Babboe Nederland- Logo - Beoordelingen

Babboe Nederland

198 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.682 beoordelingen in totaal

Redelijk

ongeldig

De service en klantgerichtheid bevallen mij altijd uitstekend. De kwaliteit van de bakfiets die ik heb is ook helemaal top!

De kwaliteit van de onderdelen is bedroevend. De bakfiets zelf is prima, maar zodra je een mankement hebt gooien ze het op garantie. Net na de garantie brak mijn zadel af. Ik heb moeten smeken om een nieuw zadel, waar ik uiteindelijk 5 maanden op heb moeten wachten ivm niet leverbaar. Ondertussen heb ik de bakfiets 4,5 jaar en is al 2x het achterspatbord doorgeroest. Volgens Babboe omdat ik mijn fiets niet vaak genoeg schoonmaak. M.i. Is een kwaliteitsdingetje. Maar als hij binnen 2 jaar doorroest kan je binnen de garantie een nieuwe krijgen #tip. Na een kleine 3 jaar hield de stuurbediening ermee op wegens vochtproblemen, door een monteur er een nieuwe op laten zetten en deze stopte er na 3 maanden mee. Gelukkig binnen de garantie, maar vervolgens laten ze je er minstens 4 weken op een nieuwe wachten. Volgens de e-mail die ze sturen is hij niet op voorraad, bel ik er achteraan kan hij meteen opgestuurd worden. Heel bijzonder. Ik moet wel zeggen dat het personeel dat ik steeds aan de telefoon heb, me wel goed probeert te helpen. Ben je op zoek naar een relatief goedkope bakfiets met veel onderhoudskosten zou ik voor een Babboe gaan. Wil je kwaliteit, zou ik voor een ander merk gaan. Het is maar een tip. ;-)

Beoordelingen voor Babboe Nederland

Je kunt niet een artikel dat niet op voorraad is verkopen. Twee weken niks van je laten horen. Dan ben je als klant en krijg je het advies om het artikel bij de HEMA te gaan halen. Slechte service voor een fiets van 3500 en anderhalf jaar oud.

Slechte kwaliteit en lange leveringstijden

Lange wachttijden voor levering onderdelen en reparatie afspraken. Kwaliteit van accu, display slecht. Hebben al heel veel kosten gemaakt aan onze bakfiets. Zou babboe nooit aan anderen aanbevelen
24 dec 2023

Koop een ander merk bakfiets!

De bakfiets hebben we nu al 6 jaar en er hebben al zoveel reparaties uitgevoerd moeten worden… nu het derde schermpje besteld.. levertijd 17-18 weken. Slecht!

Geen informatie over levering

Ik wacht al twee maanden op een kinderzitje. Er wordt geen informatie gegeven over wanneer het ontbrekende item wordt geleverd.
17 mei 2024

teleurgesteld

Altijd heel tevreden geweest over Babboe. Helaas zit nu fiets in terugroepactie. Al bijna 6 jaar trouwe en tevreden klant. Helaas hebben we nu nog steeds half mei geen duidelijkheid over welke termijn fiets opgehaald gaat worden en wat we er voor terug krijgen. Mensen die korter klant zijn, is een nieuwe fiets al voor onderweg!!! Tot nu toe altijd begripvol geweest. Dat is helaas veranderd.
21 okt 2023

Trage levering

een versnellingskabeltje besteld en na een uur een mailtje met of ik tevreden ben, maar na een week nog niets over de levering zelf. Nu zie ik op de website dat door onverwacht meer bestellingen (slecht verhaal) de levertijd 1-2 weken is. Meer duidelijkheid over de levering was wel fijn geweest, dan had ik het ergens anders geregeld.

Problemen na onderhoud

We hebben nooit problemen gehad met onze elektronische Babboe en dachten laten we hem een “grote beurt” geven door Babboe zelf. Meteen erna werkte de koppeling met de batterij niet goed en nu even later helemaal niet meer. Opgebeld, en er werd ons mede gedeeld dat dit niks met onderhoud te maken had. Toeval. Erg jammer in elk geval.
6 jan 2024
De fietscomputer is niet waterdicht. De nieuwe heeft 18! Weken levertijd. Al die tijd werkt de accu niet. Belletje met de klantenservice en dan krijg je te horen….ja we Itten natuurlijk ook met de verhuizing, dus deze maand wordt sowieso niets….hoezo is dat iets wat je als excuus richting je klanten gebruikt…
21 apr 2024
De klantenservice is echt vreselijk. Wacht al maanden op een reparatie wordt van het kastje naar de muur gestuurd en niemand kan maar iets doen. Ik raad het echt niet aan. Koop een bakfiets ook vooral bij een fietsenwinkel want dan kan je nog persoonlijk geholpen worden. Maar geen Babboe. Nooit.
bouw een plan systeem voor onderhoud en reparaties ipv elke keer moeten wachten op een voorstel en dan terug moeten mailen dat je dan niet kan enz enz. Daarnaast vind ik het asociaal om al het onderhoud in eigen, zeer dure, hand te houden ipv aan de gewone fietsenmaker te gunnen.
29 sep 2023

Not complete delivery

I have ordered babboe tent and seat cushions. However, today I have received only babboe tent and no cushions. I have sent an email and it might take up to 15 working days to receive any reply. Such a pitty, only 2 items were ordered and couldn't be sent as per order.
16 apr 2024

Babboe sensor did not fit my Babboe bakfiets

I have a big-E electric bakfiets from Babboe that stopped working because of an issue with the sensor, so I bought a new sensor from the Babboe online store specifically for a big-E bakfiets. The sensor did not fit the bakfiets!!
26 dec 2023
Display kapot, net na garantietijd. 18 weken levertijd, dus kunnen bakfiets niet gebruiken voor 4 1/2 maand. Je kunt pas afspraak inplannen na €65,-. Te hebben betaald. Slecht slecht slecht.
10 mrt 2024
bevestiging van je aankoop per mail en direct inzicht in afspraak voor service afspraak. Nu eerst betalen en vervolgens hoor je niks
Realistische levertijden weergeven (nieuw display: levertijd op de site 1-2 weken, werkelijke wachttijd meer dan twee maanden)
20 apr 2024

Waardeloze onbereikbare klantenservice.

Sturen de verkeerde kleur accessoires op en vervolgens zijn ze op geen enkele manier bereikbaar om het recht te zetten.
8 mei 2024
Geen samenwerking tussen de verschillende afdelingen met slechte klantbehulpzaamheid als gevolg.
7 mei 2024
Bestelling niet volledig ontvangen. 2x gemaild en 1x gebeld nog geen reactie terug gehad
Wachttijd belachelijk. Ik heb het niet gezien anders had ik het niet besteld.
Een tentstokkenset leveren als die besteld en bevestigd is, ipv 1 losse stok.