Lucardi Juwelier Arnhem Kronenburg- Logo - Beoordelingen

Lucardi Juwelier Arnhem Kronenburg

234 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden400 beoordelingen in totaal

5 sep 2024
Ik ging om de eerder in Arnhem centrum gekochte zilveren armband naar de vestiging in Kronenburg om te laten graveren. Maar bij het weer uit het zakje halen zie ik dat de armband best beschadigd is. Tegelijkertijd zegt de medewerkster dat zilveren armbanden niet gegraveerd kunnen worden. Ook de eerder gerekende 'aanzetkosten' van een oogje aan een tegelijkertijd gekocht, te kort kettinkje op advies verkoopster, waren niet nodig geweest. Gelukkig mocht ik de beschadigde armband omruilen voor een ander, duurder exemplaar en werden de kosten verrekend met de al betaalde graveer en aanzet kosten. Wat een goede service!!
AB
Anja B.
Huissen

30 apr 2024
Twee maal naar de winkel geweest voor hetzelfde product. Was stuk, ander besteld, foute kleur. (memberkaart 2220430184387) Bedrag van het kapotte product teruggestuurd en geld was op de rekening gestort. Werd teruggebeld dat ik dit bedrag moest betalen i.v.m. kastekort. Heb ik gezegd dat ik de andere armband terug heb gestuurd via DHL en het verrekend moest worden. Gingen ze niet mee akkoord terwijl dit hun fout is tot twee maal toe. Ze waren ook erg kortaf en onvriendelijk. Bij deze winkel kom ik dus nooit meer terug.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Arnhem Kronenburg

AB
Anja B.
Huissen
5 sep 2024
4 sep 2024
De collectie met de smilies oorbellen zijn ontzettend schattig. We hebben dit cadeau gedaan aan de dochter van mijn vriendin. Toen bleek dat de 2e halve prijs was heb ik er ook een paar gekocht voor mijn dochter. Dat heeft een smile op mijn dochter haar gezicht getoverd! Dank u wel voor de leuke actie!
30 aug 2024
Zeer vriendelijk geholpen en geattendeerd op de klantenkaart, scheelde toch weer een paar euro's. Ook erg leuke collectie
27 aug 2024
De verkoopster had alle geduld en tijd voor mij om het één en ander uit te leggen.
27 aug 2024
Klant vriendelijk eerlijke antwoorden. En niet dat gepus om wat te kopen
14 sep 2024
Vriendelijk personeel, helpen je heel goed. Denken met je mee.
3 sep 2024
Geweldig goed geholpen, veel expertise en vriendelijkheid!
10 sep 2024

Goede hulp!

Goede hulp, keus snel gemaakt, vriendelijke medewerkster
30 aug 2024
Was gewoon goed geholpen en alles ging snel en soepel
21 aug 2024
De vriendelijke hulp ondanks dat het erg druk was.
28 aug 2024
Goed geholpen maar weinig maten in de ringen
30 aug 2024
Meer medewerkers als het druk is
2 sep 2024
24 aug 2024
22 aug 2024
23 aug 2024

Schandalig geen doosje

Schandalig dat je bij een setje oorbellen en ketting niet het sieradendoosje gratis krijgt.