NR1 Motor- Logo - Beoordelingen

NR1 Motor

5.434 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.530 beoordelingen in totaal

18 mei 2024
Vrijdagmiddag 10 mei jl. voor de eerste keer iets besteld bij NR1 Motor, in Beek en Donk. Dus eerst maar eens googelen naar revieuws en klantervaringen. Die waren zeer positief en lovend, aldus met vertrouwen een accu (Yuasa YTX 24HL-BS) bij NR1 Motor gekocht. Zoals beloofd op hun website, werd de accu al de volgende dag - zaterdag rond het middaguur - keurig bezorgd. Helemaal top, ook wat de prijs betref. Toch tot slot één dingetje: op de website staat: "De accu wordt vol geleverd". Vervolgens staat vermeld: "Door een verandering in de wet moeten de accu's verplicht gevuld geleverd worden.Een nieuwe accu dient altijd geladen te worden alvorens deze in gebruik genomen kan worden". Echter de accu dient nog wel zelf gevuld te worden, maar dat is echt een fluitje van een cent. Alles zit keurig in de doos met daarbij een duidelijke beschrijving; een kind kan de was doen!

Erg slecht. Ik wacht al een week op mijn pakket, die volgens jullie “aangekomen” is. Alles wordt apart verstuurd, dus volgens jullie heb ik alles. Post nl speelt ping-Pong met mijn pakket en het is dus spoorloos. Verder wacht ik op een retour bedrag van €78 die niet terug gestort word. Helaas 1 grote bende en veel gedoe. Kost veel geld en spullen krijg je niet. En als je het krijgt is het kapot. Drama allemaal.

Beoordelingen voor NR1 Motor

22 okt 2023
16 okt 2023
Antwoord van NR1 Motor
goedemiddag, wat onzettend verevelend te horen over uw situatie zou u even via verkoop@nr1motor.nl contact op willen nemen met ons zodat we dit kunnen oplossen met u . mvg. Nr1Motor
Bij ontvangst van de zending, heb ik gelijk even contact opgenomen. En uitgelegd dat de zending anders is dan ik verwachte. Doordat er 2 verschillende diameter handvatten in de verpakking zaten. Zij gaf aan even een contact formulier in te vullen, want dit leek haar ook niet te kloppen na een kort check van haar. Dit gedaan en foto’s toegevoegd, waarna Alex reageerde. Dit klopt je hebt een linker en een rechter. Één voor een gashendel en één normaal. Waarop ik vriendelijk verwees dat de omschrijving aangeeft handvat 22 mm diameter. Antwoord van Alex; het staat er als universeel op en alleen BMW heeft twee gelijke handvaten met verwarming, de rest niet dat had ik moeten weten. Nu Alex, ik ben geen expert op motoren en onderdelen gebied. Maar de tip die ik wil geven is, even je omschrijving aan te passen. En als dan ook daadwerkelijk te vermelden dat het universele zijn, en dat de diameter verschilt. En niet schrijft: “Geschikt voor sturen met een diameter van 22 mm” ; “Diameter 22 mm“ Ik hoop zo teleurstelling bij andere klanten te voorkomen. En Alex, werk nog even aan hoe je een boodschap wilt overbrengen en welk doel je hebt. En hoe realistische je voorstel is die je naar de klant doet. Vandaar 1*
Antwoord van NR1 Motor
Bedankt voor je reactie en opheldering over de handvatten. Het betreffen universele handvatten, waarbij één specifiek geschikt is voor een gashendel en de andere voor het stuur, daardoor is het in 99% van de gevallen geschikt. Een extra vermelding of aanpassing van de omschrijving op onze website over het feit dat ze verschillende diameters hebben, kan dit ook weer tot verwarring leiden bij klanten die niet bekend zijn met deze specifieke details. We zullen kijken hoe we dit in de toekomst wel kunnen voorkomen. Met vriendelijke groeten Bert
5 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Commande d'une veste (plus fabriquée par le fabriquant) en solde. Prix clairement indiqué sur le site, démarque importante dans une seule couleur et une seule taille. Je commande, et j'ajoute d'autres objets d'une valeur conséquente. La veste n'est pas le produit le plus cher de ma commande, loin de là. Je paie. Je reçois la facture. Tout est en ordre. Un premier mail m'indique que je dois attendre pour les autres objets, mais que la veste est de stock. Pas de soucis. Je ne suis pas pressé. Puis, un second mail m'indiquant qu'ils ont tout....sauf la veste. Or, la veste est toujours sur le site, mais remises à plus du double de prix ! Je stoppe donc la commande et exige l'application du prix ! Ils proposent une autre, même marque, autre couleur pour presque 3 fois le prix ! Or, modèle,couleur, taille initialement commandé est bien revenu sur le site. J'annule tout. Et ils envoient quand même... la commande sans la veste. Je refuse la commande. Ils remboursent...un montant erroné. (Mais rectifient après mail de réclamation). Bref, évitez. Pratique illégale pour attirer le client, ou désorganisation ? Je n'en sais rien. Mais d'autres magasins existent.
26 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling

Duurste olie van Nederland …

Olie van n1 motor 78 euro per 4 liter internetprijs voor exact dezelfde olie tussen de 45 en de 51 euro n1 motor was de duurste van Nederland. Verder nog wat onderdelen als koppeling platen set. Olie filter voorvork keringen besteld. De bestelling is drie keer uitgesteld gaat nu 12 dagen duren. Voorstel gedaan om parts te wisselen voor parts die wel leverbaar zijn maar dat schijnt lastig te zijn. Ik baal ervan omdat mijn motor uit elkaar ligt en ik kan niet verder. Volgende keer toch maar weer gewoon naar de dealer. Voor de prijs hoef je ook niet bij n1 motor te zijn. In iedergeval niet voor Olie. Ondanks toezegging van een medewerker is de zending weer uitgesteld. Nu wachten to 1 oktober. Order geplaatst op 18 september. WAARDELOOS
16 mrt 2024

Kan beter

Bij de vorige bestelling aangegeven dat 1 van de geleverde producten verkeerd geleverd was, en dat ik graag het juiste product wilde ontvangen. Hoewel de service prima was en er een nieuwe spuitbus is opgestuurd was dit wederom het verkeerd geleverde product. Ik heb het losgelaten. En bij deze bestelling was het duidelijk zichtbaar dat sommige componenten al gemonteerd hadden gezeten door het ontbreken van verf op montage delen. Ook hier heb ik het losgelaten en geprobeerd corrosie te voorkomen door verf toe te passen.
10 okt 2023

Misleidende artikel beschrijvingen.

Helaas een product gekocht waarbij op de website stond dat er montage materiaal bij zou zitten. Dat zat er niet bij, en dus heb ik nog extra kosten moeten maken om deze bij te bestellen bij de concurrent, die ze wel gewoon had. Meneer heeft op de email proberen uit te leggen dat als je de onderdelen niet nodig hebt, ze niet meegestuurd worden, maar dan moet je ze niet aanbieden vind ik. Je kan hier dus niet op de omschrijvingen of fotos van de producten vertrouwen.

Bestelling snel bezorgd maar..

Bestelling snel bezorgd, bleek echter niet te passen en moest op eigen kosten retourneren. Info op site geeft aan dat het wel moet passen. Filmpje gestuurd waarop te zien is dat het niet past, door tegengesteld schroefdraad, maar dat wordt genegeerd en afgedaan als het moet wel passen. Geld ook weer snel terug op mijn rekening, dus dat is allemaal prima, maar de service is in mijn ogen onder de maat. Ga hier niets meer kopen, omdat onzeker is of het gast passen.

Bezorging erg laat

Had grips besteld. Na aankoop werd er gezegd dat ze tussen 23 en 28 maart zouden bezorgd worden. Ze stuurden een mailtje dat het niet op voorraad was (terwijl dit niet bij aankoop gemeld stond). Wel netjes een mailtje gestuurd over de bestelling. in het mailtje stond dat het product in de loop van deze week compleet te hebben, alleen is het nu nog steeds niet in orde. PostNL heeft ook nog geen pakket ontvangen. Product dus nog niet ontvangen.
Antwoord van NR1 Motor
goededag , ik neem even met u contact op via de email . met vriendelijkegroet, Nr1motor
Geïmporteerde beoordeling

Onduidelijk of pakket onderweg is

‘Voor 22:00 uur besteld, morgen geleverd’ is niet gelukt helaas. Ook is er geen track en trace code verstuurd waardoor onduidelijk was of de bestelling überhaupt onderweg was. Donderdag is de bestelling geplaatst, op maandag heb ik contact gehad met de klantenservice. Die gingen er achteraan, maar gaven niet aan wat ze gingen doen of dat ik nog bericht zou krijgen. Daarom zelf maar voorgesteld om in de middag nog terug te bellen.
PD
Paul d.
Hoogvliet
13 mei 2024

omschrijving niet compleet

een brandstofslang besteld maar er staat niet bij of het de binnen of buitendiameter is. (jammer de verkeerde besteld) een revisieset voor de carburateur besteld maar er staat niet bij of het voor 1 of 4 vlotterkamers is dus niet genoeg besteld ( jammer kunnen we weer niet verder ) ik heb een website gevonden waar dit allemaal wel wordt vermeld. de prijs is gelijk maar je weet wel wat je krijgt. dit vind ik wel handiger.
24 nov 2023
duidelijk aangeven wat 6 volt accu's zijn, de doos was al 1 of meerdere keren dichtgeplakt dus meerdere mensen hebben hier last van, 6 volt heb je bijna nooit meer in Nederland, alleen nog fietslampjes en terugsturen voor 20e doe je ook niet, hij start nog steeds niet, op het laatste moment besloot ik net voor betalen de 2e accu 1 zwaarder te nemen anders had ik 2 waardeloze accu's
Antwoord van NR1 Motor
goedemiddag daniel, we gaan dit opnemen en het beter op onze website aangeven , neem graag volgende keer even met onze klantenservice op we helpen u graag met de juiste oplossing. met vriendelijke groet, Nr1Motor

Ik had een specifiek vraagje over draadbus remklauw

Ik had een specifiek vraagje over de remklauw welke ik gekocht had. (over de draad bus van de spiegel) Jullie gaven aan dat er geen specifieke data van was, me dus niet konden helpen. Later zag ik dat jullie van allerhande adapters hadden om dit probleem op te lossen. Op zich wel fijn , maar heb nu in delen moeten bestellen met dubbel verzendkosten. Probleem is dus wel opgelost

Extra lezen wat je besteld ivm set verwarring

Op de website was het niet voldoende vermeld en werd er gesproken over een set. Werd maar 1 product geleverd met een borg schroefje. Daarop terug moeten sturen en opnieuw moeten bestellen na telefonisch uitleg door de medewerker. Hierdoor extra kosten moeten maken. Positieve was wel dat men het retoursturen voor hun rekening nam echter zelf twee keer toesturen moeten betalen.
18 apr 2024
goedemiddag remy, Dat klinkt als een behoorlijk frustrerende ervaring. Het is altijd vervelend als de verwachtingen niet overeenkomen met wat er daadwerkelijk geleverd wordt, vooral als het extra kosten met zich meebrengt. Het is goed om te horen dat het retoursturen in ieder geval zonder extra kosten was. Heb je nu het juiste product ontvangen en is alles in orde? met vriendelijke groet , Nr1Motor
Geïmporteerde beoordeling
Remblokken besteld op 2 oktober. Wel betaald, geen remblokken ontvangen. Track and trace van een frans bedrijf. Komt geen reactie op de door mij gestelde vragen middels mail. Uren in de wacht staan, maar geen medewerker aan de telefoon krijgen. Bij deze verwacht ik dat NR1 motor mijn geld terugstort. Deze gang van zaken vind ik stijlloos. Hoogachtend, Krabbendam.
6 okt 2023

Aflevering kan beter.

Prima kwaliteit en dat voor redelijk geld,alleen de levering door UPS was raar, in de bestelling duidelijk aangegeven dat het pakket achter op de veranda gelegd mocht worden bij niet thuis en dat stond ook op een notitie bij de voordeur. Dus niet thuis afgeleverd en op moeten halen bij een UPS point. Vreemde zaak van UPS. Voor de rest prima webshop nr 1.
29 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Slechte en halve levering van 2 tassen. Stellen voor om 1 andere type tas te leveren zodat ik 2 verschillende tassen op m'n motor heb. Weten niet wanneer andere tas komt (back order) dus zit met 1 tas. (Op hun website was de tas ook nog steeds op voorraad, maar niet dus)Uiteindelijk de andere tas maar op amazon besteld. Ook slechte communicatie.

Slechte koppelingshendel van Moose racing

Koppelingshendel van Moose racing breekt zeer snel. Ik had een lichte val waarbij het armatuur van de hendel brak. Ik heb een nieuwe besteld om deze opnieuw te zien breken op dezelfde plek toen ik opnieuw een lichte val had. Zeer slecht product, 150eur voor niks. Niet de schuld van NR1 motor, maar wel een slecht product van Moose racing.
7 apr 2024
een goedenavond. Vervelend om te lezen dat het zo snel gebroken is. Het spijt me te horen dat je problemen hebt ondervonden met de koppelingshendel van Moose Racing. Het lijkt erop dat het product niet aan je verwachtingen voldeed en niet duurzaam genoeg was om zelfs kleine vallen te weerstaan. Het is frustrerend om geld te investeren in een product dat snel defect raakt. Ik al het voorval doorzetten naar de leverancier. Maar als ik zal aangeven dat er een (kleine) val was. Dan weet ik vrij zeker dat hun hier ook niets in kunnen gaan betekenen. Heeft u toevallig al gekeken naar een alternatief? dan kan ik kijken of ik hier in tegemoet kan komen. Met vriendelijk groet, Bert Berkers NR1 motor
7 apr 2024
Op woensdag 3 april een accu besteld welke donderdag de 4e zou worden bezorgd. Op donderdag bericht datdoir een storing bij DHL er 1 of 2 dagen vertraging is. Op vrijdag om 14:50 uur bericht dat de bezorger ondeweg is. Niets ontvangen, en op zaterdagmiddag bericht dat het pas maandag de 8e wordt geleverd. Waardeloze service!
7 apr 2024
Beste John, Bedankt voor je feedback, we vinden het jammer om te horen dat je niet tevreden bent met je ervaring. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn als een bestelling vertraging oploopt, vooral als je op iets wacht waar je op rekent. We willen graag verduidelijken dat we je bestelling op tijd hebben ingepakt en verzonden, zoals beloofd. Helaas kunnen we niet altijd controleren hoe snel de postbode levert, maar we bieden ook de mogelijkheid om te kiezen voor een andere bezorgdienst, zoals PostNL, als je dat liever hebt. Als je niet tevreden bent met de service of als er iets misgaat met je bestelling, staat ons retourbeleid altijd open. We willen ervoor zorgen dat je tevreden bent met je aankoop, dus als er iets niet klopt, laat het ons alsjeblieft weten. Nogmaals bedankt voor je feedback en we hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om je beter van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, NR1 motor