bergzeit.nl- Logo - Beoordelingen

bergzeit.nl

588 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.883 beoordelingen in totaal

7 jun 2024
Ik bestelde mijn favoriete wandelschoenen, heb immers ongeveer elk 3e jaar een nieuw paar nodig, dit keer bij "Bergzeit". Ik koos daarvoor omdat de prijs aanmerkelijk lager was. De bezorgtijd daarbij wel zo'n 2 dagen langer maar dat vond ik geen probleem. Na betaling duurde het gevoelsmatig wel wat lang voordat ik iets hoorde over de levering en dat gaf een twijfelmoment over de aankoop. Dat bleek echter helemaal ongegrond want het bericht kwam en de dag erna mijn mooie nieuwe schoenen. Dankjulliewel.

De lowa renegade gtx mid ws 39,5 waren mooi en goed gemaakt. Helaas hadden ze ten opzichte van mijn oude lowa renegade gtx mid ws 39,5 een smallere zool. Hierdoor knelden deze nieuwe schoenen, terwijl mijn oude vanaf het begin perfect pasten. Ik verwachtte dit niet, omdat ik dezelfde type schoen in dezelfde maat had besteld. Met Bergzeit daarover contact opgenomen. Het duurde lang voordat er een antwoord op mijn vraag/klacht en verzoek tot restitutie incl retourkosten kwam. Bergzeit heeft de retourkosten niet vergoed. Wat ik niet netjes vind, omdat ik niet kan weten dat de nieuwe schoen smaller valt dan mijn oude terwijl de schoen al jaren onveranderd is. Wel bestaan er 3 wijdte maten. Ik heb normaal (mijn oude waren dat ook) en die ook besteld. Helaas zal ik niet meer bij Bergzeit bestellen.

Beoordelingen voor bergzeit.nl

3 jun 2024