paradigit.nl- Logo - Beoordelingen

paradigit.nl

1.790 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.264 beoordelingen in totaal

Ik had besloten om mijn aankoop bij ParaDigit te doen vanwege de prijs. In vergelijking met andere aanbieders bleek ParaDigit veruit de goedkoopste. Voorafgaand aan de aankoop heb ik telefonisch contact gehad met ParaDigit omtrent een aantal vragen die ik had over het product en werd keurig geholpen. De verkoper beloofde mij nog extra informatie toe te sturen, doch dit heb ik, zelfs na nog een keer te hebben gebeld, niet ontvangen. Ik heb toch besloten om mijn aankoop door te zetten en heb, na de betaling, een dag later het product in goede staat ontvangen. Persoonlijk vindt ik dat de prijs, bestelling, tijdsduur en levering heel vlot verliepen. Zelfs de beveiliging ( je moet eerst een geleverde code overleggen) alvorens ik het product in ontvangst kon nemen is helder en safe te noemen. Kortom, ik ben een tevreden klant over de prijs, levering en snelheid van mijn bestelde product bij ParaDigit.

Computer laten assembleren bij Paradigit positief: - Mooie strakke assemblage, netjes afgewerkt - Klantenservice : telefonische ondersteuning is vriendelijk en vakbekwaam, korte wachttijden. Wat minder: - Prijsniveau hoger dan bij veel anderen als Megekko en Azerty. Soms wel meer dan 100,- bij highend CPU's -Desktop pc's zijn kwetsbaarder dan bv laptops die wat meer ontworpen zijn voor transport en wat schokbestendiger zijn. Desondanks werd de computer in de doos van de case bezorgd (DHL) en was beschadigd bij aankomst, de videokaart lag er half uit, en de doos was beschadigd. Ter voorkoming van transportschade worden er in de computer case PUR schuim vulstukken gebruikt die erg vastzitten en moeilijk te verwijderen zijn. De kans bestaat dat je bij het verwijderen een component lostrekt of beschadigd. Bij retour na reparatie werd er om de doos een grotere gedaan met papieren vulling, jammer dat dit niet eerder was gebeurd dan was de schade wellicht voorkomen. - response tijd bij email en app is traag. Mijn app is nooit beantwoord, maar dat komt wellicht omdat ik na 3 uur wachten maar eens heb gebeld. Als je iets beschadigd ontvangt wil je graag direct contact. - Belangrijk punt: het is niet mogelijk je product af te leveren bij reparatie, er is geen aflever - en ophaal punt. Alles gaat via DHL met alle risico's van dien, zeker omdat je zelf als afzender verantwoordelijk bent voor schade tijdens het vervoer. Conclusie: waarom de kwetsbare desktop pc's niet verzenden met eigen- of gespecialiseerde transportdienst en ophaalservice. De extra kosten heb ik er in ieder geval graag voor over.

Beoordelingen voor paradigit.nl

22 aug 2024
Niet leveren op de beloofde datum
3 sep 2024
29 aug 2024
25 aug 2024
15 jul 2024
sneller reageren en vroeger aan de telefoon een erkende technieker kunnen spreken niet na 11 uur s'morgens, ook bij het bestellen boven de 50 euro is gratis , maar retour zenden niet dat wordt weer van de aankoop afgetrokken dat vind ik niet goed, dat is ook niet bij bol.com en andere online winkels, beter was het voor de mensen als er een filiaal winkel in Maastricht komt, daar dat ik dan met de Laptop er naar toe kunnen gaan, en dan ook om advies kunnen vragen hun het er dan erin laten zetten ,en dan zie je of het wel of niet werkt, niks retour sturen ook niks betalen voor verzend en retour kosten, hopelijk hebt u hier iets aan.
30 jul 2024

Targus DOCK310EUZ ter vervaning van mijn defecte Philips B Line 346B1C/00 USB-C poort

Handig zo'n Targus DOCK310EUZ docking station. Onderstaande meer voor meer info: Volgens website: Dit product is op voorraad bij een van onze partners en wordt rechtstreeks vanuit de partner naar u verzonden. Als u het product op werkdagen voor 16:30 uur besteld, ontvangt u het doorgaans de volgende werkdag. Er staat "doorgaans" en in mijn geval was dit twee dagen later, maar voor mij was dit geen probleem.
16 jul 2024

Alles perfect!

Product voor een nette prijs. Supersnelle en nette levering. Product precies naar wens. Goede communicatie per mail over voortgang aankoop en verzending. Duidelijke, gebruiksvriendelijke website boordevol informatie. Eigenlijk geen enkele feedback. Tevreden over de ervaring, zeker voor herhaling vatbaar.
MD
Max D.
Delft
23 jul 2024

Zelf een foutje gemaakt, snel hersteld door Paradigit

Bij het bestellen ging door een eigen foutje het niet direct goed met de betaling. Die was niet meer gekoppeld aan de bestelling maar wel overgemaakt. Na contact was het snel in orde gemaakt en is het product snel geleverd.
MK

Goede gereviseerde laptop gekocht

Ik heb een gereviseerde laptop gekocht. De laptop voldeed aan de verwachtingen. De gebruikerssporen vielen mee. Alleen de bijbehorende pen deed het niet, maar die gebruik ik toch niet. Ben er erg blij mee.
31 jul 2024

Netjes, correct en snel opgelost

Eén van de door mij bestelde artikelen was niet tijdig leverbaar. Servicedesk heeft dat artikel uit de order gehaald en vervolgens stond te veel betaalde bedrag snel weer op mijn rekening. Pluim!
29 jul 2024

Prima laptop/tablet, voor mooie prijs.

De laptop/tablet werd heel goed en netjes verzonden en zeer vlot ook bezorgd. Zeer aantrekkelijke prijs, goede kwaliteit en nette service. een aanrader, hier ga ik vaker kopen,
HP
H.J. P.
Holten
18 jul 2024

Sorry.....dit vind ik flauwekul vragen

Sorry.....dit vind ik flauwekul vragen Ik bestel iets, ontvang het en alles is prima. Wil verder geen tijd (behalve nu 1x) besteden aan domme vragen. Prettige dag verder.
12 jul 2024
Paradigit heeft gezorgd voor snelle verzending en keurig ingepakt ( jammer dat dhl voor 2 dagen vertraging heeft gezorgd maar daar kan paradigit niets aan doen!)
22 jul 2024
Duidelijke site en informatie. Product snel geleverd en ook netjes te volgen. Nog net zo tevreden als 25 jaar geleden toen ze nog een winkel hadden in Eindhoven
19 jul 2024

Heel kleine bestelling

Gaat om heel kleine bestelling, maar dat ging allemaal prima. Ben vooral blij dat er nog concurrentie is voor Coolblue, want die worden steeds maar duurder.
HL
Henri L.
Winsum
9 jul 2024

Duidelijke informatie, gunstig geprijsd en snel geleverd

Snel geleverd aan de hand van duidelijke informatie en tegen de meest voordelige prijs. Zo ben ik het ook van Paradigit gewend 👍🤓
23 jul 2024
Zeer snelle levering en het artikel was hufterproof ingepakt en goed beschermd te het gooi en smijtwerk van de bezorgers.
GB
16 jul 2024

De prijzen

Alleen de prijzen lager maken, voor de rest zijn jullie goed bezig, zeker met vragen beantwoorden via whatsapp.
17 jul 2024
Goede en snelle levering. Makkelijk contact op te nemen met de klantenservice. Netjes verpakt
3 aug 2024
het was goed verpakt, kwam op tijd binnen en de precies wat ik besteld had. Goede kwaliteit!