Berger Camping- Logo - Beoordelingen

Berger Camping

1.594 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.225 beoordelingen in totaal

28 sep 2023
Na de eerste keer een verkeerd luifel bezorgd te hebben. Werkt de retourzending heel goed. ze regelen dat het pakket weer opgehaald wordt en betalen je het geld terug. Mijn 2e bestelling luifel ging heel goed en ik kreeg als compensatie een tegoedbon. De prijzen zijn ook goed.

23 apr 2024
De bestelling via internet liep vlotjes tevens de keurige bezorging (15 april 2024) bij ons aan huis. De service over dat wij het terug willen sturen is minimaal. Geen telefoonnummer wel van het filiaal Berger te bereiken, maar dat zijn twee verschillende bedrijven, heel verwarrend, dus toch het contactformulier ingevuld. Wij hadden dezelfde dag aangegeven via mail dat wij de stoelen retour willen sturen ivm stikfout en de stoelen : niet wat wij ervan verwacht hadden. Van Anaïs (van Berger, webshop)): Twee keer een mail gehad of wij korting willen hebben om de stoelen te behouden, waarop wij niet op ingegaan zijn, aangezien de stoelen niet naar wens zijn.. Dat snappen wij, dat scheelt weer transportkosten, als wij de stoelen zouden gebruiken is het wat geen probleem, nu is het verspild geld als ze in een hoekje terecht komen. We zijn nu een week verder en nog is er niets geregeld en mail duurt dagen voordat je weer antwoord krijgt. Graag dit zsm oplossen, dat kunnen wij zeker waarderen.

Beoordelingen voor Berger Camping

1 sep 2024
MW
marian w.
zutphen
31 aug 2024
30 aug 2024
Wordt beoordeeld
Artikel is onderweg maar wordt niet geleverd. Artikel dan opnieuw moeten bestellen maar was dan duurder. Ze zeggen dat ze bedrag terug storten maar doen dit niet. Geven dan waarde bonnen om opnieuw artikelen bij hen te bestellen. Bestelling gedaan maar 1 artikel ontbreekt. Opnieuw zeggen ze dat ze terugbetalen maar doen dit weeral niet....

slechte service

7 aug. een thule adapter besteld en betaald. verkeerde gekregen en meteen retour mee terug gegeven. diverse malen moeten mailen om mijn geld retour te krijgen. zelf naar het transportbedrijf moeten bellen en toen bleek dat het al retour was bij berger duitsland. vandaag 21 sept. eindelijk mijn geld terug. Slechte service...
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het is jammer om te horen dat u niet tevreden bent over onze retourprocedure. We streven ernaar om onze processen zo eenvoudig en efficiënt mogelijk te maken. Uw feedback helpt ons om de nodige verbeteringen door te voeren, zodat het retourneren in de toekomst soepeler verloopt. Wij doen altijd ons best om uw vragen zo snel mogelijk te beantwoorden. We zijn ons ervan bewust dat snelle communicatie essentieel is. We zien dat u echter al in contact staat met ons serviceteam. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger team
4 sep 2024
Ik wacht al 2 weken op de levering alhoewel de website spreekt van 3 à 5 dagen. Na contactname schuiven ze de verantwoordelijkheid door naar de firma die de levering moet doen…
Antwoord van Berger Camping
5 sep 2024
Beste klant, Bedankt voor het delen van uw ervaring en het spijt ons dat uw bestelling niet op tijd is geleverd. Wij streven ernaar om een goede klantenservice te bieden en het is teleurstellend om te horen dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Uw levering is naar u onderweg met onze leveringspartner. Zij bellen u binnenkort om een leverdatum met u af te spreken. We zullen uw feedback gebruiken om onze dienstverlening te verbeteren en we hopen dat we in de toekomst een betere ervaring voor u kunnen bieden. Als er nog vragen zijn, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
Caravanspiegels zonder de spiegels,hoe misleidend,foto wel met spiegels erbij en 100 euro voor 2 houders dat is er ook niet Langston geteld
22 aug 2024

Uitstekend!

Goede ervaring Goede ervaring! Had een mooie tv besteld maar helaas ontbrak de voet om hem op te zetten. Niet de schuld van berger maar van de fabrikant. Ik kon kiezen; of terug sturen, of 15% korting op de aanschafprijs. Voor het laatste gekozen, en binnen 4 dagen netjes 65 € op mijn rekening!! Heb zelf een voet gemaakt, kosten nog geen 5 euro. Snap overigens niet waar die slechte recensies vandaan komen. Ze reageren meestal dezelfde dag na een klacht, en de afhandeling is supersnel. Ik beveel dit bedrijf van harte aan!
3 aug 2024

Communicatie servicedeskmedewerker via e-mail liep niet lekker

Zending was niet compleet. Paar e-mails nodig gehad voordat ik werd begrepen. Kon niet na worden gestuurd. Kreeg geld terug en kon het opnieuw bestellen. Moest om tegoedbon vragen om verzendkosten te compenseren. Ik bestel dud voor tweede keer het op voorraad zijnde artikel. Uiteindelijk krijg ik vlak voor de betaling de melding dat het artikel niet in mijn land geleverd kon worden. Tja daar wordt je niet vrolijk van.
17 aug 2024

retourbeleid is klantonvriendelijk

Na lang zoeken vond ik hoe je items kunt retourneren. Mail sturen, wachten op antwoord, formulier invullen, bepaalde pagina van de factuur toevoegen en heel goed opletten dat je onderaan, heel klein, je bankrekeningnummer IBAN (ook weer op moeten zoeken) niet vergeet in te vullen zodat je je geld terug kunt krijgen. Dit is voor mij een reden om hier niet meer te bestellen.
12 aug 2024
Snelle levering en betere prijs dan in NL 15,6 laptop past er ook in. Deuter One en Air 10, beiden ook in mijn bezit, heeft praktischer vakken indeling. Mis oa het kleine buiten vakje wat deze Deuter niet heeft. Wel mooi dat de helmhouder geintergreerd is en niet los gekocht hoeft te worden
1 aug 2024

Opgelost

Een probleempje met een beschadigde aankoop vlak voor onze vakantie. Hierdoor kon Berger niet voor onze vakantie voor vervanging zorgen. Omdat het een optisch probleem was, heb ik aangegeven het product te houden. Berger heeft dit spontaan beloond met een tegoedvoucher.👍
13 aug 2024

campingstoel met veel comfort!!

İk heb deze campingstoel met veel twijfels gekocht, waarnaar ik toch superblij mee bent. İk ben zo pietje precies houdt niet van verrassingen. Zo comfort zo heerlijk en is zeker niet eenngoedkoop ding! Zeker camping spullen kopen bij berger. Het is superkwaliteit
3 aug 2024

Goede productbeschrijving en filmpje (compressor koelbox). Bezorging vanuit buitenland, dus wat langer onderweg, maar dat was bekend. Koelbox is prachtig, degelijk en koelt uitstekend. Erg tevreden.
23 aug 2024
Prijs/kwaliteit van het product. Duidelijke omschrijving en goede link naar installatie film. Goede afhandeling bestelproces en snelle levering. Snel antwoord op vragen over artikelen per mail.
8 aug 2024
Deurklinkset met 3punts sluiting besteld voor de caravan toiletdeur. Verzendkosten waren laag maar alles was toch goed ingepakt. Kwaliteit is dik in orde. Zou hier zo weer bestellen.
12 aug 2024
Snelle levering en zeer scherp geprijsd, vele malen goedkoper dan alle andere concurrenten. Top service. En nee, dit is geen trol beoordeling maar een echte tevreden klant.
31 jul 2024
Haben eine Campingküche gekauft, die leider defekt war.Der Umtausch lief absolut unproblematisch, haben eine neue Küche bekommen und die alte da gelassen. Vielen Dank dafür!
3 aug 2024
Het duurt een tijdje voor de goederen worden geleverd en DPD (de vervoerder) geeft verschillende info omtrent de leveringsdatum. Goederen voldoen aan de verwachting.
23 aug 2024
Makkelijk te bestellen via de website netjes op afspraak thuisbezorgd. Chauffeur belde 30 minuten van te voren zodat we niet de hele dag zaten te wachten, ideaal.