Berger Camping- Logo - Beoordelingen

Berger Camping

1.601 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.151 beoordelingen in totaal

28 sep 2023
Na de eerste keer een verkeerd luifel bezorgd te hebben. Werkt de retourzending heel goed. ze regelen dat het pakket weer opgehaald wordt en betalen je het geld terug. Mijn 2e bestelling luifel ging heel goed en ik kreeg als compensatie een tegoedbon. De prijzen zijn ook goed.

23 apr 2024
De bestelling via internet liep vlotjes tevens de keurige bezorging (15 april 2024) bij ons aan huis. De service over dat wij het terug willen sturen is minimaal. Geen telefoonnummer wel van het filiaal Berger te bereiken, maar dat zijn twee verschillende bedrijven, heel verwarrend, dus toch het contactformulier ingevuld. Wij hadden dezelfde dag aangegeven via mail dat wij de stoelen retour willen sturen ivm stikfout en de stoelen : niet wat wij ervan verwacht hadden. Van Anaïs (van Berger, webshop)): Twee keer een mail gehad of wij korting willen hebben om de stoelen te behouden, waarop wij niet op ingegaan zijn, aangezien de stoelen niet naar wens zijn.. Dat snappen wij, dat scheelt weer transportkosten, als wij de stoelen zouden gebruiken is het wat geen probleem, nu is het verspild geld als ze in een hoekje terecht komen. We zijn nu een week verder en nog is er niets geregeld en mail duurt dagen voordat je weer antwoord krijgt. Graag dit zsm oplossen, dat kunnen wij zeker waarderen.

Beoordelingen voor Berger Camping

8 mei 2024
Na 3 weken nog geen bestelling ontvangen. Zelfs geen bevestiging ontvangen. Wel betaald met Ideal.
31 mrt 2024
M’n bestelling duurt veel te lang…. 7-9 dagen ok…maar 14-16 dagen…. En dan hoop ik dat het er is.
25 apr 2024
Bestelling geplaats 11 april, nog niks vernomen hoe of wat en wanneer geleverd! Wel al betaald!
23 apr 2024
We wachten nog steeds op levering, ruim 2 weken verder. Heb er geen enkel vertrouwen meer in.
8 okt 2023
Totaal niet gereageert op mijn mail, ten aanzien van mijn klacht, en vragen om een suggestie.
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Het spijt ons om te horen dat u langer op antwoord moet wachten. We begrijpen uw frustratie en nemen uw feedback serieus. We gaan onze interne processen herzien om ervoor te zorgen dat dit soort situaties zich niet meer voordoen en om onze communicatie te verbeteren. We hebben u al een persoonlijk bericht gestuurd en u een oplossing aangeboden. We horen graag van u. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
EB
E.J. B.
Utrecht

terugstorten van betaling

ging iets fout met betaling. zou teruggestort worden. Duurt inmiddels bijna een week…..
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling op TrustedShops. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn wanneer er vertragingen optreden, en we willen ons oprecht verontschuldigen. We hebben uw zaak direct opgepakt en zijn ermee bezig om ervoor te zorgen dat uw terugbetaling zo spoedig mogelijk wordt verwerkt. We doen ons uiterste best om de situatie snel op te lossen. Als u specifieke informatie over de status van uw terugbetaling wilt ontvangen of als u nog andere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via: klantenservice@berger-camping.nl Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we waarderen uw geduld en begrip in deze kwestie. Met vriendelijke groet, Het Berger Team
23 mrt 2024
Duurde te lang voor dat mail.kwam . 14 dagen. Zelf on de winkel geweest eb al.opgehaald
7 apr 2024
Ik weet niet of de bestelling al geleverd is op de camping Wij zijn ondertussen thuis
Ik heb het product nog niet ontvangen en geen antwoord op de vraag waar het blijft
26 sep 2023

Nooit ontvangen

Wel besteld. Nooit meer wat van gehoord. Heb dus eigenlijk niets om te beoordelen.
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met onze service. U hebt tijdens het plaatsen van uw bestelling voor click en collect gekozen. Dit betekent dat uw bestelling aan uw gewenste filiaal wordt geleverd. Wij hebben u nog een persoonlijk bericht gestuurd met meer informatie. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger team
5 okt 2023
Komen hun leverdatum niet na en geven geen reactie als je contact wil opnemen.
6 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat u langer op uw bestelling moest wachten. Hiervoor willen we onze oprechte excuses aanbieden. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten bij elke stap op de hoogte worden gehouden van hun bestellingen. Ons doel is om zo snel mogelijk tijdige updates te geven, zodat onze klanten dienovereenkomstig kunnen plannen. We waarderen uw inbreng en zullen blijven streven naar betere communicatie. We hopen nog een tweede kans van u te krijgen bij een volgend bezoek aan onze webshop. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
Niet te bereiken, reageren niet op e-mail en wacht nog steeds op de levering
17 apr 2024
Mijn bestelling: veertien dagen geleden geplaatst!! Nog niets ontvangen!!!!
Pakket niet geleverd en slecht contact te krijgen met de klantenservice.
20 sep 2023
artikel is prima !! Levering duurde veel te lang namelijk 14 dagen !!
21 sep 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Uw bestelling is met de leveringsdienst eerst naar een verkeerde plek gekomen. Daarom is uw bestelling met een grote omweg te laat bij u bezorgd. Graag bieden wij onze excuses voor het ongemak aan. Indien u andere vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl. Met vriendelijke groet, Het Berger team
Bestelling nog steeds niet ontvangen. DHL maakt er een zooitje van!
Veel te laad geleverd 4 pakjes besteld deze duurde het langst
Antwoord van Berger Camping
Dear Customer, Onze excuses voor de vertraging bij de levering van uw bestelling en het eventuele ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Na het bekijken van de details van uw bestelling, blijkt dat het 4 werkdagen heeft geduurd om de levering te voltooien. Kunt u ons alstublieft laten weten welk leveringstermijn aan uw verwachtingen zou hebben voldaan? Met vriendelijke groet, Simon Projectmanagement Berger Camping
Ik heb mijn bestelling na 14 dagen nog steeds niet ontvangen
13 sep 2023
Kwaliteit geleverde spullen viel tegen. Aftersales was goed
21 okt 2023
Tot 2 keer toe verkeerde mat geleverd. Helemaal klaar mee.