Pretty Orange Nederland- Logo - Beoordelingen

Pretty Orange Nederland

5 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.211 beoordelingen in totaal

Ik heb geboortekaartjes bij pretty orange besteld. Er is veel keuze, het programma om je kaartje te personaliseren werkt gemakkelijk. De proefdruk en de uiteindelijke kaartjes waren heel snel in huis. Ik had een foutje gemaakt bij het bestellen en de klantenservice heeft dat heel snel en klantvriendelijk voor me hersteld.

24 jul 2024
Ik bestelde 60 geboortekaartjes en kreeg er maar 59. Een deel van de kaartjes zijn verkeerd gedrukt, met name tekst over tekst, alignering fout etc. Nu wacht ik op een oplossing van de klantendienst.

Beoordelingen voor Pretty Orange Nederland

Super

Prima voor elkaar en het zlet er prachtig uit bedankt
16 jul 2024
Top site! Makkelijk aan te passen voor elk kaartje. Goed geregeld en makkelijk bestellen.
Antwoord van Pretty Orange Nederland
Beste Jouke, Bedankt voor je prachtige beoordeling en bestelling! Super om te horen dat je zo tevreden bent over de shop. We wensen jullie nog heel veel gelukkige jaren samen en een mooi feest! Met vriendelijke groet, Carla Team Pretty Orange NL
24 jul 2024

Te weinig geboortekaartjes én verkeerd gedrukt

15 aug 2024
Beste, Bedankt voor je waardevolle review! Ondertussen hebben wij contact gehad en jou voorzien van nieuwe kaartjes. Ik hoop dat je deze met trots hebt kunnen versturen en hoop ook dat jij mijn mail hierover hebt mogen ontvangen. We hopen dat jullie het verder goed maken en horen graag nog van je mocht er iets zijn. Met vriendelijke groeten, Sanne Team Pretty Orange
27 jun 2024
2 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Hele leuke site, mooie kaart uitgezocht, super tevreden over het resultaat
2 jun 2024
Beste Rob,Bedankt voor je recensie. Fijn dat je de site zo positief hebt ervaren en een mooie kaart hebt gevonden die bij jullie past!We staan graag opnieuw voor je klaar.Met vriendelijke groet,Sofieke Pretty Orange
11 mei 2024
Super professioneel en prettig
12 mei 2024
Beste Gerard en Marijke,Ontzettend bedankt voor de prachtige review!We hebben heel graag samengewerkt en meegedacht hoor, veel plezier met het versturen van de kaartjes en een mooi feest gewenst!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Pretty Orange
Geïmporteerde beoordeling
Het is heel fijn om van standaard ontwerpen toch je eigen draai te kunnen geven. De kwaliteit is ontzettend goed. Veel keuze in het soort papier. En een hele snelle levering.
Antwoord van Pretty Orange Nederland
Beste Deborah,Bedankt voor het delen van jouw positieve feedback! Fijn te horen dat je de kwaliteit, de ruime papiersoorten en snelle levering waardeert. Ook in de toekomst staan we graag weer voor je klaar!Met vriendelijke groet,Sofieke Pretty Orange
21 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Fijn dat je zelf je ontwerp kunt maken. Dat het automatisch wordt opgeslagen en dat er proefdrukken tw bestellen zijn. De kwaliteit is heel goed. Een echte aanrader.
Geïmporteerde beoordeling
Heel fijn dat je vantevoren een proefdruk kunt bestellen. Daarna met de nodige aanpassingen besteld en perfect bezorgd.
Antwoord van Pretty Orange Nederland
Beste Joze,Bedankt voor de prachtige review! Heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze producten en dienstverlening, heel graag gedaan!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Pretty Orange
18 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Super goede service toen bleek dat er een spelfout in de kaart zat.
19 apr 2024
Beste Sandy,Bedankt voor je review!Fijn om te lezen dat we je naar wens hebben kunnen helpen om het spelfoutje op te lossen! Neem gerust contact met ons op als we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen.Met vriendelijke groet,TimTeam Pretty Orange
5 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
snelle en correcte afhandeling van de bestelling.
25 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Prachtige kaarten en redelijk snel bij je thuis!
3 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Prima website, prima producten, prima levering
15 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Prachtige geboortekaartjes en snelle service
5 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
uw ontwerp is snel en eenvoudig te maken
26 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Correct en keurig netjes verzorgd .
22 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Kaartontwerp was makkelijk te maken
Geïmporteerde beoordeling
Prachtige kaarten, snel bezorgd.
Geïmporteerde beoordeling
Alles top! Super tevreden! ????