3D On Demand- Logo - Beoordelingen

3D On Demand

51 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden198 beoordelingen in totaal

15 jul 2024
Via de website besteld en zodra het ontwerp is gescand, is er een prijs bekend. Zo kom je niet voor rare verrassingen, die ik helaas in het verleden heb gehad. Het door mij verzochte ontwerp is een aantal dagen daarna keurig via de post door mij ontvangen. Prima werk en zal hier zeker nog eens een 3D printopdracht naar toe sturen.

24 sep 2024
I ordered 3 relatively simple parts, with different materials and specifications. All of them were flawed in some way when I received them. Two had a significant sag in a flat, square section, and one had deformed small features. I think both of these could have been seen in production, or called out pre-production as non-printable (particularly the small features). I think I am spoiled from high quality parts I have received from more industrially oriented suppliers, but also the quality fell below even modest expectations.

Beoordelingen voor 3D On Demand

De onderdelen zijn goed, de levering is doorgaans snel. Het enige punt is dat de levertijd soms wat onvoorspelbaar is. Dat zou verbeterd kunnen worden door ten tijde van de bestelling een tijdsvenster (geen defecten, wel defecten) van levering te geven.
Antwoord van 3D On Demand
Hoi Roel, Bedankt voor je feedback! We hebben inderdaad soms uitdagingen met de levertijden en zijn bezig met een methode om deze duidelijker te communiceren bij een bestelling.
Ontzettend fijn contact en altijd bereidwillig om te kijken wat kan. Soms lukt iets niet, dat is dan ook prima... want je weet dat er gezocht wordt naar de mogelijkheden en niet de onmogelijkheden.
Gemakkelijk bestelproces. Snel en gemakkelijk je bestanden uploaden en daarna nog even wat fijntunen met de instellingen en bestellen.
fast and friendly service, good printing quality at a reasonable price.
25 sep 2024
Snelle reactie en keurige afhandeling van bestelling!
HJ
H J.
Beek

Zeer goede kwaliteit 3D Prints

Heel goede 3 D print en snel geleverd.

Kwaliteit!

Perfecte 3D print met snel levering
Snel en netjes verwerkt. Aanrader.
Super snel bezorgd
23 sep 2024
snel
21 sep 2024
Nvt
23 sep 2024
21 sep 2024
24 sep 2024

Good price, not great quality

Antwoord van 3D On Demand
24 sep 2024
Thank you for your honest feedback and for taking the time to share your experience. We're sorry to hear that the parts did not meet your expectations. We always strive for the highest quality, and we regret that this was not achieved in your case. We will review your comments internally to further improve our production process. We would be happy to get in touch to offer a solution, such as reprinting the parts if necessary and feasible. Your satisfaction is our top priority!
24 aug 2024

Eerste keer 3d print

Heb de eerste keer hier iets laten 3d printen, en met een beetje hulp hoe je alles moest instellen de volgende dag al in huis. Super netjes afgewerkt en ben der zeer tevreden over ik ga hier zeker weer bestellen als ik wat nodig heb.
8 sep 2024
Snel en gemakkelijk contact, fijn meegedacht in het ontwerp en het product is zoals afgesproken!
3 sep 2024
Prima snelle reactie en deskundig advies.
24 aug 2024
Snelle service en van goed kwaliteit
9 sep 2024
28 aug 2024