dutch-plaza.nl- Logo - Beoordelingen

dutch-plaza.nl

404 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.739 beoordelingen in totaal

Eerste keer bij Dutch Plaza besteld. Zaterdag de Samsung s24 Ultra besteld en kreeg hem woensdag door Post.NL geleverd. Telefoon is nieuw uit het doos en ik heb alles gechecked, het is de originele Samsung telefoon. Als je twijfels hebt of Dutch Plaza betrouwbaar is dan kan ik je nu al zeggen, maak je geen zorgen, je kan gerust bij hun bestellen. Ze zijn ook via Whatsapp te bereiken dus als je vragen hebt, stuur hen een bericht, ik kreeg binnen 20 min een bericht terug. Mijn volgende telefoon weer bij DP bestellen. Bedankt!

Ik kan geen review geven over Dutch-Plaza, omdat ik het artikel dat ik heb gekocht niet heb ontvangen. Ik kan wel een review geven over de bezorgdienst die Dutch-Plaza gebruikt, namelijk PostNL, en dat is dat de service van PostNL volstrekt onvoldoende is. Ten eerste, hun track and trace zei dat mijn pakket vandaag tussen 11:50 en 13:50 zou aankomen, maar ze kwamen niet aan. Vervolgens zeiden de track en trace dat ze voor 22:00 zouden leveren. Uiteindelijk, om ongeveer 18:00 uur, zeiden de track & trace dat de levering was mislukt en dat ik mijn pakket moest ophalen bij een van hun afhaalpunten, ongeveer 30-45 minuten rijden verderop. Ik weet toevallig zeker dat de bezorger nooit bij mij thuis is geweest en nooit bij mij heeft aangebeld. In plaats daarvan liet de chauffeur mijn pakket gewoon achter op het afhaalpunt zonder zelfs maar te proberen op mijn adres af te leveren. Dit is niet de eerste keer dat ik problemen heb met PostNL, maar wel de laatste. Ik zal in de toekomst geen aankopen meer doen waarbij PostNL bezorgt.

Beoordelingen voor dutch-plaza.nl

15 mei 2024