3D On Demand- Logo - Beoordelingen

3D On Demand

51 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden198 beoordelingen in totaal

15 jul 2024
Via de website besteld en zodra het ontwerp is gescand, is er een prijs bekend. Zo kom je niet voor rare verrassingen, die ik helaas in het verleden heb gehad. Het door mij verzochte ontwerp is een aantal dagen daarna keurig via de post door mij ontvangen. Prima werk en zal hier zeker nog eens een 3D printopdracht naar toe sturen.

24 sep 2024
I ordered 3 relatively simple parts, with different materials and specifications. All of them were flawed in some way when I received them. Two had a significant sag in a flat, square section, and one had deformed small features. I think both of these could have been seen in production, or called out pre-production as non-printable (particularly the small features). I think I am spoiled from high quality parts I have received from more industrially oriented suppliers, but also the quality fell below even modest expectations.

Beoordelingen voor 3D On Demand

De onderdelen zijn goed, de levering is doorgaans snel. Het enige punt is dat de levertijd soms wat onvoorspelbaar is. Dat zou verbeterd kunnen worden door ten tijde van de bestelling een tijdsvenster (geen defecten, wel defecten) van levering te geven.
Antwoord van 3D On Demand
Hoi Roel, Bedankt voor je feedback! We hebben inderdaad soms uitdagingen met de levertijden en zijn bezig met een methode om deze duidelijker te communiceren bij een bestelling.
23 sep 2024
24 aug 2024
Snelle service en van goed kwaliteit
1 aug 2024
Snelle en nette levering
10 feb 2024
Geïmporteerde beoordeling

Snel, betaalbaar, en goede 3D print service voor particulieren.

3D On Demand is snel, betaalbaar en beidt een goede service, wat meer kun je vragen? De online configurator voor het kiezen van materialen en eigenschappen van de print is heel makkelijk in gebruik. Dit is een van de weinige online 3D print bedrijven voor particulieren die ook met de hogere kwaliteit ASA kunststof printen, in verschillende kleuren. Enige minpunt is dat je in de configurator de lijndikte niet kunt aanpassen dus de kwaliteit blijft wel op 0.2mm, en dat de print wordt niet nabewerkt. Het zou mooi zijn als je deze opties zou kunnen toevoegen (uiteraard met extra kosten).Bestellen en bezorgen gaat ook snel. Geen gedoe met wachten op een offerte, je ziet meteen wat de kosten zijn en kunt meteen bestellen. Tussendoor heb ik ook gemaild om iets aan te passen en de reactie was snel en ik hoefde zelfs niets extra te betalen.
23 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling

Snel geleverd, goed resultaat, verzendkosten relatief hoog.

Het bestelde onderdeel voldeed precies aan de verwachting. Een opmerking over de verzending: als het een brievenbuspakketje wordt, (dit is eenvoudig af te leiden uit maat en gewicht) is het voordeliger te verzenden in een envellop met gewone post frankering. Verzending van een enkel klein onderdeel is nu met €7.50 toch relatief duur (kostbaarder dan het bestelde onderdeel zelf). Laat de klant in zo'n geval kiezen op welke wijze verzonden wordt.
Geïmporteerde beoordeling

Leveren snel - Eindresultaat was veels te ruw

Leveren snel, ben niet zo tevreden over de resolutie. De vlakken waarvan ik dacht dat ze redelijk glad zouden zijn, zijn echt heel erg ruw. Voor onze toepassing te ruw zelfs. Misschien omdat er PLA wordt gebruikt. Advies is om meer uitleg te geven over de voor en nadelen en wellicht wat (macro) foto's te plaatsen.
Antwoord van 3D On Demand
Bedankt voor je eerlijke feedback. We vinden het jammer om te horen dat het resultaat niet helemaal was wat je verwachtte, zeker qua gladheid van de oppervlakken. Het klopt dat PLA soms een beetje een ruw resultaat kan geven, en we snappen dat dit voor jouw project niet ideaal was.We nemen je suggestie om meer info en foto's te delen over wat je kunt verwachten zeker ter harte. Dat lijkt ons een goed idee om teleurstellingen in de toekomst te voorkomen.Laten we samen kijken hoe we dit kunnen oplossen. We bieden je graag een gesprekje aan om de mogelijkheden door te spreken voor een beter resultaat of misschien een ander materiaal dat beter past bij wat je nodig hebt. En natuurlijk, een korting voor je volgende bestelling staat ook voor je klaar, als teken van onze goede wil.Stuur ons even een berichtje, dan pakken we het samen op. We zijn hier om te helpen en willen graag dat je helemaal tevreden bent met je bestellingen bij ons.Met vriendelijke groet,Paco 3D On Demand
18 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling

Tevreden, maar had graag meer info vooraf kunnen vinden

Ben best tevreden over de kwaliteit. Ik had graag meer info gehad over het verschil in materialen zodat je weet wat je kunt verwachten.Misschien wat plaatjes [macro] bij de diverse materialen en vooraf aangeven wat de minimale vereisten zijn qua dikte/lijnen etc.
3 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Aanvankelijk was er iets fout met het systeem wat resulteerde in slechte prints. Na hierover geklaagd te hebben zijn de prints alsnog snel en met korting geleverd. Een goede service dus.
15 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling

Het eind resultaat was goed met snelle levering

Het eind resultaat was goed, hier en daar wat kleine oneffenheden die met een schuurpapiertje kan verholpen worden.Resend snelle levering.
30 apr 2024

Duidelijk en goed

Duidelijke communicatie, kwaliteit van prints is goed. Prijs iets aan de hoge kant voor seriematig werk maar prima voor prototypes.
Geïmporteerde beoordeling
Goedkoop, snel en gemakkelijk. Slechte prints worden opnieuw geprint. Bij het leveren heb ik geen track & trace ontvangen.
Geïmporteerde beoordeling
Snelle service en goede respons op vragen, prima manier om snel een 3D print te laten maken
snel en accuraat
23 apr 2024