sanispecials.nl

406 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.726 beoordelingen in totaal

Ik ben recentelijk uitstekend geholpen door Hans en Irma bij Sanispecials en wil graag mijn positieve ervaring delen. Vanaf het begin tot het einde van mijn aankoopervaring waren ze zeer professioneel en behulpzaam. Hans en Irma toonden zich ware vakmensen; ze waren niet alleen accuraat in hun aanpak, maar dachten ook actief met me mee om ervoor te zorgen dat ik de juiste keuzes maakte. Bij eventuele vragen of behoefte aan hulp stellen ze je gerust en geven ze duidelijke uitleg. Mijn aankoop, een prachtig Clou fonteintje met een designkraan en sifon, was niet alleen visueel aantrekkelijk maar ook zeer betaalbaar. De prijs/kwaliteit verhouding was uitstekend, waardoor ik het gevoel had een goede deal te hebben gesloten. Wat de klantenservice betreft, was deze zeer goed te bereiken. De website van Sanispecials is helder en overzichtelijk, waardoor het winkelen een plezierige ervaring was. Ik waardeer ook de snelle reactietijd van het bedrijf, vooral omdat het door slechts 4 mensen wordt bemand. In vergelijking met sommige klachten van andere kopers over de reactiesnelheid, vind ik persoonlijk dat het bedrijf het nog steeds netjes en snel doet. Al met al ben ik zeer tevreden over mijn ervaring met Sanispecials en zou ik zonder aarzeling opnieuw bij hen bestellen. Dankzij Hans, Irma en het hele team voor hun uitstekende service!

Eerst gebeld met Sanispecials of het artikel wel degelijk op voorraad was. Want zijn meer bedrijven die het aanbieden. Kreeg te horen "ja hoor is op voorraad, als u vandaag nog snel besteld heeft u het morgen in huis" Ging om een automatisch beluchter voor het riool. Best wel een ding als die stuk is qua stankoverlast. Dus besteld om 17:06 uur, op de website stond immers voor 17:30 uur besteld is volgende dag geleverd en gebeld van te voren. Volgende werkdag, geen levering maar ook geen verzendbevestiging ontvangen wel mail van de bestelling. Nogmaals gebeld en bij navraag konden ze niet zien wat er mis is gegaan. Aan de telefoon kreeg ik te horen dat het artikel dan de volgende werkdag bezorgd zou worden (vrijdag). Gezegd wat als dat mis zou gaan, maar werd verzekerd dat ik anders terug moest bellen. Idd direct na telefoontje een mailtje van de verzending met Postnl. Echter met de track en trace gaf Postnl aan dat het artikel (nog) niet door hun was ontvangen. Ik dacht zal wel in de avond gebeuren dan. Gister was het vrijdag, u raad het al, geen artikel. Ik weer gebeld echter waren ze al gesloten om 16:00 en ik belde vanwege werk pas om 16:30 uur. Dus dan maar hopen op de bezorging zaterdag. Nu net gekeken in de app Postnl en zelfde melding dat het artikel (nog) niet ontvangen is door hun. Dus ik denk ook niet iets te ontvangen vandaag. Dus betekent gewoon het hele weekend nog in de stank. Want ik kan maandag pas weer bellen, zal waarschijnlijk wel excuus krijgen en dan heb ik misschien dinsdag (bijna een week later) het artikel in huis. Wat een slechte service, volgende keer toch maar ergens anders bestellen. Afspraken slecht, communicatie slecht, bereikbaarheid slecht.
SD

Beoordelingen voor sanispecials.nl

Leveren niet en reageren niet op mail en telefoon nummer op site is niet in gebruik lijkt op oplichters
Antwoord van sanispecials.nl
Goedemiddag, Op zaterdag zijn wij niet geopend waardoor wij uw order op maandag hebben opgepakt. Maandag 15-1 is hij besteld bij de leverancier en dinsdag 16-1 heeft u een track & trace nummer van ons ontvangen en zou uw pakket bij u worden bezorgd. Mijn collega heeft 17-1 nog contact met u gehad over de levering. Jammer dat u ons als oplichters benoemd terwijl we wel degelijk contact met u hebben gehad. Met vriendelijke groet, Team Sanispecials

Slecht

Sturen gewoon 2 hele andere dingen op waar ik nog steeds niet mee kan maken wat ik moet maken
op tijd de goederen leveren en een beoordeling vragen nadat de goederen geleverd zijn.
Kan gemaakte afspraken niet nakomen Adverteert totaal verkeerd
Na 5 dagen is mijn bestelling nog steeds niet verzonden
Antwoord van sanispecials.nl
Beste, We vinden het heel vervelend dat uw bestelling een vertraging heeft opgelopen. Hij wordt vandaag 12-12-2023 bij u bezorgd. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Sanispecials
Onduidelijkheid in bestelproces over levertijd
19 apr 2024
Ik kreeg het verkeerde product.
16 apr 2024
17 apr 2024
Goedemiddag, U had een zeepdispenser ontvangen die defect was. Als het goed is heeft u een nieuwe zeepdispenser mogen ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn dan horen wij het graag van u. Met vriendelijke groet, Team Sanispecials