Pretty Orange Nederland- Logo - Beoordelingen

Pretty Orange Nederland

5 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.211 beoordelingen in totaal

1 sep 2024
Ik heb geboortekaartjes bij pretty orange besteld. Er is veel keuze, het programma om je kaartje te personaliseren werkt gemakkelijk. De proefdruk en de uiteindelijke kaartjes waren heel snel in huis. Ik had een foutje gemaakt bij het bestellen en de klantenservice heeft dat heel snel en klantvriendelijk voor me hersteld.

24 jul 2024
Ik bestelde 60 geboortekaartjes en kreeg er maar 59. Een deel van de kaartjes zijn verkeerd gedrukt, met name tekst over tekst, alignering fout etc. Nu wacht ik op een oplossing van de klantendienst.

Beoordelingen voor Pretty Orange Nederland

24 jul 2024

Te weinig geboortekaartjes én verkeerd gedrukt

Antwoord van Pretty Orange Nederland
15 aug 2024
Beste, Bedankt voor je waardevolle review! Ondertussen hebben wij contact gehad en jou voorzien van nieuwe kaartjes. Ik hoop dat je deze met trots hebt kunnen versturen en hoop ook dat jij mijn mail hierover hebt mogen ontvangen. We hopen dat jullie het verder goed maken en horen graag nog van je mocht er iets zijn. Met vriendelijke groeten, Sanne Team Pretty Orange