten. De bouten en moeren van slechte kwaliteit
bezorg dienst is pet zeggen dat ze zo laat er zijn dan moet je hem 2 dagen ophalen bij een af haal station niet goed