paradigit.nl- Logo - Beoordelingen

paradigit.nl

1.789 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.263 beoordelingen in totaal

Ik had besloten om mijn aankoop bij ParaDigit te doen vanwege de prijs. In vergelijking met andere aanbieders bleek ParaDigit veruit de goedkoopste. Voorafgaand aan de aankoop heb ik telefonisch contact gehad met ParaDigit omtrent een aantal vragen die ik had over het product en werd keurig geholpen. De verkoper beloofde mij nog extra informatie toe te sturen, doch dit heb ik, zelfs na nog een keer te hebben gebeld, niet ontvangen. Ik heb toch besloten om mijn aankoop door te zetten en heb, na de betaling, een dag later het product in goede staat ontvangen. Persoonlijk vindt ik dat de prijs, bestelling, tijdsduur en levering heel vlot verliepen. Zelfs de beveiliging ( je moet eerst een geleverde code overleggen) alvorens ik het product in ontvangst kon nemen is helder en safe te noemen. Kortom, ik ben een tevreden klant over de prijs, levering en snelheid van mijn bestelde product bij ParaDigit.

Computer laten assembleren bij Paradigit positief: - Mooie strakke assemblage, netjes afgewerkt - Klantenservice : telefonische ondersteuning is vriendelijk en vakbekwaam, korte wachttijden. Wat minder: - Prijsniveau hoger dan bij veel anderen als Megekko en Azerty. Soms wel meer dan 100,- bij highend CPU's -Desktop pc's zijn kwetsbaarder dan bv laptops die wat meer ontworpen zijn voor transport en wat schokbestendiger zijn. Desondanks werd de computer in de doos van de case bezorgd (DHL) en was beschadigd bij aankomst, de videokaart lag er half uit, en de doos was beschadigd. Ter voorkoming van transportschade worden er in de computer case PUR schuim vulstukken gebruikt die erg vastzitten en moeilijk te verwijderen zijn. De kans bestaat dat je bij het verwijderen een component lostrekt of beschadigd. Bij retour na reparatie werd er om de doos een grotere gedaan met papieren vulling, jammer dat dit niet eerder was gebeurd dan was de schade wellicht voorkomen. - response tijd bij email en app is traag. Mijn app is nooit beantwoord, maar dat komt wellicht omdat ik na 3 uur wachten maar eens heb gebeld. Als je iets beschadigd ontvangt wil je graag direct contact. - Belangrijk punt: het is niet mogelijk je product af te leveren bij reparatie, er is geen aflever - en ophaal punt. Alles gaat via DHL met alle risico's van dien, zeker omdat je zelf als afzender verantwoordelijk bent voor schade tijdens het vervoer. Conclusie: waarom de kwetsbare desktop pc's niet verzenden met eigen- of gespecialiseerde transportdienst en ophaalservice. De extra kosten heb ik er in ieder geval graag voor over.

Beoordelingen voor paradigit.nl

30 aug 2024
Ik heb 2 roze camera’s besteld als cadeau. De doosjes waren wel die kleur, maar de camera’s mintgroen. Ook was het niet duidelijk dat er geen fotopapier bijzat. Ik heb met paradigit gebeld en gezegd dat ik het niet leuk vond dat ik een verkeerde kleur cadeau gaf wat pas bleek bij het uitpakken. En dan ook nog geen foto kunnen maken. Ik kon ze niet retour sturen omdat het al was uitgepakt vond ik en heb genoegen genomen met de kleur. Ik vroeg om een tegemoetkoming ivm extra kosten voor fotopapier. Daar zou ik nog bericht over krijgen per mail. Dat is echter nooit gebeurd. Jammer…
2 sep 2024
Heel slecht, Na een paar onbeantwoorde mails zelf contact opgenomen. De medewerker zou de adres wijziging doorgeven,niet dus. Na drie dagen weer contact met een medewerker opgenomen,deze zou het ook weer doorgeven aan de vervoerder. En nu maar wachten en hopen dat het pakje naar het goede adres word gestuurd.
4 sep 2024

Slechte service

Ik had een laptop en een docking station besteld. De docking station moet echter nog steeds binnen komen. Tot 2 x toe gebeld met klantenservice. Mij werd tot 2 x toe verteld dat er gezocht zou worden naar een oplossing en dat ik terug gebeld zou worden, maar dat moet nog steeds gebeuren.
30 aug 2024
Kreeg een kapotte hdd opgestuurd. Waar de seal verpakking behoorlijk gekreukt was. Waarschijnlijk in het lager op de grond gestuiterd. En het doosje ook bedeukt. Maar dat is dhl weer. Heb uiteindelijk wel een nieuwe gekregen. Maar geeft toch stress.
DB
13 aug 2024
zonder code geen computers en de code was in de mail niet te vinden, dus heb om nieuwe codes gevraagd en kon dan een dag telaat alsnog de computers ontvangen, veel te omslachtig
21 aug 2024
Zending niet ontvangen DHL stuurt deze uit eigen beweging retour. Gemeld bij Paradigit maar geen actieve opvolging ontvangen een week na dato.
8 aug 2024
Een week na bestelling nog steeds niets ontvangen. Hoeveel moeite kost het om 25 km te overbruggen?
2 sep 2024
Prima geholpen aan de zakelijke telefoon, jammer dat er na aankoop geen verzekering meer bij kon.
31 aug 2024
Bestelling volgens DHL bezorgd. Echter is dit niet het geval. En de handtekening is niet van mij.
14 aug 2024
Product beschadigd aangekomen en geen proccesor geinstalleerd koeler eraf gevallen van processor.
9 aug 2024

teveel oude usb aansluitingen...1…

teveel oude usb aansluitingen...1 kapotte usb in gang...en koeling moederboord werkte niet.
8 aug 2024
afwachten tot mijnbestelling rond is aan de telefoon is men vriendelijk en behulp saam
15 aug 2024
Doen poging om onder het herroepingsrecht uit te komen.