NR1 Motor- Logo - Beoordelingen

NR1 Motor

5.394 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.490 beoordelingen in totaal

18 mei 2024
Vrijdagmiddag 10 mei jl. voor de eerste keer iets besteld bij NR1 Motor, in Beek en Donk. Dus eerst maar eens googelen naar revieuws en klantervaringen. Die waren zeer positief en lovend, aldus met vertrouwen een accu (Yuasa YTX 24HL-BS) bij NR1 Motor gekocht. Zoals beloofd op hun website, werd de accu al de volgende dag - zaterdag rond het middaguur - keurig bezorgd. Helemaal top, ook wat de prijs betref. Toch tot slot één dingetje: op de website staat: "De accu wordt vol geleverd". Vervolgens staat vermeld: "Door een verandering in de wet moeten de accu's verplicht gevuld geleverd worden.Een nieuwe accu dient altijd geladen te worden alvorens deze in gebruik genomen kan worden". Echter de accu dient nog wel zelf gevuld te worden, maar dat is echt een fluitje van een cent. Alles zit keurig in de doos met daarbij een duidelijke beschrijving; een kind kan de was doen!

Erg slecht. Ik wacht al een week op mijn pakket, die volgens jullie “aangekomen” is. Alles wordt apart verstuurd, dus volgens jullie heb ik alles. Post nl speelt ping-Pong met mijn pakket en het is dus spoorloos. Verder wacht ik op een retour bedrag van €78 die niet terug gestort word. Helaas 1 grote bende en veel gedoe. Kost veel geld en spullen krijg je niet. En als je het krijgt is het kapot. Drama allemaal.

Beoordelingen voor NR1 Motor

31 okt 2023
Stond voor 22 uur besteld Volgende dag geleverd. Maar dat was helaas niet zo. Daarna heb ik wel 6 mailtjes ontvangen. Dat ik het pakket had ontvangen .
17 mrt 2024
Mijn bestelling zou 14 of 15 maart bezorgd worden echter nog niet geleverd zonder te laten weten hoe of wat. Hopelijk dat levering snel plaatsvindt.
Antwoord van NR1 Motor
Beste Edwin. Zo te zien is deze direct vanuit de leverancier opgestuurd. Ik ga er even voor je achteraan. En zal de tracking op de mail zetten.
Een kleinigheid besteld maar noodzakelijk. De beloofde levertermijn werd helaas niet gerespecteerd en het paktje is nog altijd niet in mijn bezit
Antwoord van NR1 Motor
goededag, we ziijn bezig met een onderzoek naar uw pakket excuses voor het ongemak . mvg, Nr1Motor
stond op de website: op voorraad dus binnen 24 uur in huis. . . . . . helaas duurde het 4 dagen eer ik de onderdelen binnen had, beetje jammer!
24 mrt 2024
tot 2 x toe verkeerde levering , na meer dan 1 maand uiteindelijk mijn bestelling geannuleerd want je kunt niet eeuwig wachten op een kettingset
Antwoord van NR1 Motor
goededag , Dat klinkt inderdaad als een frustrerende situatie. Het is mogelijk dat je na twee keer een verkeerde levering en meer dan een maand wachten je bestelling hebt geannuleerd. Als je wilt, kan ik suggesties geven over hoe je verder kunt gaan. Heb je al contact opgenomen met ons om te zien of we een oplossing kunnen bieden, zoals een terugbetaling of een alternatieve oplossing? mvg Nr1Motor

Mustang zadel, ontvang 2x cilinder.

Mustang zadel besteld, krijg een losse cilinder. Hierover gebeld en .... krijg wederom een losse cilinder. Nu heb ik 2 cilinders en geen zadel.
Antwoord van NR1 Motor
Hallo. hier is inderdaad was mis gegaan. Zo te zien waren deze producten bij de leverancier verkeerd gelabeld. Inmiddels is er al contact geweest en ook opgelost.

Slecht

Ik had een goude ketting besteld en heb een zwarte binnengekrege stokt op de site dat hij oaste en mas niet tegoei tanden komen niet overeen
goeddemiddag, we nemen contact met u op voor de juiste oplossing. mvg, Nr1Motor
22 apr 2024

Beschadigd

Helaas kreeg ik een beschadigde batterij geleverd, en heb ik na reeds contact opgenomen te hebben met jullie nog geen antwoord gehad..
22 apr 2024
goedemorgen samantha , Het spijt me te horen dat je een beschadigde batterij hebt ontvangen en dat je nog geen reactie hebt ontvangen na contact op te hebben genomen. Dat is zeker niet de ervaring die je zou moeten hebben. Ik begrijp dat dit erg frustrerend kan zijn. Als je nog geen antwoord hebt gekregen na het contact opnemen met de verkoper, raad ik je aan om opnieuw contact met ons op te nemen en te benadrukken dat je een dringende reactie nodig hebt vanwege de beschadigde levering. Zorg ervoor dat je alle relevante informatie verstrekt, zoals foto's van de beschadigde batterij en je bestelnummer, om het proces te versnellen. Als je nog steeds geen bevredigende reactie krijgt, kan het helpen om te controleren of er alternatieve contactmethoden zijn, zoals telefonisch contact of sociale media. Soms kunnen andere kanalen snellere reacties opleveren. Ik hoop dat je snel een passende oplossing krijgt voor het probleem met de beschadigde batterij. met vriendelijke groet , Nr1Motor
Verkeerde product geleverd Ik heb een klepdeksel pakking besteld voor een Suzuki gsxr 750 en heb er een gekregen van een Honda xl500
Antwoord van NR1 Motor
goedemiddag , graag even contact opnemen op verkoop@nr1motor.nl , dan gaan we dit oplossen. mvg, Nr1Motor
Goeie webshop maar slecht bereikbaar over orders status ben al 4 dagen aan wachten op de bevestiging waneer mn paketje komt
Je.heb me het verkeerde bouwjaar van de uitlaten toegestuurd ik heb het 22 model en jullie sturen me het 21 model uitlaat.
Antwoord van NR1 Motor
goedemorgen kees, zou u even contact met ons willen opnemen via verkoop@nr1motor , dan gaan wij samen met u de passende oplossing voor u vinden . excusesvooor het ongemak ! met vriendelijke groet, Nr1Motor
Motor accu besteld zou beter een accent opgelegd moeten worden met dikke letters Of bijvoegen flesje met accuzuur
17 apr 2024
Heel vervelend dat u dit niet heeft opgemerkt . Helaas is het volgens de nieuwe wetgeving niet meer mogelijk voor ons om accuzuur te leveren . Dit word ook duidelijk op de site vermeld .Deze tekst vind u prominent bij het product met kleur benadrukt . En er word een accuzuurvrij alternatief aangeboden . Het is natuurlijk altijd mogelijk om de accu retour te sturen als het u niet lukt om deze elders te laten vullen.
Hoge verzendkosten voor een brievenbus pakketje. Om die reden weet ik niet zeker of ik daar weer zou bestellen
Afgebeelde levertermijnen zijn niet altijd up to date, vragen voor customer service niet altijd goed beantwoord
M.n. de software... Het veld cookies accepteren verdwijnt niet. Product informatie vind ik niet duidelijk.

Geen oude accus meer aub

Geen oude accus meer verkopen. De geleverde accu was van 2021 en zag eruit alsof er gravel of zand op lag.
Antwoord van NR1 Motor
goedemiddag , excusses voor het ongemak , zo hoort u inderdaad geen accu te ontvangen, ik zie dat u de accu inmiddels toch al retour heeft gestuurd naar ons, we hadden dit graag met u op willen lossen voor een nieuwe accu .maar we gaan ons best doen dit in de toekomst te voorkomen . met vriendelijke groet , Nr1Motor
JD
Jury d.
Rotterdam
24 nov 2023
Goederen slecht verpakt, te ruime doos met een enkelvoudig tape afdichting. Doos was volledig geopend.
3 dec 2023
Zeer snelle verzending, beetje aan de dure kant. Product bleek niet helemaal compatibel maar soit
27 apr 2024
Uitgebreidere omschrijving op de website zetten of uitgebreider antwoord geven op vragen.

Slecht of oud produkt

In het verleden steeds tevreden geweest, deze tankpads kleven al niet meer aan de zijkant
Antwoord van NR1 Motor
goedemiddag , wat vervelend om te horen zou u even contact met ons willen opnemen via verkoop@nr1motor.nl dan kijken we graag even met u mee voor de juiste oplossing. mvg , Nr1motor