Lucardi Juwelier Arnhem Kronenburg- Logo - Beoordelingen

Lucardi Juwelier Arnhem Kronenburg

234 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden400 beoordelingen in totaal

5 sep 2024
Ik ging om de eerder in Arnhem centrum gekochte zilveren armband naar de vestiging in Kronenburg om te laten graveren. Maar bij het weer uit het zakje halen zie ik dat de armband best beschadigd is. Tegelijkertijd zegt de medewerkster dat zilveren armbanden niet gegraveerd kunnen worden. Ook de eerder gerekende 'aanzetkosten' van een oogje aan een tegelijkertijd gekocht, te kort kettinkje op advies verkoopster, waren niet nodig geweest. Gelukkig mocht ik de beschadigde armband omruilen voor een ander, duurder exemplaar en werden de kosten verrekend met de al betaalde graveer en aanzet kosten. Wat een goede service!!
AB
Anja B.
Huissen

30 apr 2024
Twee maal naar de winkel geweest voor hetzelfde product. Was stuk, ander besteld, foute kleur. (memberkaart 2220430184387) Bedrag van het kapotte product teruggestuurd en geld was op de rekening gestort. Werd teruggebeld dat ik dit bedrag moest betalen i.v.m. kastekort. Heb ik gezegd dat ik de andere armband terug heb gestuurd via DHL en het verrekend moest worden. Gingen ze niet mee akkoord terwijl dit hun fout is tot twee maal toe. Ze waren ook erg kortaf en onvriendelijk. Bij deze winkel kom ik dus nooit meer terug.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Arnhem Kronenburg

3 sep 2024
Personeel was niet zo vrolijk
21 jul 2024
mijn ervaring eerlijk advies ik wilde er een zwarte ring bij de ringen die had de medewerker vond dat te hard erbij staan en liet mij zien wat ze bedoelde en ze had volkomen gelijk dus top en eerlijk sjapo vooral eerlijk blijven komen ze altijd terug gr.marian behr foto meesturen lukt niet sorry heb alleen ervaring in de winkel niet de webshop
3 aug 2024
Ik heb orbelen gekocht. Verkoopster was vriendelijk. Net als altijd bij jullie netjes ingepakt ook al is het voor mij zelf. Hmm beter? Miss wat informatie over product . Zoals materiaal,kleur(blijft wel zo goudkleurig?) sluiting?
15 aug 2024

makkelijk rondkijken zonder dat je…

In deze winkel kun je makkelijk rondkijken zonder dat je direct op je nek wordt gezeten met 'kan ik u ergens mee helpen'. Bij vragen staan de medewerksters voor je klaar en helpen je goed. Wij zijn zeer tevreden met dit filiaal!
26 jul 2024
Fijn geholpen. Mijn dochter werd 30 en mocht van mij een horloge uitzoeken. Gelukkig zijn jullie betaalbaar en hebben leuke sieraden. Bedankt.
7 aug 2024
Goed Veel soorten juwelen, het was druk in de winkel en de medewerkers hebben dit goed aangepakt. Super mooie ketting weten te kopen!
27 jul 2024
Vriendelijk personeel,en ze nemen alle tijd voor je,of je nou iets koopt of een reparatie,maak je bijna nergens meer mee
30 jul 2024

Horloge

Net zolang gezocht en gemeten tot het horloge perfect sloot om de smalle pols van mijn dochter
14 aug 2024
Geholpen door een ontzettend lieve medewerker die echt de tijd nam om dingen te laten zien
LM
L M.
Doesburg
11 aug 2024
Uitgebreide collectie. Altijd vriendelijk personeel. Je wordt goed geholpen
22 jul 2024
Fijne winkel en ik werd heel goed geholpen. Ze denken met je mee!
17 aug 2024
Heel fijn en vriendelijk geholpen niks was teveel.
23 jul 2024
Vriendelijke medewerkers, snel en goed geholpen!

Super klantvriendelijke dame!

Fijn geholpen door een super vriendelijke dame!!
10 aug 2024
Fijn geholpen door vriendelijk personeel
7 aug 2024
Goede service, vriendelijk personeel